Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • VAlb

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Sunt posesor opel astra g caravan motor 1,7 cdti (diesel) model 2003 si doresc sa stiu daca sunt persoane care au avut probleme cu masina si anume nu porneste nici la rece nici la cald ,doar uneori ajutata cu spray , stiu ca nu se recomanda dar ........................
Mentionez ca motorul se roteste foarte bine dar nu porneste,iar in momentul cand ii pun contactul sau motorul se roteste nu imi aduce motorina in filtru.Am fost la tester si degeaba daca ma intelegeti
Multumesc anticipat !


MODEL: opel astra g
MOTOR: 1,7 cdti

CODURI EROARE: p0400
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Clar poate fi si din cauza acelui EGR blocat si la fel de bine si din cauza dezamorsarii circuitului de motorina de presiune joasa.
Daca spui 1.7 CDTI, vorbim despre rampa comuna, deci, le fel de bine poate fi din cauza unui injector (prin care pierzi presiunea din rampa).
Mai poate fi regulatorul de presiune, poate fi senzorul de presiune, supapa de pe rampa si posibil dar putin probabil pompa de inalta.

"La tester", intelegem ca ai fost doar in vizita, pentru ca nu vedem sa fi citit ceva parametri relevanti pentru aceasta problema.

Toate acestea, daca am inteles bine si deci, nu porneste cand dai la demaror, decat dupa ce o pornesti cu spray si apoi merge bine pana o opresti.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pune-o pe tester si verifica care este presiunea de motorina in rampa comuna, deasemenea ce turatie ai la demaror.

Vezi daca te ajuta astea cu ceva:

Conditii necesare pentru pornirea motorului
----------------------------------------------------------------
Turatie demaror necesara... 300-400rpm si sa fie constanta.
Presiunea in rampa comuna in timp ce se actioneaza electromotorul trebuie sa se apropie de 20mpa. Urmatorul pas ar fi testul de retur injectoare daca presiunea in rampa e OK.
De verificat senzorul de turatie crankshaft sa nu fie defect, pentru ca pe tester se vede ca presiunea e OK in rampa dar ECU nu comanda deschiderea injectoarelor.

Sfaturi (bulk)
------------------
1.Demarorul sa invarta bine in sarcina si bateria sa fie buna.
2.Verifica daca vine motorina la injectoare (slabeste conducta de la un injector si vezi daca iti da motorina cand invarte electromotorul).
3.Verifica daca sunt probleme de etanșare dintre cuplele rapide(albastru/negru) și corpul filtrului de motorina.
4.Masoara presiunea in rampa cand dai la cheie. Fa un test de retur injectoare. Fa rost de o supapa mecanica de retur pentru rampa de injectoare.
5.De verificat regulatorul de presiune de pe pompa de inalte.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa par cãrcotaș , dar cdti-ul a fost pus pe astra g in 2004 , nu in 2003 cand exista inca dti-ul si in cazul asta se schimba calimera, asta daca posesorul nu a gresit anul si intradevar sa fie 2004 cu cdti .
In caz ca e dti , celebrul y17dt , atunci poate fi pompa de injectie , sau pompa de joasa de pe ea , Edu sau chiar Ecu,sau egr-ul , dar daca este cdti colegul sebage a spus cam tot ce era de spus.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
In 2003 a fost pus cdti-ul pe G, din Martie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR