motorica
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2020
- Mesaj Privat
Salut, o noua problema la Vectra mea, o problema careia nu stiu sa-i dau de capat si am nevoie de ajutorul vostru daca v-ati confruntat cu ea. Motor 1.9 de 120 cai porneste bine, merge bine in ralanti, se tureaza peste 3000 ture pe loc, insa in sarcina dar nu tot timpul, cand "o calc" normal, nu brusc, si ajunge pe la 2500-3000 ture in a treia sa zicem, pierde puterea, imi da niste suturi ca si cum si-ar pierde alimentarea sau cum am zice noi, "da in nas" ca Dacia cand avea carburatorul infundat. Scad din acceleratie, isi revine. Adica...trebuie sa merg mai batraneste, chiar prea batraneste...
1. Nu am nicio eroare cu OPcom
2. Am schimbat filtrul de motorina, nu am pierderi pe la conducte
3. Am scos si verificat "la ochi" pompa de motorina din rezervor, era curata, filtrul curat, am pus contactul si am observat ca baga presiune insa nu stiu daca la cote nominale.
4. Am verificat mufele la injectoare, dat cu spray de contacte
Nu mai stiu ce sa fac. Teoretic nu-si ia debit de motorina atunci cand are mai multa nevoie. Practic...m-a disperat. Stiti cumva ce ar putea cauza aceste suturi in acceleratie?
MODEL: Vectra 2006
MOTOR: Z19DT
1. Nu am nicio eroare cu OPcom
2. Am schimbat filtrul de motorina, nu am pierderi pe la conducte
3. Am scos si verificat "la ochi" pompa de motorina din rezervor, era curata, filtrul curat, am pus contactul si am observat ca baga presiune insa nu stiu daca la cote nominale.
4. Am verificat mufele la injectoare, dat cu spray de contacte
Nu mai stiu ce sa fac. Teoretic nu-si ia debit de motorina atunci cand are mai multa nevoie. Practic...m-a disperat. Stiti cumva ce ar putea cauza aceste suturi in acceleratie?
MODEL: Vectra 2006
MOTOR: Z19DT
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Incearca sa mergi cu mufa de la egr scoasa sa vezi daca mai face asa.
Probleme similare am si eu la Z19DTH 150cp. Dupa ~30min-1h de mers incepe sa dea rau in nas la accelerari usoare. Dupa multi nervi am constatat ca e EGR-ul. Daca ii scot mufa merge perfect, doar ca se aprinde martorul de noxe.
Ramane sa il desfac sa ii curat si partea electronica... tind sa cred ca agata pistonul ala la cald si nu mai merge uniform.
Probleme similare am si eu la Z19DTH 150cp. Dupa ~30min-1h de mers incepe sa dea rau in nas la accelerari usoare. Dupa multi nervi am constatat ca e EGR-ul. Daca ii scot mufa merge perfect, doar ca se aprinde martorul de noxe.
Ramane sa il desfac sa ii curat si partea electronica... tind sa cred ca agata pistonul ala la cald si nu mai merge uniform.
motorica
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2020
- Mesaj Privat
EGR-ul meu e aproape nou, nu stiu daca are 5mii km. Ca l-am desfacut pe cel original, era blocat, l-am curatat, dar tot nu a mai mers ca si bobina era praf. Si am pus unul nou. La fel si senzorul MAP, tot nou. Da, ai dreptate, daca scot mufa la EGR trage mult mai bine masina, asa testasem atunci, pana sa il pun pe cel nou. Numai ca nu mi se pare normal. Am gasit insa o discutie aici pe forum legat de problema asemanatoare cumva mie si recomandarea era sa se verifice electrovalva de vacuum si furtunasele aferente. O sa fac si treaba asta, nu cumva sa-mi tina turbina blocata pe deschis. Si revin.
motorica
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2020
- Mesaj Privat
Mda, am facut teste cu Opcom, measuring blocks, special functions...etc. Se pare ca EGR e in parametri, electrovalva de boost turbina e ok, injectoarele au corectii destul de mari dar sunt ok, problema....asa cum spunea un coleg aici pe forum e Z19DT...un kkt de motor pe un kkt de masina ieftina la achizitie dar dezastru la intretinere si fiabilitate. Nu mai am mult, am sa revin la ce am avut candva gen VW, BMW sau americanele mele mult iubite gen Chevy, Ford care au insemnat cu adevarat masini in viata mea si cel mai fericit voi fi cand ultimii bani pe care ii voi investi in masina asta vor fi 5 litri de benzina sa-i dau foc...si sa nu mai aud vreodata de saracia asta de marca Opel care nu are nicio legatura cu automobilele. O sa fiu cel mai fericit cand ii dau foc si arzand o sa-i spun..."Wir leben autos"
motorica
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2020
- Mesaj Privat