fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
Daca opresc motorul si il respornesc, martorul dispare, urmand sa se aprinda iar daca merg cu masina mai turata.
La tester mi-a dat eroare P 2279 - 11 - Intake Air System Leak Detected.
In interiorul masinii se aude un fasait, tot timpul cand accelerez, nu numai cand e martorul aprins.
Mecanicul mi-a zis ca trage aer fals, dar nu a descoperit furtunase gaurite sau probleme de genul asta.
Oricine imi poate da informatii ii voi fi recunoscator.
Multumesc
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,936 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,936
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
Tot maine imi resofteaza si calculatorul. Sunt distrus psihic, de 2 luni ma chinuie problema asta. Si la mine se aude un suierat cand accelerez. Sincer nu stiu ce sa mai fac.
- Edwin
- *******
- 5,936 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,936
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Masina a fost si pe la mine in urma cu cateva zile.
Primul lucru remarcat - cei de la reprezentanta din Constanta instalasera debitmetrul invers 🙄
Am curatat si verificat:
- EGR;
- Clapeta de aer;
- Admisia cu tot cu swirl;
- Senzorul de presiune de pe admisie;
Am mai verificat:
- Electrovalva turbo si presiunea ceruta/obtinuta;
- Electrovalva swirl si capsula vacuumatica;
- Debitmetrul;
- Etanseitatea admisiei;
- Are ultima versiune de software;
Daca are timp sa faca frana de motor la mai mult de 2500 rpm pentru mai mult de 5 secunde se aprinde martorul masinuta cu cheita.
Eroarea este P2279-11, Intake air system leak detected.
Ce zice nea TIS:
The control unit recognises a mechanical malfunction of the following component via an internal evaluation logic:
Intake system
The following test steps must be performed in the given order. If a fault is found in one test step, the subsequent test steps can be skipped.
Function Checks
Verify mechanical system functions/components
Intake system
Check intake system/charge air hoses for leaks (secondary air, porosity and blockages)
Check the hose clamps at the intake-air system / charge-air system for correct fitting.
Check connected hoses and tubes for kinks, damage etc.
Check air filter for fouling and correct mounting.
Check air mass meter for fouling.
Exhaust-gas turbo charger
Exhaust system
Refer to Table B-023 Check: Vacuum Supply System
Read and (if applicable) apply Field Remedy 1779 - e vorba de o posibila problema la mufa senzorului MAP
Actuator Tests
Select the following Functional System:
Electronic Diesel Injection System EDC 16C9, Z 17 DTL, Z 17 DTH
Perform the following Actuator Tests:
Refer to Table B-014 ACTUATOR TEST T001 EGR Solenoid Test
After successful test/fault repair proceed to the next test step - adicatelea End of Diagnostic.
Deocamdata m-am declarat depasit de situatie.
- Zaheyu
- **
- 172 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Rm Valcea
Zaheyu
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Rm Valcea
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- e_alin
- **
- 344 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Astra 2015
- Sibiu
e_alin
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Nu am avut alt debitmetru cu care sa fac test dar pare in regula, dupa parametri.
Electrovalva turbo genereaza de obicei alte probleme si eroare uzuala P0234 pentru acest motor.
Masina trage foarte bine. Admisia este etansa.
Dupa vizualizarea snapshot-ului, rectific:
Daca are timp sa faca frana de motor la mai mult de 2500 rpm pentru mai mult de
Daca nu are timp, nu apare eroarea. Am testat in 2 moduri: pus pe liber (revenit rapid la ralanti) si franare brutala.
Am intalnit aceeasi eroare in urma cu ceva timp, cauza - swirl blocat.
- Zaheyu
- **
- 172 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Rm Valcea
Zaheyu
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Rm Valcea
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
EGR position comanded 100 inseamna deschis la max? La mine pe opcom EGR feedback 100 inseamna deschisa. Iar nu mi se pare in regula? Ce cauta sa EGR-eze la turatia aia si full load?
Swirl se poate verifica pe loc din opcom/tech2.
Alt debitmetru incercat?
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
fleser_p
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
Cu testerul te poti uita zile intregi si sa nu gasesti nimic ciudat pentru eroarea asta blestemata. Cum trage masina?
s-a dat jos galeria de admisie, s-a curatat si etansat galeria cu silicon. masina trage f bine pana se aprinde nenorocitul ala de martor.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat