- Cnitulescu
- OP
- 3 mesaje
- din 18 Mai 2020
- Corsa 2007 z14xep
- Bucuresti
Cnitulescu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2020
- Mesaj Privat
Salut. Am o problema un consumator de curent. Am pus o baterie noua de câteva zile, credeam ca aia veche e terminatã, dar cred ca e de la un consumator...La montaj electricianul a verificat încãrcarea, consumatori, totul ok, pentru garanție. Dacã nu merg cu mașina 4-5 zile, nu mai pornește, rãmâne fãrã curent. Am fãcut singur o verificare: mașina închisã,totul oprit, dupã câteva minute aparatul de mãsura indica 0 consumatori.
Dupã 10 minute fix indica scurt 0,07, și iar 0.
Și așa face din 10 in 10 minute încontinuu,0,07 scurt apoi cade iar pe 0. Știe cineva ce ar putea fi, ce naiba verifica din 10 in 10 minute? O sa încep sa scot siguranțele pe rând dar poate cineva a mai avut problema asta.Mașina Corsa D 1.4 xep, 2007, fãrã modificãri.
Ps: am citit ceva prin sectiunea Astra ca ar putea fi de la climatronic. Masina are climatronic .
MODEL: Corsa 2007
MOTOR: z14xep
Dupã 10 minute fix indica scurt 0,07, și iar 0.
Și așa face din 10 in 10 minute încontinuu,0,07 scurt apoi cade iar pe 0. Știe cineva ce ar putea fi, ce naiba verifica din 10 in 10 minute? O sa încep sa scot siguranțele pe rând dar poate cineva a mai avut problema asta.Mașina Corsa D 1.4 xep, 2007, fãrã modificãri.
Ps: am citit ceva prin sectiunea Astra ca ar putea fi de la climatronic. Masina are climatronic .
MODEL: Corsa 2007
MOTOR: z14xep
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- Cnitulescu
- OP
- 3 mesaje
- din 18 Mai 2020
- Corsa 2007 z14xep
- Bucuresti
Cnitulescu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2020
- Mesaj Privat
Am verificat și alternatorul și electromotorul, nu au probleme. Revin cu o completare: dupã 4-5 luni fãrã probleme, timp in care am lãsat mașina și 2 sãptãmâni nepornita, azi am luat bateria in casa ca sa o pun pe redresor. Cred ca am descoperit problema. Pe un forum de profil din Rusia, cineva avertiza asupra utilizãrii meniului ascuns la cei care au GID . Dacã inainte de a opri motorul nu se iese din submeniul ascuns ecranul ar rãmâne cumva cuplat chiar daca e stins și asta ar duce la consumarea bateriei la o staționare de câteva zile. Eu nu mai intrasem in meniul ascuns de câteva luni, timp in care nu am avut vreo problema, dar acum câteva zile m-a mâncat undeva și l-am accesat. Urmarea, dupa 2 zile bateria la 12v, și dupa încã 2 la 11.8. Deci consuma in continuare deși pornisem mașina și am fãcut un drum.