cafea
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2014
- Mesaj Privat
Salutare
Ca sa nu fac 2 postari, scriu despre problemele cu care ma confrunt recent si o sa va rog daca aveti un sfat sa ma ajutati.
1. de cateva luni bune, deci anotimp cald - rece (acum), in primele 10 -15 min se intampla (aleator , 60% sa zic) sa simt miros in habitaclu de antigel ars.
Si sa vad si pe la capota motor un valatuc de abur.
Bun, picura pe undeva o sa ziceti si se evapora => miros si acel abur(fum)
Darrrrr eu nu am completat (nu a fost nevoie) cu antigel niciodata- deci nu am consum de anitgel
Ce poate sa fie? Clar mirosul este de antigel evaporat, si intr-o zi oprind repede masina si ridicand capota am vazut ca acel (fum , abur ) iese din fata de sub protectia de tabla, aveti poza.
2. tot de ceva timp, doamna Astra nu mai vrea sa plece la prima cheie, doar dimineata insa.
Daca pun contactul 1 data , de 2 , de 3 ori - fara sa dau la demaror ( in ideea ca amorsez pompa) nu vrea neam.
Dau la cheie se chinuie si nimic.
Iau contactul incerc din nou si apoi pleaca la sfert
Daca dau la cheie scurt, deci nu o las sa se chinuie, iau contactul rapid si dau din nou, pleaca la sfert.
Dupa ce am pornit-o dimineata, toata ziua pleaca la sfert.
A 2 zi , dupa ce a stat nemiscata peste 10-11 ore, acelasi prost obicei.
de ce? din ce cauza?
Va multumesc mult aniticipat
MODEL: Astra 2012
MOTOR: A14NET
Ca sa nu fac 2 postari, scriu despre problemele cu care ma confrunt recent si o sa va rog daca aveti un sfat sa ma ajutati.
1. de cateva luni bune, deci anotimp cald - rece (acum), in primele 10 -15 min se intampla (aleator , 60% sa zic) sa simt miros in habitaclu de antigel ars.
Si sa vad si pe la capota motor un valatuc de abur.
Bun, picura pe undeva o sa ziceti si se evapora => miros si acel abur(fum)
Darrrrr eu nu am completat (nu a fost nevoie) cu antigel niciodata- deci nu am consum de anitgel
Ce poate sa fie? Clar mirosul este de antigel evaporat, si intr-o zi oprind repede masina si ridicand capota am vazut ca acel (fum , abur ) iese din fata de sub protectia de tabla, aveti poza.
2. tot de ceva timp, doamna Astra nu mai vrea sa plece la prima cheie, doar dimineata insa.
Daca pun contactul 1 data , de 2 , de 3 ori - fara sa dau la demaror ( in ideea ca amorsez pompa) nu vrea neam.
Dau la cheie se chinuie si nimic.
Iau contactul incerc din nou si apoi pleaca la sfert
Daca dau la cheie scurt, deci nu o las sa se chinuie, iau contactul rapid si dau din nou, pleaca la sfert.
Dupa ce am pornit-o dimineata, toata ziua pleaca la sfert.
A 2 zi , dupa ce a stat nemiscata peste 10-11 ore, acelasi prost obicei.
de ce? din ce cauza?
Va multumesc mult aniticipat
MODEL: Astra 2012
MOTOR: A14NET
- ney
- ****
- 1,062 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,062
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Daca nu ai pierderi de antigel, ceea ce nu cred, poate in cantitati mari nu ai pierderi.
In acea zona exista un racitor de ulei prin care trece lichid de racire si care este o piesa care poate fi trecuta la minusuri la astra j indiferent ce motorizare ai.
Pe sub ia trece esapamentul care se incalzeste foarte repede dupa pornire si daca pe el pica lichid sau chiar ulei( pt. Ca pot pica amandoua!) Iese fumul, aburul pe care l ai vazut.
Se pot schimba garniturile sau se schimba piesa sin imagine Trebuie dat catalizatorul jos
In cealalta privinta cu pornirea sunt mai multe probleme
Poti slabi busonul de la rezervor inainte de pornire, poti verifica supapa evap, poti verifica bornele bateriei( in capsari)
In acea zona exista un racitor de ulei prin care trece lichid de racire si care este o piesa care poate fi trecuta la minusuri la astra j indiferent ce motorizare ai.
Pe sub ia trece esapamentul care se incalzeste foarte repede dupa pornire si daca pe el pica lichid sau chiar ulei( pt. Ca pot pica amandoua!) Iese fumul, aburul pe care l ai vazut.
Se pot schimba garniturile sau se schimba piesa sin imagine Trebuie dat catalizatorul jos
In cealalta privinta cu pornirea sunt mai multe probleme
Poti slabi busonul de la rezervor inainte de pornire, poti verifica supapa evap, poti verifica bornele bateriei( in capsari)
cafea
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2014
- Mesaj Privat
cafea
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2014
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,062 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,062
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat