- matti_dragomir
- OP
- 26 mesaje
- din 02 Dec 2019
- Astra 2010 A14NET
- Vrancea
matti_dragomir
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2019
- Mesaj Privat
Salut,
de ceva timp am schimbat cutia de viteze cu una restauratã. Dupã schimbarea cutiei de viteze (nu știu dacã e coincidențã sau nu), mașinã dã o eroare (în bord apare ceva legat de ESP) și nu se mai accelereazã. Dupã ce o repornesc merge. La citirea erorilor, apar erorile U0100, P2119 și P2135.
Cei de la service habar n-au care e cauza, au curãțat clapeta de accelerație și ceva mufe (nu știu care), dar degeaba.
Se pare cã eroarea U0100 e cam nașpa din ce citesc pe net.
Oare au stricat/atins ceva când au schimbat cutia? Înainte de schimbarea cutiei am fãcut 30.000 de km și nu a apãrut aceastã eroare. E posibil sã fie o problemã de la noua cutie de viteze? Eroarea nu apare decât rar și nu prea pot relaționa apariția ei cu vreo manevrã (parcã apare totuși la accelerare, dar nu sunt convins...mașina e condusã de soție și nu prea am încredere în descrierile ei).
E un Opel Astra j 1.4 turbo (benzinã cu gpl).
Am încercat la 3 serviceuri și habar n-au (nici chef nu prea au)... poate s-a mai lovit cineva de aceastã problemã...
MODEL: Astra 2010
MOTOR: A14NET
de ceva timp am schimbat cutia de viteze cu una restauratã. Dupã schimbarea cutiei de viteze (nu știu dacã e coincidențã sau nu), mașinã dã o eroare (în bord apare ceva legat de ESP) și nu se mai accelereazã. Dupã ce o repornesc merge. La citirea erorilor, apar erorile U0100, P2119 și P2135.
Cei de la service habar n-au care e cauza, au curãțat clapeta de accelerație și ceva mufe (nu știu care), dar degeaba.
Se pare cã eroarea U0100 e cam nașpa din ce citesc pe net.
Oare au stricat/atins ceva când au schimbat cutia? Înainte de schimbarea cutiei am fãcut 30.000 de km și nu a apãrut aceastã eroare. E posibil sã fie o problemã de la noua cutie de viteze? Eroarea nu apare decât rar și nu prea pot relaționa apariția ei cu vreo manevrã (parcã apare totuși la accelerare, dar nu sunt convins...mașina e condusã de soție și nu prea am încredere în descrierile ei).
E un Opel Astra j 1.4 turbo (benzinã cu gpl).
Am încercat la 3 serviceuri și habar n-au (nici chef nu prea au)... poate s-a mai lovit cineva de aceastã problemã...
MODEL: Astra 2010
MOTOR: A14NET
- matti_dragomir
- OP
- 26 mesaje
- din 02 Dec 2019
- Astra 2010 A14NET
- Vrancea
matti_dragomir
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2019
- Mesaj Privat
Mi-am amintit un detaliu: dupã ce au schimbat cutia de viteze, volanul a rãmas strâmb și mașina trãgea stânga. Explicația a fost cã nu au mai pus exact pe aceeași poziție un anumit cadru (nu știu ce cadru). Am fost și am reglat direcția și volanul. Acum e în regulã, nu mai trage și nici nu e strâmb volanul, dar mã întreb oare nu e dereglat vr-un senzor aferent ESP-ului (din câte înțeleg, funcționarea ESP implicã mai mulți senzori)...?
- matti_dragomir
- OP
- 26 mesaje
- din 02 Dec 2019
- Astra 2010 A14NET
- Vrancea
matti_dragomir
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2019
- Mesaj Privat
- matti_dragomir
- OP
- 26 mesaje
- din 02 Dec 2019
- Astra 2010 A14NET
- Vrancea
matti_dragomir
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2019
- Mesaj Privat
Dupã mult timp și mulți km (cred cã 25000) fãcuți în șuturi și cu erori frecvente, am gãsit un mecanic dispus sã i-a mașina la puricat (cei de la reprezentanța Opel din Focșani mi-au spus la vremea respectivã cã totul e ok, deși erorile le apãreau și lor). Problema a fost capacul de la culbutori, trãgea aer fals pe acolo. Am schimbat capacul și mașina a început sã meqrgã bine. Mai avea mici întreruperi la relanti care au dispãrut dupã ce am schimbat 2 senzori de oxigen/sonde lambda.
Ca și parantezã, cutie de viteze pe care am schimbat-o a ținut cam 25000 km, au cedat rulmenții și huruia la fel de tare ca cea pe care am înlocuit-o inițial. Șoc și supãrare, bani aruncați în vânt... am cãutat sã înlocuiesc cutia, am discutat cu service-uri care restaureazã cutii și i-am întrebat și pe cei de la care am cumpãrat cutia inițial (restauratã cu a mea la schimb) dacã au o variantã de cutie mai bunã. Aceștia mi-au rãspuns cã dacã vreau sã cumpãr o altã cutie, pierd garanția de la cutia cumpãratã inițial, cu aproape 2 ani în urmã (garanția era de 2 ani, dar eu nu știam asta pentru cã nu am avut nici o hârtie de la ei). Am trimis cutia la garanție, au preluat-o gratis deși cutia are peste 40 kg iar service-ul lor e în Polonia. Au verificat cutia, mi-au trimis poze, concluzia a fost cã rulmenții sunt uzați. Mi-au zis în felul urmãtor: nu putem concluziona cã e din vina noastrã, așadar considerãm cã cererea dumneavoastrã este NEFONDATÃ, dar pentru a evita investigații suplimentare care sunt costisitoare, vã oferim ALTÃ CUTIE, GRATIS. Am rãmaș șocat, eu așa ceva nu am mai întâlnit, sã concluzioneze cã cererea mea e nefondatã dar sã îmi ofere altã cutie restauratã. Mi-au trimis cutia tot cu transport gratuit. Mai mult, au adãugat și uleiul tot gratis. Acum sper cã noua cutie e ok, din primele semnale cred cã e (cea veche parcã avea un zgomot aproape insesizabil din prima, asta parcã nu are). Unii restauratori se laudã cã nu au probleme reclamate la cutiile restaurate, cu doi dintre ei am discutat (unul din Romania - Andrei de la Câmpia Turzii, altul din UK).
Pentru cei care nu sunt în temã, cutia de viteze M32 pe care o are opelul meu este o pacoste. Cel puțin cele fãcute pânã în 2012 sunt extrem de proaste, e plin netul de experiențe ale posesorilor de opel, alfa și fiat. Sunt cutii de viteze care au cedat de noi și la 20000 de km.
Recomand firma https://pmgtechnik.com/en e din Germania iar serviciile sunt peste așteptãri.
Ca și parantezã, cutie de viteze pe care am schimbat-o a ținut cam 25000 km, au cedat rulmenții și huruia la fel de tare ca cea pe care am înlocuit-o inițial. Șoc și supãrare, bani aruncați în vânt... am cãutat sã înlocuiesc cutia, am discutat cu service-uri care restaureazã cutii și i-am întrebat și pe cei de la care am cumpãrat cutia inițial (restauratã cu a mea la schimb) dacã au o variantã de cutie mai bunã. Aceștia mi-au rãspuns cã dacã vreau sã cumpãr o altã cutie, pierd garanția de la cutia cumpãratã inițial, cu aproape 2 ani în urmã (garanția era de 2 ani, dar eu nu știam asta pentru cã nu am avut nici o hârtie de la ei). Am trimis cutia la garanție, au preluat-o gratis deși cutia are peste 40 kg iar service-ul lor e în Polonia. Au verificat cutia, mi-au trimis poze, concluzia a fost cã rulmenții sunt uzați. Mi-au zis în felul urmãtor: nu putem concluziona cã e din vina noastrã, așadar considerãm cã cererea dumneavoastrã este NEFONDATÃ, dar pentru a evita investigații suplimentare care sunt costisitoare, vã oferim ALTÃ CUTIE, GRATIS. Am rãmaș șocat, eu așa ceva nu am mai întâlnit, sã concluzioneze cã cererea mea e nefondatã dar sã îmi ofere altã cutie restauratã. Mi-au trimis cutia tot cu transport gratuit. Mai mult, au adãugat și uleiul tot gratis. Acum sper cã noua cutie e ok, din primele semnale cred cã e (cea veche parcã avea un zgomot aproape insesizabil din prima, asta parcã nu are). Unii restauratori se laudã cã nu au probleme reclamate la cutiile restaurate, cu doi dintre ei am discutat (unul din Romania - Andrei de la Câmpia Turzii, altul din UK).
Pentru cei care nu sunt în temã, cutia de viteze M32 pe care o are opelul meu este o pacoste. Cel puțin cele fãcute pânã în 2012 sunt extrem de proaste, e plin netul de experiențe ale posesorilor de opel, alfa și fiat. Sunt cutii de viteze care au cedat de noi și la 20000 de km.
Recomand firma https://pmgtechnik.com/en e din Germania iar serviciile sunt peste așteptãri.