BMarv
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2021
- Mesaj Privat
Salut baieti,
Am o Astra G din 2003 benzina 1.6 ( parca 83cp , nu stiu ce motor este, pe el scrie Ecotec )
De mai bine de jumatate de an merg cu senzorul "check engine" aprins) , pe diagnoza ii da un senzor busit crankshaft, schimbat senzorul cu unul aftermarket, masina se comporta execrabil ( murea motorul la relanti, vibra ciudat, trepidatii mari in accelerare) asadar dupa 1h de mers am pus senzorul vechi la loc si masina mergea ok dar evident cu "check engine" aprins in bord.
Din ce am citit pe forum pare sa fie ECU care se incalzeste, are si sens pentru ca in primele 10 minute de mers masina este absolut perfecta, dupa ce se aprinde check engine nu mai trece de 3500 rpm si accelereaza mai greu.
Avand in vedere ca folosesc masina numai in Bucuresti nici nu mi-am batut capul sa o rezolv, mai ales ca planuiesc un upgrade prin 2022.
Insa abia acum vreau sa va expun problema ce ma macina de cateva zile, in toate treptele de viteza masina nu are "zvac", nu are putere deloc, accelereaza extrem de slab, daca apas pedala de acceleratie pana la jumatate este ok ( in sensul ca accelereaza slab dar fara alte zgomote ) dar daca apas acceleratia mai puternic ( o apas peste 50% din cusa ei) incepe sa huruie ( deasemenea nu are importanta cat de tare apas acceleratia, fie ca abia o ating fie ca o apas la podea, masina accelereaza la fel )
Problema o am de 3 zile, am alimentat la OMV si de atunci am aceste simptome, nu cred ca are relevanta dar am tinut sa precizez
Ma gandesc sa fie ambreiajul care patineaza? Masina are180k km, ambreiajul nu a fost schimbat niciodata dar mergea impecabil ( sau merge impecabil in caz ca nu este el de vina pentru huruit)
Alte posibile cauze ? Sau poate cineva a avut problema asta in trecut ?
Va multumesc mult
MODEL: Opel Astra G 2003 1.6 benzina
MOTOR: 1.6
Am o Astra G din 2003 benzina 1.6 ( parca 83cp , nu stiu ce motor este, pe el scrie Ecotec )
De mai bine de jumatate de an merg cu senzorul "check engine" aprins) , pe diagnoza ii da un senzor busit crankshaft, schimbat senzorul cu unul aftermarket, masina se comporta execrabil ( murea motorul la relanti, vibra ciudat, trepidatii mari in accelerare) asadar dupa 1h de mers am pus senzorul vechi la loc si masina mergea ok dar evident cu "check engine" aprins in bord.
Din ce am citit pe forum pare sa fie ECU care se incalzeste, are si sens pentru ca in primele 10 minute de mers masina este absolut perfecta, dupa ce se aprinde check engine nu mai trece de 3500 rpm si accelereaza mai greu.
Avand in vedere ca folosesc masina numai in Bucuresti nici nu mi-am batut capul sa o rezolv, mai ales ca planuiesc un upgrade prin 2022.
Insa abia acum vreau sa va expun problema ce ma macina de cateva zile, in toate treptele de viteza masina nu are "zvac", nu are putere deloc, accelereaza extrem de slab, daca apas pedala de acceleratie pana la jumatate este ok ( in sensul ca accelereaza slab dar fara alte zgomote ) dar daca apas acceleratia mai puternic ( o apas peste 50% din cusa ei) incepe sa huruie ( deasemenea nu are importanta cat de tare apas acceleratia, fie ca abia o ating fie ca o apas la podea, masina accelereaza la fel )
Problema o am de 3 zile, am alimentat la OMV si de atunci am aceste simptome, nu cred ca are relevanta dar am tinut sa precizez
Ma gandesc sa fie ambreiajul care patineaza? Masina are180k km, ambreiajul nu a fost schimbat niciodata dar mergea impecabil ( sau merge impecabil in caz ca nu este el de vina pentru huruit)
Alte posibile cauze ? Sau poate cineva a avut problema asta in trecut ?
Va multumesc mult
MODEL: Opel Astra G 2003 1.6 benzina
MOTOR: 1.6
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
huruitul se pare e de la rulmentul de presiune,,,cred ca e timpul de schimbare kit ambreiaj,,,parerea mea,,, fara sa fie batuta in cuie!
asteptam si alte pareri ale colegilor!@@!
nu conteaza de unde e bagata benzina in rezervor la problema expusa mai sus!
tot asa poate fi si alta cauza ,,data de nefunctionarea motorului in parametrii lui de lucru erori din cauza egr ecu sau alte erori ...
verifica presiunea rampa furtune tur retur pompa benzina,,, supapa presiune,,, dar,,,,,
testul erori facusi?/
sunt niscai erori/./.scrie erorile masinii!
colegii de forum o sa explice sigur mai la obiect ce e defect,,, eu unul i-mi fac anumite idei
succes!
asteptam si alte pareri ale colegilor!@@!
nu conteaza de unde e bagata benzina in rezervor la problema expusa mai sus!
tot asa poate fi si alta cauza ,,data de nefunctionarea motorului in parametrii lui de lucru erori din cauza egr ecu sau alte erori ...
verifica presiunea rampa furtune tur retur pompa benzina,,, supapa presiune,,, dar,,,,,
testul erori facusi?/
sunt niscai erori/./.scrie erorile masinii!
colegii de forum o sa explice sigur mai la obiect ce e defect,,, eu unul i-mi fac anumite idei
succes!
BMarv
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2021
- Mesaj Privat
Marius, multumesc mult de pareri, inte timp am fost cu masina la un service, pe tester a iesit o singura eroare anume crankshaft senzor, au desfacut ambreiajul si au zis ca e foarte ok si mai duce 50k km in starea actuala
Au mers cu masina vreo 5 minute si concluzia lor a fost ca este catalizatorul, solutia propusa a fost gaurirea si sudarea, pret 200 lei
Stau si ma intreb acum daca este un diagnostic corect sau nu, nu as vrea sa gaureasca aiurea catalizatoru si dupa sa zica ca nu el era problema.
Stiu ca pot aparea probleme la ITP daca se umbla la catalizator dar pana la urma suntem in Romania...
Au mers cu masina vreo 5 minute si concluzia lor a fost ca este catalizatorul, solutia propusa a fost gaurirea si sudarea, pret 200 lei
Stau si ma intreb acum daca este un diagnostic corect sau nu, nu as vrea sa gaureasca aiurea catalizatoru si dupa sa zica ca nu el era problema.
Stiu ca pot aparea probleme la ITP daca se umbla la catalizator dar pana la urma suntem in Romania...
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Sau scoti lambda 1 si mergi sa vezi ce zvac are cu evacuare si pe gaura sondei
Asta ca o verificare de infundare catalizator,Oricum nu are legatura cu senzorul ,pentru care cred ca eroarea afisata (nedand mai multe detalii despre ce mai scrie la tester ) este de fapt o nesincronizare care poate aparea de o distributie sarita de la punct 1- 2 dinti
Si nu in ultimul rand lipitura rece in ECU
Asta ca o verificare de infundare catalizator,Oricum nu are legatura cu senzorul ,pentru care cred ca eroarea afisata (nedand mai multe detalii despre ce mai scrie la tester ) este de fapt o nesincronizare care poate aparea de o distributie sarita de la punct 1- 2 dinti
Si nu in ultimul rand lipitura rece in ECU
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
BMarv
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2021
- Mesaj Privat
Multumesc mult de pareri Ney si bibu
O sa o duc in weekend la alt service sa aud si alte pareri, oricum ma gandeam ca inainte sa gaureasca catalizatorul sa il scoata, sa dea o tura cu masina fara catalizator sa vada daca chiar el e problema, sa nu il gaureasca aiurea.
Marius, nu este legal sa anulezi catalizatorul evident ) in teorie nu treci ITP-ul, dar in practica se rezolva
O sa o duc in weekend la alt service sa aud si alte pareri, oricum ma gandeam ca inainte sa gaureasca catalizatorul sa il scoata, sa dea o tura cu masina fara catalizator sa vada daca chiar el e problema, sa nu il gaureasca aiurea.
Marius, nu este legal sa anulezi catalizatorul evident ) in teorie nu treci ITP-ul, dar in practica se rezolva
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
BMarv a scris:Multumesc mult de pareri Ney si bibu
O sa o duc in weekend la alt service sa aud si alte pareri, oricum ma gandeam ca inainte sa gaureasca catalizatorul sa il scoata, sa dea o tura cu masina fara catalizator sa vada daca chiar el e problema, sa nu il gaureasca aiurea.
Marius, nu este legal sa anulezi catalizatorul evident ) in teorie nu treci ITP-ul, dar in practica se rezolva
O sa o duc in weekend la alt service sa aud si alte pareri, oricum ma gandeam ca inainte sa gaureasca catalizatorul sa il scoata, sa dea o tura cu masina fara catalizator sa vada daca chiar el e problema, sa nu il gaureasca aiurea.
Marius, nu este legal sa anulezi catalizatorul evident ) in teorie nu treci ITP-ul, dar in practica se rezolva
gandeste-te la ce au scris ney si bibu16,,,cred ca ,virgula colegul ney se poate sa fi dat verdictul final!