Cochoane
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2021
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Am o problema cu opelul meu, vectra c, y20dth.
Prima data a inceput cand masina a inceut sa traga uneori in "suturi" dupã 2500 de ture. Cel mai tare se simte in treapta 3,4 si 5. Mai apoi, dupa ceva vreme, urcand o panta in treapta 4 la 2500 de ture, am apasat acceleratia la fund moment in care mi s-a aprins "cheia de mecanic" in bord si m-a pus in cap. Masina nu mai avea vlaga deloc in ea. De abia atingeam 80 de kmh si nu se tura mai mult de 2800 de ture. Dupa ce am oprit si am repornit motorul totul functiona normal. Cheia de mecanic din bord dispãruse. Masina inca continua sa traga in suturi dupa 2500 de ture, indiferent de turatia la care ajung. Uneori si acum cand accelerez in treapta 4 si 5 la 2500 ture imi apare cheia de mecanic in bord masina nu mai trage deloc. Dupa ce repornesc motorul totul e ok din nou. Oare ce ar putea fi? Am programare la mecanic de abia peste 2 sãptãmâni. La ce m as putea astepta?
Problema cu trasul in suturi nu apare tot timpul. Daca sunt la 2500 de ture in treapta 3 si accelerez constant pana la fund nu trage in suturi. Nu apare deloc aceasta problema in treapta 1 si 2 (sau nu se simte). Mentionez ca in treapta 4 pare ca trage in suturi mai rare si mai lungi iar in a 5 a si mai rare si mai lungi. Iar in treapta 3 sunt scurte si dese.
Mentionez ca am curãțat acum 3000 km egr, galeria admisie si tot ce se putea curata. Nu merg subturat cu masina, o tin cam tot timpul la 2500 de turatii(doar cand e motorul rece o tin in jur de 2000-2200) si fac doar drumuri lungi, nu o folosesc în oraș.
MODEL: Vectra 2004
MOTOR: Y20DTH
Am o problema cu opelul meu, vectra c, y20dth.
Prima data a inceput cand masina a inceut sa traga uneori in "suturi" dupã 2500 de ture. Cel mai tare se simte in treapta 3,4 si 5. Mai apoi, dupa ceva vreme, urcand o panta in treapta 4 la 2500 de ture, am apasat acceleratia la fund moment in care mi s-a aprins "cheia de mecanic" in bord si m-a pus in cap. Masina nu mai avea vlaga deloc in ea. De abia atingeam 80 de kmh si nu se tura mai mult de 2800 de ture. Dupa ce am oprit si am repornit motorul totul functiona normal. Cheia de mecanic din bord dispãruse. Masina inca continua sa traga in suturi dupa 2500 de ture, indiferent de turatia la care ajung. Uneori si acum cand accelerez in treapta 4 si 5 la 2500 ture imi apare cheia de mecanic in bord masina nu mai trage deloc. Dupa ce repornesc motorul totul e ok din nou. Oare ce ar putea fi? Am programare la mecanic de abia peste 2 sãptãmâni. La ce m as putea astepta?
Problema cu trasul in suturi nu apare tot timpul. Daca sunt la 2500 de ture in treapta 3 si accelerez constant pana la fund nu trage in suturi. Nu apare deloc aceasta problema in treapta 1 si 2 (sau nu se simte). Mentionez ca in treapta 4 pare ca trage in suturi mai rare si mai lungi iar in a 5 a si mai rare si mai lungi. Iar in treapta 3 sunt scurte si dese.
Mentionez ca am curãțat acum 3000 km egr, galeria admisie si tot ce se putea curata. Nu merg subturat cu masina, o tin cam tot timpul la 2500 de turatii(doar cand e motorul rece o tin in jur de 2000-2200) si fac doar drumuri lungi, nu o folosesc în oraș.
MODEL: Vectra 2004
MOTOR: Y20DTH