DIvanoiu
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Pitesti
- Masina: Zafira 2009 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2021
- Mesaj Privat
Va salut cu respect stimati colegi ! De curand am achixitionat si eu o masina Opel Zafira B ! Toate bune si frumoase ....super incantat de ea ! Dar goarna de la claxon nu se auzea tocmai ok .... si am dat.o jos sa o curat ! Am curatat.o si intre timp am probat si cu alta goarna de la alta masina ! Dupa ce am instalat.o a mers ! Cand intr.un final m.am decis sa montez la loc goarna originala care mai nou mergea ok fata de cum mergea initial ....nu a mai vrut deloc sa mearga ! Am probat ambele goarne direvt pe baterie si merg ( nu sunt arse)! De asemenea am verificat siguranta si la fel nu este arsa .... am luat borna de la baterie dupa ce am i stalat la loc goarna originala si dupa 20 min am pus.o la loc si ....NIMIC ! Aveti idee daca s.ar putea arde si altceva in afara de siguranta sau ... !? Ca nu imi explic ! A mers cu ambele goarne si acum nu mai merge cu nici una ! 😥 Am ramas de tot fara claxon acum ... ciudat !
MODEL: Zafira B
MOTOR: 1.9 / 120 cai
LOCATIE: Pitesti
MODEL: Zafira B
MOTOR: 1.9 / 120 cai
LOCATIE: Pitesti
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
DIvanoiu
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Pitesti
- Masina: Zafira 2009 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2021
- Mesaj Privat
Salut sebage! Ideea este ca atunci cand apas pe claxon releul de la sigurante se aude cum ar cupla .... probabil intre releu si goarna se pierde ceva pe traseu ... In rest totul este functional pe masina ! Momentan nu cunoasc prea multe despre problemele acestei masini ...inainte am avut un Ford Mondeo iar lucrurile mi se pareau ceva mai simple la ea ! Aaaaa....am uitat sa mentionez ca pilotul automat la fel nu cred ca functioneaza deoarece de cand am luat.o o singura data din zeci de incercari am reusit sa il pornesc !( dar asta este alta poveste ...probabil ceva contacte oxidate pe la maneta ) Momentan trebuie sa vad cum rezolv cu claxonul !😔
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Instalatia cu fire trece din stanga, de la UEC, pe traversa dintre lonjeroane pana in dreapta, acolo pe sub lonjeron ajunge in mufa/mufele claxonului/claxoanelor.
Scoti mufa din claxon, pui pe cineva sa claxoneze si cu o lampa cu bec (nu cu aparat de masura), verifici daca iti ajunge tensiune pe firul Maro cu Alb sau Maro cu Violet.
Daca acolo ai tensiune, probabil cum tot ai umblat, ai reusit cumva sa afectezi firul de masa (firul Maro), care se prinde cu un papuc pe caroserie, undeva in spatele farului.
Toate acestea doar daca esti SIGUR ca siguranta este buna si ca releul pe care il auzi, este exact releul pentru claxon/claxoane.
Scoti mufa din claxon, pui pe cineva sa claxoneze si cu o lampa cu bec (nu cu aparat de masura), verifici daca iti ajunge tensiune pe firul Maro cu Alb sau Maro cu Violet.
Daca acolo ai tensiune, probabil cum tot ai umblat, ai reusit cumva sa afectezi firul de masa (firul Maro), care se prinde cu un papuc pe caroserie, undeva in spatele farului.
Toate acestea doar daca esti SIGUR ca siguranta este buna si ca releul pe care il auzi, este exact releul pentru claxon/claxoane.