In caz ca mai are careva nevoie, va pot spune cum am "prostit" cablajul masinii ca sa mearga scaunele cele mai destepte (in cazul meu, luate de pe un MV6).
Asadar, teoretic toate sunt plug-and-play la Omega. In practica insa, mai exista diferente de cablaj. Cu precadere modelele cu nivel de echipare Omega sau Voyage (nu CD, nu MV6) s-ar putea sa aiba numai minim de cablaj la scaune.
Sub masca de pe laterala exterioara a fiecarui scaun (care se scoate prin culisare in fata), undeva pe langa pretensionatorul de centura (tubul cu eticheta galbena), veti gasi mufa sau mufele. Minim mufa pt reglaj electric - adica cu cablu rosu(+) si maro (-).
Ar trebui sa aiba 12V permanent (si cu cheia scoasa din contact).
Maro si rosu/negru ar fi incalzirea in scaun.
Buun. La unul amarat ca mine, cu cea mai slaba dotare pe masina, a existat doar o mufa - cea pt reglaj electric. La scaunul pasagerului e plug-and-play. O pui in mufa pereche si merge din prima.
La scaunul soferului, care are un controller sub scaun, trebuie facute adaptari. Ai nevoie de mufa de la vechiul scaun (se taie si se lasa firele), de mufa de pe masina donatoare (se taie si se lasa fir), apoi se imbina : rosu la cele 2 rosii de pe mufa scaunului nou (1 si 3) plus firul negru (terminalul 4) , maro la cele 2 maro (2 si 5). Terminalele 6 si 7 raman in aer.
Dupa "transplant", va functiona memoria pt scaun, insa nu si pt oglinzi.
NOTA : incalzirea in scaune nu va functiona fara schimb de cablaj (in cazul in care nu aveti deja trase mufele pe pozitie).
Forum (pe germana)
https://omega-freak.de/threa...e-sitze/?pageNo=3






MODEL: Omega B1 1995
MOTOR: X20SE