Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Dupã 2 sãptãmâni de staționare afara, pe lângã niște tir-uri, am recuperat mașina. Pe principiul parcat bine, regãsire "dureroasa" .
Dau cheie -dupa ce se stinge martorul de bujii- pornește dar cu fffff mult fum gri și dupã 10 secunde începe sa se tureze singura și sa meargã în 3 pistoane. Fumul persista și e gri și înecãcios. O opresc. Neam pururea sa mai porneascã. Încerc de 2 -3 ori fãrã succes. Bateria slaba și nu mai învârte motorul. Dar ... încep sa simt miros de motorina. Arunc un ochi sub mașinã și curge binișor de deasupra motorului. Ridic capota, dau plasticul jos și în zona injectoarelor plin de motorina. Am inspectat vizual și nu am vãzut în prima faza. Pun contactul și țâșnește motorina ca dintr-o fântânã arteziana dintr-un mic furtun. Lipsea din el cam un cm. Am fãcut rost de un furtun aproximativ de aceeași dimensiune- era cumparat la metru din magazin - cu greu îl pun cu un mecanic- se ajuta de un patent și îl figureazã. Mai tai o bucata și îl pun eu fãrã patent cu multã rãbdare. Între timp, redresorul îmi încarcã bateria și reușesc sa pornesc mașinã. Fum negru cât cuprinde și îmi apare mașina "magica" în bord. Probleme. Am o mufa ELM tot timpul cu mine, citesc erorile le șterg. Apar din nou. Cu motorul pornit, curat senzorul de aer de pe galerie și îl pun înapoi. Iar șterg erorile și apoi nu mai apar. Erorile au fost P0500, P0300, P1118. Ciudat e faptul ca P0500 era de 2 ori și o eroare era legata de ceva cu sistemul de 4x4 al mașinii, ori din câte știu nu are asa ceva. Și bateria descãrcatã a provocat erori.
Fum scotea încã destul de mult dar motorul începea sa meargã rotund. Am fãcut un drum de 50 km și cum la început scoteam fum lung de 2 metri, nu am slãbit mașina sub 2500 -3000 de ture. În viteza 4-a eram și pe la 4000 de ture. Dupã ce am ajuns la destinație, motorul mergea ca înainte și, fãrã sa mai scoatã gram de fum. Concluzia mecanicului care m-a ajutat a fost ca șoarecii mi-au ros furtunul. Nu am fãcut poze dar o sa fac cu prima ocazie. Vizual am mai vãzut vreo 2 furtune slãbite și învechite. Mașinile astea nu sunt fãcute sa stea "nealergate".
P.S. nu am DPF. O sa pun poze cu furtunul în cauza.
Am citit câte ceva despre erori și nu m-au speriat deloc, doar mi-au provocat nervi și agitație de moment.


MODEL: Vectra 2005
MOTOR: 1.9DTH
Skip ads

  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat

Astea ar fi furtunele roase. Cel subțire l-am înlocuit, dar cel gros nu știu cum se numește. E cel cu coliere vopsite cu galben. Daca îmi spuneți cum se numește ar fi super.
Merci
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Al dreaqu' Jerry..bagã-n el, ca vita, cauciuc stropit cu motorinã! Dupã care se plânge cã-l doare capu' și are grețuri...
Între ce face legãtura furtunul ãla? Cã din poze nu prea-mi dau seama...
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am marcat cu rosu între ce face legãtura. Mecanicul a zis ca cel subțire e pe retur. Da avea o presiune în el, încât arunca motorina la vreo 2m departare
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Mã refeream la nominalizare, nu la mâzgâleli...dacã poți...
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Acuma cu scuzele de rigoare da nu știu sa îți spun concret. Sper sa nu vb prostii. Un capãt e prins de tubul ala lung de care sunt prinse țevile metalice care duc motorina la injectoare. Iar celalalt capãt e prins de tubul ala scurt. Nu știu cum se numește...
  • Aurelian.

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Salut. Acel furtun este pentru returul rampei injectoarelor si face legatura intre rampa comuna a injectoarelor si regulatorul de presiune combustibil.
  • romeo77

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2005 Y19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Merci de rãspuns. E scump pe original ? Sau sa caut la metru care sa reziste la temperaturi mai ridicate și presiune.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR