Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Radu Rosu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2022

  • Mesaj Privat
Salut!
Vã rog sã mã ajutați cu un sfat fiindcã 4-5 mecanici nu gãsesc problema... am un Opel Astra J 2010 A17DTR și mi se aprinde martorul de la oil pressure low,stop the engine de fiecare data cand pornesc motorul.e ciudat fiindca alarma are o durata diferitã,poate fi doua..trei secunde,40 de secunde,un minut, nu are o logicã.. sunt zile cand apare doar cand pornesc motorul și altele cand apare și în timpul mersului..am fost atent sa vad daca apare doar într-o anumitã sau la o anumitã viteza,turație,panta,rampa dar nimic..nu are o logicã pentru momentul cand apare și pentru cat timp dureazã alarma.. mașinã a fost pusã pe tester de 3 mecanici diferiți,nu au gãsit erori iar presiunea uleiului este buna și ea,testatã fiind tot de 3 ori..am dus-o la electromecanic gandind cã este o problema cu fire care nu fac contact sau ceva electronic dar același rezultat,toți zic cã mașina nu are nimic dar eroarea tot apare..uneori apare și alarma de check brake lights sau cã am un oarecare bec ars acestea fiind bune.. sau uneori sãgeata de la semnalizare nu clipește când e acționatã(va zic toate erorile poate va ajuta) Uleiul,filtrele și senzorul de presiune ulei a fost schimbat și el,eroarea tot apare... Vã rog sã îmi dați un sfat..E ciudat,mașina merge foarte bine doar cã eroarea asta devine insuportabilã și nu are un sens...

Vã mulțumesc anticipat pentru sfaturi!


MODEL: Astra 2010
MOTOR: A17DTR
Skip ads

  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ai spus cã ai probat presiunea de ulei.Ce presiunea are la rece și ce presupune are la cald cu motorul la relanty .ai incercat sa schimbi senzorul de presiune ulei.ai controlat cu atenție filtru de ulei sa vezi dacã ai cumva mici particule de cuzineți piliturã de culoarea argintului.cind presiunea de ulei este mai micã de 0.50 bari se aprinde becul la ulei presiunea este prea micã
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
N-ar putea fi din CIM, ținând cont și de restul problemelor? Sau un alt calculator?
@sebage, o opinie?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ai verificat sorbul din baia de ulei? câți km ai cu uleiul și de care ai pus?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
A fost un caz pe-aici, în urmã cu ceva timp, cu aceeași problemã cu presiunea ulei, pe același motor, dar s-a dovedit cã era, aparent, din cauza uzurii uleiului. Aici nu pare cazul, odatã ce s-a schimbat uleiul, filtrul și chiar și senzorul presiune. Cu atât mai mult cã mai sunt prezente și alte probleme ce par a indica o problemã electr(on)icã...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Obligatoriu:
Cu presiunea de ulei nu este de joaca. Trebuie evitat sa pornesti masina pana in momentul in care se masoara concret si precis (cu valori exacte) presiunea de ulei, nu doar aruncat un ochi pe manometru.
Doar dupa ce te asiguri ca aici este totul ok, poti trece mai departe si sa vezi de ce informatia din cluster este mincinoasa.

Pareri pentru partea cealalta:
- stiu ca au fost probleme cu softul pe partea de confort, care se trezea el sa semnalizeze tot felul de erori si cand nu era cazul;
- stiu ca uneori aceste "nebunii" se rezolva prin deconectarea unei borne de pe acumulator, pentru un timp mai indelungat;
- stiu ca sunt probleme grave (uneori), cauzate de apa care ajunge in BCM, acesta fiind foarte nefericit amplasat, tocmai unde ajunge lichidul care nu reuseste sa se scurga pe evacuarea de condens de la clima;
- stiu ca multi s-au pacalit si spuneau ca au becurile bune, chiar daca "masina" le spunea ca sunt arse. Aici sunt doua variante, becuri cu consum mai mic, din cauza subtierii filamentului (da, se poate) si BCM vede consum mai mic decat cel stabilit si striga ca ai bec ars, sau ... bec ars si BCM a comutat functia pe alt bec, tu vezi ca se aprinde o lumina cand calci frana si spui ca te minte "masina";
- stiu de probleme cauzate de condens in portbagaj, la fire, mufe, panoul de sigurante, mufele triplelor.

Edit:
Absolut de acord, chiar si traseul de masa poate fi cu probleme.


Ultima modificare făcută de sebage la Vin 19 Aug, 2022 3:01 pm
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Problema este de lipsa masa caroserie , motor,BCM,etc
Rezolvare:
1. Capsare borna minus baterie( capsarea cablului in borna)
2. Daca nu se rezolva ,cu borna de minus luata si cu poze peste tot in panouri, desface ti sau miscati toate sigurantele,relee si inclusiv desface ti putin cele 3 suruburi din panoul de motor ( 3-5mm,pana se ridica putin panourile) dupa care strangeti la loc. Asigurati va ca ati pus tot bine la loc si conectati borna. Problemele trebuie sa dispara
Toate aceste se fac in vederea miscarii tuturor contactelor care sunt argintate si oxideaza in timp
O solutie mai buna ar fi curatarea tuturor sigurantelor cu un buretel abraziv daca aveti timp
Asigurati va ca pe BCM nu a curs nimic din cuva de deasupra lui( antigel sau condens de ac)
Totusi ar trebui sa scapati numai cu punctul 1
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR