Astazi am avut o problema destul de urata cu opelul meu,un Opel Vectra B 1.8 16V cu motorul X18XE
Eram in a 4-a viteza cand in fata hop o denivelare pentru viteza,dau sa apas ambreiajul si frana pentru a reduce viteza si a schimba anterior intr-o treapta inferioara cand hop,martorii in bord si motorul s-a stins,trag de volan mai tare si apuc sa trag pe dreapta,dau sa l pornesc,porneste cand ma uit la turometru sta 2 secunde la 1000 dupa care scade si moare.
Incerc iar,la fel,incerc a 3-a oara,cand da sa scada iar si sa moara apas putin acceleratia il turez pana in 3000-4000 si dupa ii dau drumul,tot a murit,dar de data asta cand m am uitat un fum albicios in spate la masina de pe teava,tin sa mentionez ca alimentez doar dintr-un singur loc,deci nu am amestecat benzina.
Il las acolo vreo 2 ore,dupa care cand ma duc ii dau o cheie porneste,ma uit la turometru fluctua intre 800 si 1000 fum tot iesea dar de data asta foarte putin na ca o masina care e pornita si sta pe loc
Il las asa vreo 10 minute,dupa care dau sa plec,ajung in prima curba unde aveam nevoie iar sa reduc viteza,apas ambreiajul cand apas frana hop moare iar.
Tin sa mentionez ca undeva la vreo luna am avut o problema cu el la pomba de benzina unde am avut scoase niste conducte de acolo,dar am reparat aceasta problema,deci banuiesc ca nu mai e de acolo.
Care ar putea fi problema? Si unde ar trebui sa ma uit prima si prima oara,din ce cauza fumul alb?
Va multumesc anticipat tuturor pentru timpul acordat.
MODEL: Opel Vectra B 1.8 16V
MOTOR: X18XE
LOCATIE: Slatina
Sari direct la Soluție