cezar9211
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2021
- Mesaj Privat
Salut, Dețin un Opel Astra G 1.7 disel si am problema la pornire când scad temperaturile. Bateria actuala pe care o am pe mașinã nu are nici un an și cu toate astea dacã las mașina mai multe zile fãrã sa o pornesc nu mai pornește. Am fost la mai mulți mecanici/electricieni care au mãsurat bujiile, bateria și alternatorul iar ei au spus ca totul este în regula și nu sunt consumatori. Aceasta problema apare doar pe timpul iernii, de 3 ierni am aceasta problema. Am ajuns sa schimb o baterie pe iarna. Mulțumesc!
MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z17DTL
MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z17DTL
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
1. As verifica cu Op-Com care e presiunea in rampa cand actionez demarorul (nu mai stiu exact valoarea minima de pornire in MPa, vezi pe forum ) si deasemenea as verifica care e turatia demarorului (ar trebui sa fie 400rpm constant)
2.Pe urma as alimenta bujiile manual (le-as lega cu un fir comun toate 4, apoi le-as pune un fir de plus 5-6 secunde direct de pe plusul de baterie) si altcineva sa actioneze demarorul. Daca o ia repede, e legat de alimentarea bujiilor.
2. As face apoi un bypass la filtrul de motorina, cu un borcan in care sa fie carburant pâna sus. Inainte de a opri motorul, sa-l vezi ca functioneaza corect fara intreruperi. Opresti motorul, cu turul si returul in borcan. Dimineata actionezi demarorul, verifici daca porneste imediat. Da da, e ceva cu carcasa filtrului de motorina. sau chiar cu filtrul.
3. Ulterior as schimba senzorul crankshaft (senzorul de rotatie vibrochen) cu unul care stiu ca era bun, cumparat din dezmembrari. Daca o ia, asta a fost cauza.
4. Intr-un final, as face un test de compresie la motor pentru toti cei 4 cilindrii si daca testul de compresie iese bine (minim 22 pe toti cilindrii) atunci as da injectoarele la reconditionat. Astea nu dau niciun fel de eroare la tester, daca nu lucreaza corect vei porni greu sau deloc pe timp de iarna. Evident, exclud aici pompa de inalte (testata deja la punctul 1, ca face presiunea corecta cand actionezi demarorul).
Dincolo de astea.. cred ca ar fi deja disperarea intruchipata, si atunci doar cineva care stie ,,Dumnezeieste, ca pe Tatal Nostru,, motoarele astea de ISUZU de pe Opel... sa-i mai poata da de cap. Nu am fost in aceiasi situatie, nici nu-mi doresc sa ajung vreodata.
2.Pe urma as alimenta bujiile manual (le-as lega cu un fir comun toate 4, apoi le-as pune un fir de plus 5-6 secunde direct de pe plusul de baterie) si altcineva sa actioneze demarorul. Daca o ia repede, e legat de alimentarea bujiilor.
2. As face apoi un bypass la filtrul de motorina, cu un borcan in care sa fie carburant pâna sus. Inainte de a opri motorul, sa-l vezi ca functioneaza corect fara intreruperi. Opresti motorul, cu turul si returul in borcan. Dimineata actionezi demarorul, verifici daca porneste imediat. Da da, e ceva cu carcasa filtrului de motorina. sau chiar cu filtrul.
3. Ulterior as schimba senzorul crankshaft (senzorul de rotatie vibrochen) cu unul care stiu ca era bun, cumparat din dezmembrari. Daca o ia, asta a fost cauza.
4. Intr-un final, as face un test de compresie la motor pentru toti cei 4 cilindrii si daca testul de compresie iese bine (minim 22 pe toti cilindrii) atunci as da injectoarele la reconditionat. Astea nu dau niciun fel de eroare la tester, daca nu lucreaza corect vei porni greu sau deloc pe timp de iarna. Evident, exclud aici pompa de inalte (testata deja la punctul 1, ca face presiunea corecta cand actionezi demarorul).
Dincolo de astea.. cred ca ar fi deja disperarea intruchipata, si atunci doar cineva care stie ,,Dumnezeieste, ca pe Tatal Nostru,, motoarele astea de ISUZU de pe Opel... sa-i mai poata da de cap. Nu am fost in aceiasi situatie, nici nu-mi doresc sa ajung vreodata.