- andreigoga
- OP
- 1 mesaje
- din 06 Oct 2021
- Vectra 1996 X17DT
- Slobozia
andreigoga
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Slobozia
- Masina: Vectra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2021
- Mesaj Privat
Salutare.
Intampin probleme la pornire dimineata. Specific ca daca porneste, nu mai am probleme timp de 5-6 ore.
Electromotorul invarte bine
Bateria e ok
Bujiile sunt noi si verificat circuitul
Dupa pornire merge sacadat, in 3 si scoate fum alb timp de 2-3 minute, dupa care nu mai scoate si motorul merge rotund.
Initial, am dat vina pe dezamorsare. Am pus pompa de amorsare insa nu vad nicio diferenta
Ce as mai putea verifica?
Multumesc anticipat
Vectra B. 1.7 Isuzu x17dt/tc4ee1
MODEL: Vectra 1996
MOTOR: X17DT
Intampin probleme la pornire dimineata. Specific ca daca porneste, nu mai am probleme timp de 5-6 ore.
Electromotorul invarte bine
Bateria e ok
Bujiile sunt noi si verificat circuitul
Dupa pornire merge sacadat, in 3 si scoate fum alb timp de 2-3 minute, dupa care nu mai scoate si motorul merge rotund.
Initial, am dat vina pe dezamorsare. Am pus pompa de amorsare insa nu vad nicio diferenta
Ce as mai putea verifica?
Multumesc anticipat
Vectra B. 1.7 Isuzu x17dt/tc4ee1
MODEL: Vectra 1996
MOTOR: X17DT
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
La mine cand se intampla chestia asta, cu pornire aproape imediata si apoi... mers in 3 si fum alb 1min, intotdeauna era o bujie arsa. Verifica bujiile (demontate si puse direct pe baterie sa vezi in cat timp se inroseste filamentul) si apoi mai verifica daca-ti vine curent pe bujii (din releul de bujii) dupa pornirea motorului.
Eu am avut bujii ceramice si am pus numai de-astea NGK D-Power (125lei bucata). Daca ai avut bujii ceramice si ai pus Beru normale nu mai porneste exact ca inainte.
Inca ceva : la motorul asta trebuie verificate pastilele de pe paharele supapelor odata la 100.000km. Supapele au prostul obicei ,,sa urce,, si dupa o vreme, la rece ramane deschisa o supapa de admisie (sau mai multe). Si de aici pornirea grea sau cu fum alb. Deci cu motorul rece dimineata, demonteaza capacul motor, baga o lera de 0,20mm sub ax atunci cand supapele nu sunt apasate de cama si verifica distantele dintre spatele camei si paharul de pe pastila, trebuie sa ai 0,20 pe fiecare supapa de admisie si 0,40 pe fiecare supapa de evacuare.
Cam asta am experimentat privind pornirea deficitara la masina asta (in cei 135.000km/11ani cat am avut-o), asadar asta am explicat aici.
L.E:
Mi-e dor de acest motor ISUZU (made in JAPAN), din pacate nu se mai fac astfel de motoare. Pornea iarna la -25grade C dupa ce-l lasam doar 3secunde pe bujii, apoi ramanea frumos la relanti, cu conditia sa-ti mearga bujiile pe postincalzire si desigur incalzitorul din filtrul de motorina. Inca odata, cu mâna pe inima pot sa spun ca: a fost un EXCELENT motor, fiabil si econom, plin de inovatii tehnice unice in comparatie cu motoarele turbodiesel ale concurentei, cele ce existau la vremea aparitiei sale.
Am vandut masina, personal ma simt recunoscator ca am avut-o... iar acum e la altcineva. Sper sa aiba parte de aceiasi grija pe care i-am purtat-o eu.
Eu am avut bujii ceramice si am pus numai de-astea NGK D-Power (125lei bucata). Daca ai avut bujii ceramice si ai pus Beru normale nu mai porneste exact ca inainte.
Inca ceva : la motorul asta trebuie verificate pastilele de pe paharele supapelor odata la 100.000km. Supapele au prostul obicei ,,sa urce,, si dupa o vreme, la rece ramane deschisa o supapa de admisie (sau mai multe). Si de aici pornirea grea sau cu fum alb. Deci cu motorul rece dimineata, demonteaza capacul motor, baga o lera de 0,20mm sub ax atunci cand supapele nu sunt apasate de cama si verifica distantele dintre spatele camei si paharul de pe pastila, trebuie sa ai 0,20 pe fiecare supapa de admisie si 0,40 pe fiecare supapa de evacuare.
Cam asta am experimentat privind pornirea deficitara la masina asta (in cei 135.000km/11ani cat am avut-o), asadar asta am explicat aici.
L.E:
Mi-e dor de acest motor ISUZU (made in JAPAN), din pacate nu se mai fac astfel de motoare. Pornea iarna la -25grade C dupa ce-l lasam doar 3secunde pe bujii, apoi ramanea frumos la relanti, cu conditia sa-ti mearga bujiile pe postincalzire si desigur incalzitorul din filtrul de motorina. Inca odata, cu mâna pe inima pot sa spun ca: a fost un EXCELENT motor, fiabil si econom, plin de inovatii tehnice unice in comparatie cu motoarele turbodiesel ale concurentei, cele ce existau la vremea aparitiei sale.
Am vandut masina, personal ma simt recunoscator ca am avut-o... iar acum e la altcineva. Sper sa aiba parte de aceiasi grija pe care i-am purtat-o eu.