- EDelcuescu
- OP
- 1 mesaje
- din 15 Aug 2021
EDelcuescu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2021
- Mesaj Privat
As avea si eu o problema pe care vreau sa v-o aduc in atentie.. Am un Opel Agila din 2003 motor 1.2 16 v 75 cp si zilele trecute m-a lasat in mers.N-a mai pornit sub nicio forma. Pompa de benzina nu se mai auzea cand incercai sa o pornesti. Am schimbat pompa si tot avea unele probleme la pornire. Mecanicul a zis ca probabil e de la regulatorul de presiune al pompei. L-a desfacut si a gasit ceva mizerie ,a curatat regulatorul si a pornit la sfert. Dupa ,am plecat in concediu si cand am revenit ,din nou aceeasi problema.S-a oprit si la fel, pompa moarta, incerci sa o pornesti si nimic,martorii in bord se aprind dar nici un semn de pornire.Oare pompa nu mai amorseaza din cauza regulatorului sau e arsa tot din aceeasi cauza? Cum ar trebui sa procedez,sa ii fac si o inspectie pe parte electrica si apoi sa caut si un regulator sau direct sa incerc sa gasesc un regulator de presiune SH(am inteles ca nu se mai fabrica). Multumesc anticipat pentru parerile voastre.
MODEL: Opel Agila A 2003
MOTOR: 1.2 75 CP
LOCATIE: Pitesti
MODEL: Opel Agila A 2003
MOTOR: 1.2 75 CP
LOCATIE: Pitesti
- winstonn33
- *
- 20 mesaje
- din 02 Mai 2009
- Agila 2001 z12xe
- Bucuresti
winstonn33
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2009
- Mesaj Privat
Regulator extern de presiune pompa benzina la agila pe care am avut-o eu nu am vazut...probabil ca e pe corpul pompei de benzina din rezeror.
La agila sunt 2 garnituri din cauciuc care fixeaza / etanseaza motorasul pe corpul pompei. probabil una din ele e crapata de nu mai tine presiunea.
Cat despre faptul ca nu mai misca deloc, mai intai testeaza pompa de direct adica suntezi contactele la releu. sunt poze pe aici.
Si daca se dovedeste ca problema e tot din rezervor poate ar fi bine sa schimbi mecanicul.
sa umbli cu masina, cu benzina sub 15 litri in rezervor nu e ok. mai ales pe caldurile astea.
p.s. Unul din motivele pentru care eu mi-am vandut agila a fot tocmai accesul la pompa de benzina.
La agila sunt 2 garnituri din cauciuc care fixeaza / etanseaza motorasul pe corpul pompei. probabil una din ele e crapata de nu mai tine presiunea.
Cat despre faptul ca nu mai misca deloc, mai intai testeaza pompa de direct adica suntezi contactele la releu. sunt poze pe aici.
Si daca se dovedeste ca problema e tot din rezervor poate ar fi bine sa schimbi mecanicul.
sa umbli cu masina, cu benzina sub 15 litri in rezervor nu e ok. mai ales pe caldurile astea.
p.s. Unul din motivele pentru care eu mi-am vandut agila a fot tocmai accesul la pompa de benzina.