Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
Soluție
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare!
Dupã un drum nu foarte lung în care am cãlcat o un pic cum nu prea mai vãzuse în ultima perioada, a urmat o staționare de 2 zile.
La plecare, am dat cheie, a pornit din prima dar imediat a început sã tremure urat motorul, vibra schimbãtorul de viteze, mergea întrerupt. Am plecat de pe loc, am mers 10 m și mi a apãrut imediat mașina cu cheia și apoi martor motor. Am luat contact, am repornit și surprizã, motorul funcționa în parametri.
Pe drumul de întoarcere cãtre casa, motorul a mers impecabil. Ulterior am pus tester și a ieșit p0300 cu p0304, eroare pe cilindrul 4.
Am șters eroarea, nu a mai apãrut, azi dimineața a pornit și a mers ok.
Bujii schimbate cu 10 000 km în urmã.
Va întreb dacã e posibil ca acest rateu pe cilindrul 4 sa aibã altã cauza decat bobina.
Z14xep, 217 000, nu consumã ulei, bobina, sonde, debitmetru originale.



MODEL: Astra 2008
MOTOR: Z14XEP

CODURI EROARE: P0300

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Așa, ca speculație, suspectez o problemã pe la aprindere(bujii, chiar dacã relativ noi, în funcție de proveniențã, au mai fost probleme; fișe, bobinã, poate o pierdere de curent prin izolație). Momentan, nu cred cã e motiv de îngrijorare, dar dacã se repetã, trebuie investigat mai în amãnunt...
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Bibu16v, mulțumesc pentru feedback.
Bujiile sunt GM, au un an și ceva de serviciu, nu cred ca ele au fost cauza. Un prieten mecanic a presupus ca ar putea fi ceva gunoi/mizerie care s ar fi interpus pe acolo din cauzã cã am forjat o anterior. Sau bobina. Doar cã, dacã e bobina, ar trebui sã mai facã figuri dimineața, la prima pornire, ceea ce nu s a întâmplat pânã acum, norocul meu.
Am înțeles totuși ca bobina, sondele de oxigen, diverși senzori, debitmetru sunt garantate un nr de km, dupã care apar probleme/ decalibrare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR