SLeucea
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2007 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat
Buna. Ma poate ajuta cineva la interpretarea testului de retur la injectoare fãcut cu op com și la cel cu eprubetele(1min la ralanti-30 sec turat la 3000rot).sa ajuns la testare din cauza unui consum mixt realizat în proporție de 70%extraurban-30% urban dar nu oraș ci localitate fãrã semafoare aglomerații etc mare de peste 8,5L% la o utilizare normala fãrã agresivitate, forja etc.pe op com nu are nici o eroare,nu scoate fum, pornește ok rece-cald, funcționeazã aparent normal. Sa curãțat egr, clapeta, senzor admisie, înlocuit debitmetru fãrã rezultat. Consumul la relanti e de 1.2-1.3L/h.opel astra h combi 1.9-120hp.multumesc
MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z19dt
MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z19dt
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Ai injectoarele cam praf, e diferenta prea mare intre ele, n-ar trebui sa fie mai mult de 0.8-1 intre injectoare (poate alea noi noute sa aiba mai putin). Sau probleme de compresie. Fa un test de compresie la pistoane si daca asta e ok atunci sunt injectoarele, dar eu am 216k cu Vectra mea si am avut valori de +5,+2,+4,+5 (m-a intrebat mecanicul cum am pornit masina cu valorile astea) , le-am schimbat cu ambele SH dar cu mai putini km si am valorile relativ egale acum, nu da cu fum, merge bine motorul, ma cam indoiesc sa ai compresie mica.
Dupa cum arata testul cu eprubeta, desi cantitatea este aproape egala in pahare, ar trebui sa fie mult mai mica Injectoarele scapa spre retur presiune, iar ECU incearca sa compenseze prin deviatie, iar cand se intampla asta, conul din capul injectorului nu mai tine presiune, iar pulverizarea nu mai e pulverizare ci probabil un mini dus cu motorina, de aici lipsa de putere si consum mare. Injectoarele de pe Z19DT pt ca sunt clasice (cu electromagnet) ele functioneaza cand tensiunea este absenta pe injector, cand tensiunea e aplicata, electromagnetul tine injectorul inchis
Poate fi un electromagnet mai "obosit" care nu mai inchide bine, sau probleme mecanice cum am spus in conul injectorului de la apa in motorina, filtre schimbate rar, motorina proasta, etc.
Tu intre injectoarele 1 si 4 ai diferenta de 4 , intre 2 si 3 ai 3
Consumul la relanti fara A/C pornit trebui sa fie 0.7-0.8 cu motorul cald la 88 de grade, 1.2 doar la motor rece, iar cu motorul cald + A/C pornit sa ai 1.1-1.2/ora
Am fix acelasi motor ca tine + soft de stage 1.
Dupa cum arata testul cu eprubeta, desi cantitatea este aproape egala in pahare, ar trebui sa fie mult mai mica Injectoarele scapa spre retur presiune, iar ECU incearca sa compenseze prin deviatie, iar cand se intampla asta, conul din capul injectorului nu mai tine presiune, iar pulverizarea nu mai e pulverizare ci probabil un mini dus cu motorina, de aici lipsa de putere si consum mare. Injectoarele de pe Z19DT pt ca sunt clasice (cu electromagnet) ele functioneaza cand tensiunea este absenta pe injector, cand tensiunea e aplicata, electromagnetul tine injectorul inchis
Poate fi un electromagnet mai "obosit" care nu mai inchide bine, sau probleme mecanice cum am spus in conul injectorului de la apa in motorina, filtre schimbate rar, motorina proasta, etc.
Tu intre injectoarele 1 si 4 ai diferenta de 4 , intre 2 si 3 ai 3
Consumul la relanti fara A/C pornit trebui sa fie 0.7-0.8 cu motorul cald la 88 de grade, 1.2 doar la motor rece, iar cu motorul cald + A/C pornit sa ai 1.1-1.2/ora
Am fix acelasi motor ca tine + soft de stage 1.
SLeucea
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2007 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat