ace
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Calarasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
ace
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Calarasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2005
- Mesaj Privat
Hai sa va povestesc .... M-am enervat si m-am dus si mi-am schimbat bateria . Bateria veche era un Bosh si expira prin 2004 . Acum nu stiu cat de veche era dar oricum era de 45 A . Mi-am luat o baterie de 70 A si a pornit masina de fiecare data fara probleme. In schimb nu mai mergea ventilatorul . Dupa cateva gropi a inceput sa mearga ventilatorul si surpriza ... nu mai porneste electromotorul .....face doar "clanc" . Concluzia mea de amator este ca de ceva timp se tot intampla un scurt pe undeva si nu a avut nici o finalitate pentru ca bateria veche era prea slaba saraca sa mai arda ceva . In momentul in care am pus bateria noua s-a rezolvat problema : s-a ars ventilatorul 😊 pentru ca acum nu mai merge ventillatorul deloc, in schimb porneste fara probleme .
Sa va fereasca sfantul de probleme din astea . Am fost la 3 service-uri din Calarasi si nici unul nu a fost in stare sa se gandeasca la altceva decat sa-mi ia banii pe reparat electromotor 😊 Acum trebuie sa gasesc pe cineva sa-mi gaseasca scurtul si sa-mi repare ventilatorul ..... Uratzi-mi succes .
ollync
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2006
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
- fashion1stil
- *
- 2 mesaje
- din 27 Jan 2010
- Bucuresti
fashion1stil
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2010
- Mesaj Privat
- daniel_kadett
- **
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
m-a luminat un mecanic atunci cand m-am dus sa imi schimbe termocupla.
maximix
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 16D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
alin111ro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1984 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut.cred ca cel mai bine il dai jos si inlocuiesti electromotorul,,doar in cazul in care ai un meserias care sa-ti lipeasca carbunii cum trebuie.eu am patit la fel,,daca nu e presiune de contact pe colector nu iti invarte electromototul,,ci iti cupleaza doar bobina lui,,cum auzi tu clanc si atat.
nu e greu de dat jos,,e prins in 2 suruburi(prima oara sa desfaci borna +)si dupa aia incepi sa "operezi"cu o cheie de 13.bafta la reparat
- daniel_kadett
- **
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
nu imi mai amintesc atunci cand nu a mai pornit din cauza asta daca facea vreun zgomot, oricum nu invartea motorul si bateria o incarcasem. de tras nu am incercat.
o problema similara de pornite o aveam la dacia - uneori pornea, alteori facea un carait nasol si apoi pauza - se remedia daca luam o bucata de lemn si invarteam de bendixul de la electromotor - avea invelisul rupt pe unele locuri si nu facea contact - s-a rezolvat cu bendix nou.
dan_kxa
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2010
- Mesaj Privat
nu imi mai amintesc atunci cand nu a mai pornit din cauza asta daca facea vreun zgomot, oricum nu invartea motorul si bateria o incarcasem. de tras nu am incercat.
o problema similara de pornite o aveam la dacia - uneori pornea, alteori facea un carait nasol si apoi pauza - se remedia daca luam o bucata de lemn si invarteam de bendixul de la electromotor - avea invelisul rupt pe unele locuri si nu facea contact - s-a rezolvat cu bendix nou.
pe bendix cat ai dat,si de unde
- daniel_kadett
- **
- 196 mesaje
- din 27 Mai 2006
- Kadett 1986 1.6
- Bucuresti
daniel_kadett
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2006
- Mesaj Privat
la kadett bendixul a fost schimbat de fostul proprietar - am o factura in torpedou - in 2005 si a costat 140 de ron de la alpadrino - factura totala era de 140 ron - in afara de bendix a mai cumparat si niste sigurante, un bec si nu mai stiu... cred ca numai bendixul a fost 90 sau 110 ron - ma uit saptamana viitoare si iti spun, momentan masina nu este la mine.
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
dan_kxa
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2010
- Mesaj Privat
- cutzitaru
- **
- 176 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Kadett 1991 C16NZ
- Ilfov
cutzitaru
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1991 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- crblx2
- **
- 110 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Iasi
crblx2
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
adiatric
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2011
- Mesaj Privat
Bateria numai ce am incarcat-o la capacitate maxima cu un incarcator profesional de acumulatori.
Am observat ca daca dau 2-3 chei se incalzeste cablul de la borna negativa, care duce la corpul motorului langa electromotor.
Deasemenea m-am uitat aseara si am vazut un cablu care vine la solenoid, mai subtire, care era topit langa borna pozitiva care vine tot la solenoid.
Firul subtire negativ care vine la solenoid s-a atins cu borna pozitiva de la solenoid, si s-a topit.
( La solenoid borna pozitiva vine de la baterie si tot la solenoid vine borna negativa mai subtire (probabil de la cheie) cel care era topit in locul unde s-au atins).
Borna pozitiva de la solenoid nu pare topita in locul unde s-au atins da langa solenoid pare putin carbonizata ca si cum s-ar supra incalzi.
E posibil ca sa fie un contact imperfect de se incalzeste borna negativa si din cauza asta sa se chinuie sa porneasca masina? sau de vina solenoidul, sau electromotorul sau periile.
Se aude un tiut cu motorul oprit, apare dupa ce am incercat sa pornesc masina.
Precizez ca, pana acum 1 luna cand a fost mai cald pornea bine de la prima cheie, dupa ce s-a racit treptat pornea mai greu, si acum parca nu mai are putere sa porneasca.
INTREBAREA ESTE: E posibil sa fie contacte imperfecte, sau solenoidul sa fie dus, sau periile de electromotor duse, sau din cauza uzurii pe vremea asta face condens si face scurt ?
GTadeu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2021
- Mesaj Privat
De 2 zile nu mai vrea sa porneascã și nici sa mai învârtã
Cand pun contactul se aude doar un "clant" ...menționez ca am împins-o...am tras-o și degeaba...nu vrea sa pornesca
De la ce ar putea fi?....eu zic ca dacã ar fi fost electromotorul mãcar pornea împinsã...dar nici mãcar asa nu vrea
- MIonikMymyDobrin
- *
- 2 mesaje
- din 11 Jun 2021
MIonikMymyDobrin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2021
- Mesaj Privat