Mar 04 Jan, 2022 4:38 pm
Ai injectoarele cam praf, e diferenta prea mare intre ele, n-ar trebui sa fie mai mult de 0.8-1 intre injectoare (poate alea noi noute sa aiba mai putin). Sau probleme de compresie. Fa un test de compresie la pistoane si daca asta e ok atunci sunt injectoarele, dar eu am 216k cu Vectra mea si am avut valori de +5,+2,+4,+5 (m-a intrebat mecanicul cum am pornit masina cu valorile astea) , le-am schimbat cu ambele SH dar cu mai putini km si am valorile relativ egale acum, nu da cu fum, merge bine motorul, ma cam indoiesc sa ai compresie mica.
Dupa cum arata testul cu eprubeta, desi cantitatea este aproape egala in pahare, ar trebui sa fie mult mai mica 😊 Injectoarele scapa spre retur presiune, iar ECU incearca sa compenseze prin deviatie, iar cand se intampla asta, conul din capul injectorului nu mai tine presiune, iar pulverizarea nu mai e pulverizare ci probabil un mini dus cu motorina, de aici lipsa de putere si consum mare. Injectoarele de pe Z19DT pt ca sunt clasice (cu electromagnet) ele functioneaza cand tensiunea este absenta pe injector, cand tensiunea e aplicata, electromagnetul tine injectorul inchis
Poate fi un electromagnet mai "obosit" care nu mai inchide bine, sau probleme mecanice cum am spus in conul injectorului de la apa in motorina, filtre schimbate rar, motorina proasta, etc.
Tu intre injectoarele 1 si 4 ai diferenta de 4 , intre 2 si 3 ai 3
Consumul la relanti fara A/C pornit trebui sa fie 0.7-0.8 cu motorul cald la 88 de grade, 1.2 doar la motor rece, iar cu motorul cald + A/C pornit sa ai 1.1-1.2/ora
Am fix acelasi motor ca tine + soft de stage 1.