- EddieTraxx
- OP
- 9 mesaje
- din 16 Jun 2012
- Astra 2012
- Constanta
EddieTraxx
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2012
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- sicka
- **
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2018
- Astra 2018 B16DTH
- Bucuresti
sicka
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2018
- Mesaj Privat
- EddieTraxx
- OP
- 9 mesaje
- din 16 Jun 2012
- Astra 2012
- Constanta
EddieTraxx
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2012
- Mesaj Privat
Mda...de frane am uitat! Le am trecute pe lista, dar am omis sa le scriu aici!
Eu ma gindeam la faptul ca daca se schimba turbina cu una cu debit mai mare, ar trebui si alte injectoare....Dar cum toata lumea e pusa pe mistouri....ma rog! Cu chip tuning as cistiga in jur de 40 de cai, din cite am vazut in listele firmelor specializate....As fi vrut totusi sa trec de 200 de cai....
Eu ma gindeam la faptul ca daca se schimba turbina cu una cu debit mai mare, ar trebui si alte injectoare....Dar cum toata lumea e pusa pe mistouri....ma rog! Cu chip tuning as cistiga in jur de 40 de cai, din cite am vazut in listele firmelor specializate....As fi vrut totusi sa trec de 200 de cai....
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Colegu tu poti crede ce spun 'tunerii' si eu ii cred numai ca am pregatit prea multe motoare pe care le-au facut praf,tandari ca sa nu fiu atent la fiecare punct si virgula cand e vorba despre ceva care necesita multa,multa experienta si cunostinte. Abia acu' aflam ca tu ti-ai ales o limita + 200 cp.,puterea asta mai are o valoare de care trebuie tinut cont, cuplu max. si plaja pe unde apare cum creste unde se plafoneaza ,etc. Urmatoarea intrebare este ,am +200 cp rezista ansamblu ambreiaj la ce vreau eu? volanta,disc,placa apoi cutia de viteze?Orice kit ambreiaj,cutie de viteze are specificat la ce cuplu rezista ,trebuie doar sa intrebi inainte nu sa afli dupa ca trebuia altceva. Dupa ce ai aflat la cat duce acel motor,ambreiaj,cutie, stii daca tinta aleasa de tine este ce vrei,poti avea surpriza sa fii exact la limita.Eu la masina mea am cutie automata si cuplu motor este 320 cutia are specificat sa nu se depaseasca 340 deci m-am linistit din prima,tu verifica la a ta.Un tuner serios cum era un francez cu care am lucrat la motoarele Renault spunea clar , 120 cp motorul aprox. 80.000 km ,140 cp motorul 40.000 si la maxim fara schimbat interne 160 cp motorul max, 10.000-15.000km si sub in cazul folosirii in regim race cea care ceda fiind ....chiulasa ala om corect nu vrajeala castigi caluti da culmea scade consumu.
Incepusei prost abordarea problemei si era clar ca rezultatele vor fi 0 ,asa ca la limita +200 o sa ai de schimbat multe debit marit inseamna si alt intercooler,admisie,eliminat restrictii,presiune marita si alte furtune,racorduri tevi,inclusiv coliere si foarte importanta strict la motorul tau este un istoric,cat duce el ca putere si cat mai traieste dupa ce l-ai unflat.
Acu lucrez la un motor de Ford ST ,omu vrea 450 cp ca a el auzit ca 'duce' bilele,pistoane forjate....da el saracu are o pompa de ulei anemica si se farama la max.65.000-80.000 km cu puterea de 225 baiatu cu softu zice DA ,clientu este in extaz,eu trebuie sa iau niste bani pe lucrarea asta si zic NU pana nu gasim varianta sa marim presiunea si debitul la ungere el este debil din nastere ce sa-l mai si modifici pana cand nu remediezi ce a facut prost proiectantul.
Acele tabele sunt orientative,turbina mai mare nu garanteaza putere mai mare,ea necesita modificari in soft si alimentare/admisie/evacuare care sa o foloseasca la capacitatea pe care o are,nu da cai putere da in schimb produce un lag daca este prea mare de faci masina inutilizabila in trafic urban,trebuie mers pe solutii complete pentru anumite puteri adica cea aleasa de tine inseamna,turbina cod X si numai ala,alte piese care sunt intr-un set nu merge luat una de ici alta de colo sa iasa Stage pentru ca nu iese,fumaraia la diferite turatii sau sarcina,zgomote,detonatii,evacure,ungere,racire...tot pentru +200 ,una daca nu e ce trebuie nu merge nimic cum trebuie.
Eu zic spor la cautat,in ordinea pe care o vrei tu,eu ti-am dat unele repere de care poti sau nu sa tii cont,nu prepar nimic in tara sfaturile sunt total dezinteresate,nu fac misto doar incerc sa te atentionez despre anumite aspecte pe care nu le stii si nici nu ti se spun de catre cei care ar trebui sa le spuna.
Ca idee ti-am citit posturile sa inteleg ce vrei,si ti-am scris inainte sa plec la munca ,daca te pasioneaza poti incepe,dar fa-o de la capatu care trebuie, cel putin eu iti spun din experienta mea de zi cu zi.
Incepusei prost abordarea problemei si era clar ca rezultatele vor fi 0 ,asa ca la limita +200 o sa ai de schimbat multe debit marit inseamna si alt intercooler,admisie,eliminat restrictii,presiune marita si alte furtune,racorduri tevi,inclusiv coliere si foarte importanta strict la motorul tau este un istoric,cat duce el ca putere si cat mai traieste dupa ce l-ai unflat.
Acu lucrez la un motor de Ford ST ,omu vrea 450 cp ca a el auzit ca 'duce' bilele,pistoane forjate....da el saracu are o pompa de ulei anemica si se farama la max.65.000-80.000 km cu puterea de 225 baiatu cu softu zice DA ,clientu este in extaz,eu trebuie sa iau niste bani pe lucrarea asta si zic NU pana nu gasim varianta sa marim presiunea si debitul la ungere el este debil din nastere ce sa-l mai si modifici pana cand nu remediezi ce a facut prost proiectantul.
Acele tabele sunt orientative,turbina mai mare nu garanteaza putere mai mare,ea necesita modificari in soft si alimentare/admisie/evacuare care sa o foloseasca la capacitatea pe care o are,nu da cai putere da in schimb produce un lag daca este prea mare de faci masina inutilizabila in trafic urban,trebuie mers pe solutii complete pentru anumite puteri adica cea aleasa de tine inseamna,turbina cod X si numai ala,alte piese care sunt intr-un set nu merge luat una de ici alta de colo sa iasa Stage pentru ca nu iese,fumaraia la diferite turatii sau sarcina,zgomote,detonatii,evacure,ungere,racire...tot pentru +200 ,una daca nu e ce trebuie nu merge nimic cum trebuie.
Eu zic spor la cautat,in ordinea pe care o vrei tu,eu ti-am dat unele repere de care poti sau nu sa tii cont,nu prepar nimic in tara sfaturile sunt total dezinteresate,nu fac misto doar incerc sa te atentionez despre anumite aspecte pe care nu le stii si nici nu ti se spun de catre cei care ar trebui sa le spuna.
Ca idee ti-am citit posturile sa inteleg ce vrei,si ti-am scris inainte sa plec la munca ,daca te pasioneaza poti incepe,dar fa-o de la capatu care trebuie, cel putin eu iti spun din experienta mea de zi cu zi.
banned-143386- Suspendat
- 141 mesaje
- din 12 Oct 2020
banned-143386- Mesaje scrise: 141
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2020
- Mesaj Privat