davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salutari. Intampin de ceva vreme o problema foarte stresanta. Am un opel corsa b, 1.0 x10xe care se tureaza singura pana la 3000-4000-5000 turatii cand ai vine ei. Uneori cand scot din viteza si vreau sa o las pe liber, alteori in viteza, mergand singura, cu piciorul luat de pe acceleratie. Dupa ce se tureaza asa, 10-15 secunde, scade turatia dar relantiul sta la 1500 si nu este deloc rotund. Am cautat diverse solutii insa momentan sunt in pana de idei. Aveti ceva sugestii?
PS:Clapeta de acceleratie este curatata, senzorul de la clapeta este nou, EGR nou (cel vechi era stricat si dadea eroare, nu stiu daca dupa schimbarea EGR-ului trebuie stearsa neaparat eroarea)
Multumesc !
PS:Clapeta de acceleratie este curatata, senzorul de la clapeta este nou, EGR nou (cel vechi era stricat si dadea eroare, nu stiu daca dupa schimbarea EGR-ului trebuie stearsa neaparat eroarea)
Multumesc !
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
Am fost azi la service insa tot nu am reusit sa-i dam da cap. Initial , pe tester, nu gasea motorasul pas cu pas. Am comandat unul nou insa nici pe acela nu il gasea, iar cand il gasea nu mai gasea EGR-ul, care este nou deci ar trebui sa mearga. Momentan merg cu mufa motorasului pas cu pas scoasa, am relanti stabil insa da in nas la shchimbarea treptelor. Mecanicul m-a sfatuit sa incerc sa gasesc un ECU dar e destul de greu cu imperecherea si nu as da 400-500 lei pana nu sunt sigur ca el e de vina. De asemenea a spus ca am probleme pe partea de electrica, si sunt convins de asta pt ca a fost umblat prin firele ce duc la EGR. Aveti vreun sfat,ce, as putea sa incerc ?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
Multumesc din nou luciraica. Din pacat nu vreau sa mai aud de [editat] , am citit peste tot ca este un mecanic bun insa e bun la luat banii si tinut lumea pe drumuri, 2 saptamani m-am plimbat la el la atelier, a facut o diagnoza de 2 minute si pac 50 lei iar cand a vazut ca probabil avea de munca sa-i dea de cap o dadea la intors, ca nu are timp si etc, vino maine, poimaine etc. Asa am ajuns la un mecanic OM de la Targoviste si prefer sa ma duc acolo . In fine, am gasit ECU sh la 100 lei, fooarte ieftin, suspect de ieftin. De ce am nevoie ca sa-l pot monta pe masina mea ? Din cate m-am informat, de tech2 pt a scrie softul si de carpass-ul meu ? Stiu si treaba cu imobilizatorul pereche insa nu-k mai aveau la dezmembrari . Pot face ceva doar cu ECU-ul acela la 100 lei ? Multumesc inca odata !
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
I-am spus-o si in fata, nu imi place sa vorbesc pe la colturi mai ales cand iti bati joc de minr pe banii mei. Nu spun ca nu e bun ca mecanic dar mai are de lucru la partea de omenie. Din pacate devenim offtopic si acum chiar incep sa vorbesc pe la spate.Punct. Legat de problema cu ECU, alte sfaturi ? Sa verific si altceva ?
Eaglle
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2008
- Mesaj Privat
davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
Am incercat la dezmembrari un motoras de pe golf 3, bosch, si face la fel. Am urmatoarea problema, daca merg cu mufa motorasului scoasa, merge in suturi, e normal, mufa scoasa. Eee...daca bag mufa se accelereaza la maxim si sta asa. Cu mufa scoasa reglez motorasul cu 2 fire de la baterie, pe ultimii 2 pini pana cand am ralantiul cum imi convine. Problema ar fi la mufa care intra in motoras pt ca pe cei 2 pini unde reglez eu, mufa are permanent 12V, e logic sa-mi accelereze masina pt ca impinge motorasul la maxim, accelerand. Intrebare: ce voltaj trebuie sa aiba mufa pe pinii de jos, ultimii 2, cum te uiti la compartimentul motor ? Am incercat sa misc de toate firele si mufele, cei 12v nu scad decat daca scot mufele calculatorului, altfel, sunt 12v incontinuu. Cum pot rezolva problema asta ?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns . Care este procedura pentru schimbarea ECU ? Din cate am inteles fie cumpar un ECU de pe o masina cu acelasi motor, care sa fi fost resetat, si merge direct, fie iau pachetul ecu+imobilizator+cheie cu cip aferent, la un pret mai mare si le schimb toate. Exista si alte variante ? Am gasit la dezmembrari la 100 lei un ecu de pe acelasi motor insa slabe sanse sa fi fost resetat, e posibil sa mearga ?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
IMI VINE SA-I DAU FOC ! Am reusit sa schimb calculatorul si imobilizatorul, problema persista. Am schimbat motorasul pas cu pas, problema persistea. Acestea erau piesele defecte ce le-au detectat cei de la dibas ploiesti...service reprezentanta. Cu totul pus la punct si relantiul reglat din surubel, a mers bine pana la prima acceleratie, dupa care a inceput sa se tureze singura, exact ca inainte. Singura varianta este programata luni cand merg la un parc dedezmembrari sa probez mai mutle piese, suspectez corpul clapetei pt ca am schimbat potentiometrul cu unul care nu este bosch...alte idei chiar nu mai am, decat 2l de benzina si o bricheta, am bagat prea multi bani in jaful asta de masina, si unii zic "inginerie nemteasca"...
MGeoo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2022
- Mesaj Privat