ADey408
- Mesaje scrise: 50
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2021
- Mesaj Privat
Salutare , am o problema cu mașina , îmi consuma foarte mult ulei cam 1l la 600km... Acum am vãzut cã problema ar fi turbo , simeringuri de supape sau segmenți uzați, și eu nu știu cum sã depistez problema.adevarata , multi mecanici mi.au spus cã e turbina... Și am fãcut programare luni la service sa o dau jos și sã iau una noua , acum problema e cã nu știu sigur daca turbina poate sã mãnânce atât ulei... Și îmi e teama sa nu o schimb degeaba... Deși ea se aude cam urat fluieratul ãla la accelerare și decelerare.. mașinã tragw binișor in treptele 2 3 4 in treapta 1 e cam moarta are un lag mare... As vrea sa știu cum verific daca sunt duși segmenții sau turbina...
MODEL: Astra h
MOTOR: 1.9
LOCATIE: București
MODEL: Astra h
MOTOR: 1.9
LOCATIE: București
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
ADey408
- Mesaje scrise: 50
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2021
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Vreificat turbina insemna scos furtunul de la filtru la turbina si vazut daca are joc in ax si starea paletilor,din descrierea ta lagul poate fi si de la uzura din partea de compresor care se face de la jocul in ax ,90% este turbina,dar un mecanic care se respecta desface,verifica si isi asuma ce diagnostic dat. Sfatul meu este sa mergi la un service care iti inspira incredere platesti o constatare ,bani care se scad din factura totala cand se face reparatia....sau asa ar trebui.Pentru o interventie de 10-15 min mai mult de 50 de lei nu au de ce cere si scapi de stres,este sau nu este,pentru ca o problema la motor inseamna alti bani alta distractie si banuiec ca vrei si tu sa-ti faci niste calcule.
Uzura in ax si atat ulei care se acumuleaza in tutbulatura de admisie s-ar putea sa nu mai poti opri motorul pana nu bubuie si atunci sa vezi paguba adevarata,asa ca tot la service e rezolvarea .
Uzura in ax si atat ulei care se acumuleaza in tutbulatura de admisie s-ar putea sa nu mai poti opri motorul pana nu bubuie si atunci sa vezi paguba adevarata,asa ca tot la service e rezolvarea .
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
ADey408
- Mesaje scrise: 50
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2021
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Vreificat turbina insemna scos furtunul de la filtru la turbina si vazut daca are joc in ax si starea paletilor,din descrierea ta lagul poate fi si de la uzura din partea de compresor care se face de la jocul in ax ,90% este turbina,dar un mecanic care se respecta desface,verifica si isi asuma ce diagnostic dat. Sfatul meu este sa mergi la un service care iti inspira incredere platesti o constatare ,bani care se scad din factura totala cand se face reparatia....sau asa ar trebui.Pentru o interventie de 10-15 min mai mult de 50 de lei nu au de ce cere si scapi de stres,este sau nu este,pentru ca o problema la motor inseamna alti bani alta distractie si banuiec ca vrei si tu sa-ti faci niste calcule.
Uzura in ax si atat ulei care se acumuleaza in tutbulatura de admisie s-ar putea sa nu mai poti opri motorul pana nu bubuie si atunci sa vezi paguba adevarata,asa ca tot la service e rezolvarea .
Uzura in ax si atat ulei care se acumuleaza in tutbulatura de admisie s-ar putea sa nu mai poti opri motorul pana nu bubuie si atunci sa vezi paguba adevarata,asa ca tot la service e rezolvarea .
Am dat jos turbina și nu are joc in ax, mâine mã duc cu ea la un service unde a zis cã o desface și o verifica... Ea pare in regula... Nu știu ce sã mai fac cu mașina asta... Schimb turbina degeaba
Bine ar putea fi și alta cauza înafara de ax care ar duce la mandatului uleiului.. dar asta pânã nu o desface nu am cum sa știu
ADey408
- Mesaje scrise: 50
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2021
- Mesaj Privat
Revin cu update : am schimbat turbina , era crãpatã galeria de la turbina plus geometria blocatã , și omul acela de la reparatii turbo mi.a spus cã pe canalele 2 4 era umede și cã sunt duși semeringuirle de supape... Are dreptate sau ?... Cum se schimba astea ? Trebuie data jos chiuloasa? Daca o dau jos trebuie rectificata ?
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat