zafiraPH
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2016
- Mesaj Privat
Salutare dragi colegi !
Sunt proaspat posesor al unei Zafira 1.8 si am ceva probleme dupa cum urmeaza:
Simptome:
- Cand motorul nu este in sarcina, la 4000 de turatii incepe si oscileaza intre 3500 si 4000 (aprox.) acesta fiind maximul de turatii cu pedala de acceleratie in podea.(vezi video)
- Cu motor in sarcina la depasirea pragului de 3500 turatii se aprinde martorul esp (triunghi cu urme de derapaj) si imi limiteaza viteza la maxim 55 km/h. Daca opresc si repornesc motorul , martorul esp nu mai apare si merge normal pana ajung din nou la 3500 turatii.
Mentionez ca martorul check engine este permanent aprins , consumul este considerabil mare, motorul il simt ca si cum ar trage de niste roti infranate, porneste mai repede (dar nu sfert) la rece decat la cald, are mici oscilatii in relanti si accelerarea se face cu putina intarziere fata de momentul comenzii la pedala .
I-am facut o diagnoza la reprezentanta Opel in VN si dl. Inginer mi-a diagnosticat-o (cu cuvintele d-lui. ) "probabil ca 100% este ECU pentru ca a mai avut asemenea cazuri la motoarele 1.8 benzina" .
Cod(uri) eroare:
1500
0340
Si inca un cod pe care momentan nu il am (raportul de diagnoza in torpedou)
Model: Zafira
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z18XE
Debitmetru nou
Am scris in speranta ca voi mai auzi ceva pareri de la colegii trecuti prin aceleasi simptome.
Chiar nu as vrea sa cumpar un ECU doar ca sa aflu ca nu era de la el.
Sunt proaspat posesor al unei Zafira 1.8 si am ceva probleme dupa cum urmeaza:
Simptome:
- Cand motorul nu este in sarcina, la 4000 de turatii incepe si oscileaza intre 3500 si 4000 (aprox.) acesta fiind maximul de turatii cu pedala de acceleratie in podea.(vezi video)
- Cu motor in sarcina la depasirea pragului de 3500 turatii se aprinde martorul esp (triunghi cu urme de derapaj) si imi limiteaza viteza la maxim 55 km/h. Daca opresc si repornesc motorul , martorul esp nu mai apare si merge normal pana ajung din nou la 3500 turatii.
Mentionez ca martorul check engine este permanent aprins , consumul este considerabil mare, motorul il simt ca si cum ar trage de niste roti infranate, porneste mai repede (dar nu sfert) la rece decat la cald, are mici oscilatii in relanti si accelerarea se face cu putina intarziere fata de momentul comenzii la pedala .
I-am facut o diagnoza la reprezentanta Opel in VN si dl. Inginer mi-a diagnosticat-o (cu cuvintele d-lui. ) "probabil ca 100% este ECU pentru ca a mai avut asemenea cazuri la motoarele 1.8 benzina" .
Cod(uri) eroare:
1500
0340
Si inca un cod pe care momentan nu il am (raportul de diagnoza in torpedou)
Model: Zafira
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z18XE
Debitmetru nou
Am scris in speranta ca voi mai auzi ceva pareri de la colegii trecuti prin aceleasi simptome.
Chiar nu as vrea sa cumpar un ECU doar ca sa aflu ca nu era de la el.
zafiraPH
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2016
- Mesaj Privat
zafiraPH
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2016
- Mesaj Privat
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
zafiraPH
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2016
- Mesaj Privat
zafiraPH
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2016
- Mesaj Privat
Gabor Tiberiu a scris:Ce tip de senzor ai pus? Dupa ce ai montat senzoru a functionat corect? Sunt multe "facaturi" aftermarket...
Am folosit un senzor marca Delphi, nou si se pare ca prost sau...
Pe cel care l.am schimbat , l.am gasit cu firul atingand de rola dintata de pe axul cu came si tocit prin frecare pana la firele de cupru. Ma gandesc acum ca prostul : sa fi afectat ECU treaba asta ? Dar de ce a functionat normal o perioada dupa ce l.am schimbat ?!?
Ce marca de senzor imi recomandati ? (am dat un serch pentru siemens si nu apare pe nicaieri)
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
zafiraPH
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2016
- Mesaj Privat
Merci Gabor Tiberiu dar intre timp am descoperit ca problema avea de fapt alta cauza. Mufa de la sonda lambda de sub motir era scoasa. De cand am pus.o la loc merge ok. Sau aproape ok pentru ca nu are un stil de pornire constant, uneori porneste mai repede alteori mai greoi.
Multumesc pentru sustinere.
Drumuri bune fara evenimente rutiere !
Multumesc pentru sustinere.
Drumuri bune fara evenimente rutiere !
- Gabor Tiberiu
- **
- 322 mesaje
- din 21 Mai 2013
- Vectra 2003 Z18XE
- Salaj
Gabor Tiberiu
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2013
- Mesaj Privat
- tomiblondu
- *
- 1 mesaje
- din 24 Sep 2015
- Zafira 2001
- Bihor
tomiblondu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2015
- Mesaj Privat
zafiraPH
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2016
- Mesaj Privat
EBuza
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2021
- Mesaj Privat
zafiraPH a scris:Salutare dragi colegi !
Sunt proaspat posesor al unei Zafira 1.8 si am ceva probleme dupa cum urmeaza:
Simptome:
- Cand motorul nu este in sarcina, la 4000 de turatii incepe si oscileaza intre 3500 si 4000 (aprox.) acesta fiind maximul de turatii cu pedala de acceleratie in podea.(vezi video)
- Cu motor in sarcina la depasirea pragului de 3500 turatii se aprinde martorul esp (triunghi cu urme de derapaj) si imi limiteaza viteza la maxim 55 km/h. Daca opresc si repornesc motorul , martorul esp nu mai apare si merge normal pana ajung din nou la 3500 turatii.
Mentionez ca martorul check engine este permanent aprins , consumul este considerabil mare, motorul il simt ca si cum ar trage de niste roti infranate, porneste mai repede (dar nu sfert) la rece decat la cald, are mici oscilatii in relanti si accelerarea se face cu putina intarziere fata de momentul comenzii la pedala .
I-am facut o diagnoza la reprezentanta Opel in VN si dl. Inginer mi-a diagnosticat-o (cu cuvintele d-lui. ) "probabil ca 100% este ECU pentru ca a mai avut asemenea cazuri la motoarele 1.8 benzina" .
Cod(uri) eroare:
1500
0340
Si inca un cod pe care momentan nu il am (raportul de diagnoza in torpedou)
Model: Zafira
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z18XE
Debitmetru nou
Am scris in speranta ca voi mai auzi ceva pareri de la colegii trecuti prin aceleasi simptome.
Chiar nu as vrea sa cumpar un ECU doar ca sa aflu ca nu era de la el.
Sunt proaspat posesor al unei Zafira 1.8 si am ceva probleme dupa cum urmeaza:
Simptome:
- Cand motorul nu este in sarcina, la 4000 de turatii incepe si oscileaza intre 3500 si 4000 (aprox.) acesta fiind maximul de turatii cu pedala de acceleratie in podea.(vezi video)
- Cu motor in sarcina la depasirea pragului de 3500 turatii se aprinde martorul esp (triunghi cu urme de derapaj) si imi limiteaza viteza la maxim 55 km/h. Daca opresc si repornesc motorul , martorul esp nu mai apare si merge normal pana ajung din nou la 3500 turatii.
Mentionez ca martorul check engine este permanent aprins , consumul este considerabil mare, motorul il simt ca si cum ar trage de niste roti infranate, porneste mai repede (dar nu sfert) la rece decat la cald, are mici oscilatii in relanti si accelerarea se face cu putina intarziere fata de momentul comenzii la pedala .
I-am facut o diagnoza la reprezentanta Opel in VN si dl. Inginer mi-a diagnosticat-o (cu cuvintele d-lui. ) "probabil ca 100% este ECU pentru ca a mai avut asemenea cazuri la motoarele 1.8 benzina" .
Cod(uri) eroare:
1500
0340
Si inca un cod pe care momentan nu il am (raportul de diagnoza in torpedou)
Model: Zafira
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z18XE
Debitmetru nou
Am scris in speranta ca voi mai auzi ceva pareri de la colegii trecuti prin aceleasi simptome.
Chiar nu as vrea sa cumpar un ECU doar ca sa aflu ca nu era de la el.