Adiku
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut baieti,
Am urmatoarea problema cu compresorul de AC si caut un mecanic care sa il poata repara.
Pe scurt, inainte de Craciun mi s-a oprit motorul la un semafor in Bucuresti, dupa ce scazusem temperatura la clima cu 1 grad. Am dat de cateva ori la automat, pana la urma a repornit (nu se auzea niciun zgomot ciudat). Seara am mers 200km si cand am ajuns la destinatie mi-am dat seama ca in zona compresorului am un scartait metalic.
Dupa Craciun, am schimbat cureaua cu una mai scurta, pentru a scoate compresorul din uz.
Banuiala mea este ca e gripat. Aveti vreo idee ce este de facut? Alte solutii in afara de a-l cumpara nou ?
Am urmatoarea problema cu compresorul de AC si caut un mecanic care sa il poata repara.
Pe scurt, inainte de Craciun mi s-a oprit motorul la un semafor in Bucuresti, dupa ce scazusem temperatura la clima cu 1 grad. Am dat de cateva ori la automat, pana la urma a repornit (nu se auzea niciun zgomot ciudat). Seara am mers 200km si cand am ajuns la destinatie mi-am dat seama ca in zona compresorului am un scartait metalic.
Dupa Craciun, am schimbat cureaua cu una mai scurta, pentru a scoate compresorul din uz.
Banuiala mea este ca e gripat. Aveti vreo idee ce este de facut? Alte solutii in afara de a-l cumpara nou ?
- diablo46
- **
- 174 mesaje
- din 09 Jan 2015
- Astra 2011 A14XER
- Bucuresti
diablo46
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2015
- Mesaj Privat
Compresorul nu functioneaza iarna. Caldura din masina e de la caldura motorului. Opritul motorului nu are nicio legatura cu compresorul. Scartaitul se auzea de la frecarea curelei cu metalul (scartait ce se aude cu intreruperi) sau de la rulmentii compresorului (e mai mult un huruit si sunetul e continuu). In primul caz pui cureaua la loc, iar dupa ce o pui pornesti motorul, iei un sapun solid, uscat, si il tii apasat cateva secunde pe fiecare parte a curelei si scartaitul dispare. In cazul doi se demonteaza compresorul si se ung/inlocuiesc rulmentii in functe de starea lor. Daca e vorba de un altfel de sunet, te rog sa-l descrii cat mai amplu.
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Stiu ca mi-ai recomandat si mie treaba cu sapunul, dar nu am pus in aplicatie pentru ca am schimbat cureaua cu una noua. Ca idee, mi se pare putin cam riscant sa bagi mainile la un angrenaj in miscare, chinuindu-te sa dai cu sapun! Daca ai de gand sa faci chestia asta, sa o faci cu motorul oprit, dai cat poti pe acolo, apoi pornesti motorul si vezi daca mai face! Si daca mai face, opresti motorul si repeti operatiunea!
Adiku
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 1.7CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2009
- Mesaj Privat
Ma voi prezenta si eu la intalnirea saptamanala de joi, in cazul in care crezi ca ma poti ajuta si ai trecere pe-acolo
Scartaitul este unul continuu si se aude si daca invart cu mana fulia compresorului (fara curea). Nu este foarte puternic, dar pare ceva metalic care nu se mai invarte (ca si cum ar tinde sa se blocheze).
Ideea cu opritul motorului era ca a fost o zi calduroasa cu 12-15 grade afara si in momentul in care am scazut temperatura la clima, a intrat compresorul si am simtit aer rece. Iar peste cativa kilometri mi s-a oprit motorul.
Scartaitul este unul continuu si se aude si daca invart cu mana fulia compresorului (fara curea). Nu este foarte puternic, dar pare ceva metalic care nu se mai invarte (ca si cum ar tinde sa se blocheze).
Ideea cu opritul motorului era ca a fost o zi calduroasa cu 12-15 grade afara si in momentul in care am scazut temperatura la clima, a intrat compresorul si am simtit aer rece. Iar peste cativa kilometri mi s-a oprit motorul.
- diablo46
- **
- 174 mesaje
- din 09 Jan 2015
- Astra 2011 A14XER
- Bucuresti
diablo46
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2015
- Mesaj Privat
Daca e un scartait continuu, nu e de la curea, trebuie descfacut compresorul si vazut care e problema si daca se poate repara. Din cate spui se pare ca nu e treaba nici de la rulmenti.
Pentru a demonta compresorul e destul de complicat (din cate stiu se pierde si freonul si trebuie reincarcat dupa). Incearca sa gasesti un baiat cu service care iti poate demonta compresorul apoi sa-ti umple circuitul cu freon.
Pentru a demonta compresorul e destul de complicat (din cate stiu se pierde si freonul si trebuie reincarcat dupa). Incearca sa gasesti un baiat cu service care iti poate demonta compresorul apoi sa-ti umple circuitul cu freon.
gazza07
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2014
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- stefanastraj
- *
- 42 mesaje
- din 25 Mar 2012
- Astra 2011 a14xer
- Calarasi
stefanastraj
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2011 a14xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut.
Am un Astra j a 14xer si astazi nu a mers AC, in sensul ca dau comanda din buton se aprinde led-ul de la fulgulet, insa compresorul nu porneste.
Mentionez faptul ca am avut masina in service sa imi schimbe bara fata si ma gandesc ca or fi atins vreo mufa ceva, nu stiu. Exista posibilitatea asta? Sau ce ar putea fi?
Multumesc!
Am un Astra j a 14xer si astazi nu a mers AC, in sensul ca dau comanda din buton se aprinde led-ul de la fulgulet, insa compresorul nu porneste.
Mentionez faptul ca am avut masina in service sa imi schimbe bara fata si ma gandesc ca or fi atins vreo mufa ceva, nu stiu. Exista posibilitatea asta? Sau ce ar putea fi?
Multumesc!
gazza07
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2014
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
gazza07
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2014
- Mesaj Privat
Cel mai sigur...controlata instalatia cu o lampa uv, poate se depisteaza "bubita"....
Si eu am.avut o lovita in fata ...desi s au indoit ,bine, conductele nu au cedat, dar am fisurat radiatorul de AC ,am pierdut tot freonul si la fel se manifesta(se aprindea ledul fara sa cupleze compresorul
PS: daca este nevoie sa completezi cu freon sa iti controleze bine , pentru ca la.mine supura pe la o garnitura din cauza ca am mers vreo 3-4 luni fara freon si s au contractat
Si eu am.avut o lovita in fata ...desi s au indoit ,bine, conductele nu au cedat, dar am fisurat radiatorul de AC ,am pierdut tot freonul si la fel se manifesta(se aprindea ledul fara sa cupleze compresorul
PS: daca este nevoie sa completezi cu freon sa iti controleze bine , pentru ca la.mine supura pe la o garnitura din cauza ca am mers vreo 3-4 luni fara freon si s au contractat
- stefanastraj
- *
- 42 mesaje
- din 25 Mar 2012
- Astra 2011 a14xer
- Calarasi
stefanastraj
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2011 a14xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2012
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- stefanastraj
- *
- 42 mesaje
- din 25 Mar 2012
- Astra 2011 a14xer
- Calarasi
stefanastraj
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2011 a14xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2012
- Mesaj Privat
- stefanastraj
- *
- 42 mesaje
- din 25 Mar 2012
- Astra 2011 a14xer
- Calarasi
stefanastraj
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2011 a14xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2012
- Mesaj Privat
andrey16
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Am o problema la instalatia de climatizare,sistem dublu climatronic. Are freon,compresorul lucreaza,dar are momente cand la pornirea motorului nu baga aer deloc in habitaclu,indiferent ca setez pe rece sau pe cald,daca o las pe auto sau reglez manual directiile si treapta de ventilatie. Am cautat deja pe la sigurante si relee,dar n-am gasit sa fie vreo problema. Are cineva vreo idee ce ar putea fi? Conform unui test facut relativ recent,nu sunt probleme la sistemul de climatizare.
Am o problema la instalatia de climatizare,sistem dublu climatronic. Are freon,compresorul lucreaza,dar are momente cand la pornirea motorului nu baga aer deloc in habitaclu,indiferent ca setez pe rece sau pe cald,daca o las pe auto sau reglez manual directiile si treapta de ventilatie. Am cautat deja pe la sigurante si relee,dar n-am gasit sa fie vreo problema. Are cineva vreo idee ce ar putea fi? Conform unui test facut relativ recent,nu sunt probleme la sistemul de climatizare.
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
andrey16
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2013
- Mesaj Privat
andrey16
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2013
- Mesaj Privat
Mi s-a rezolvat problema . In ultima perioada ventilatorul de habitaclu pentru clima a inceput sa functioneze din ce in ce mai rar , iar la turatii mari se auzea cateodata ca mergea cu intreruperi . Pana la urma s-a oprit de tot . L-am demontat impreuna cu un prieten electrician care a desfacut apoi ventilatorul . Problema era ca s-au blocat periile. S-a curatat interiorul motorului , s-au deblocat periile si merge mult mai bine si uniform de atunci . Mentionez ca nu avea nici urma de apa in interior. Ii sfatuiesc pe cei care mai au asemenea probleme sa nu se grabeasca sa schimbe ventilatorul . Sa verifice mai intai si poate raman cu banii in buzunar .
ABagiu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2021
- Mesaj Privat
Buna ziua
Am o nelãmurire cu clima, ope astra j 1.7 cdti 2013
Acuma 5 zile am mers la cineva în vizita, cu clima pornita, a fost ok pana acolo, dupã ce am plecat am observat ca nu mai îmi merge clima, nu mai baga rece.
Am fost la servis mi-o verificat instalațiia de freon și a zis ca e ok am freon la maxima, mai exact 600 de g și bãieți mi-o spus ca trebuie schimbau compresorul ca nu mai baga. Și am plecat de acolo.
Între timp am zis sa iii fac un test la mașinã, mașina nu are nici o eruare
1 sau werificat siguranțele
2 sau scos mufele și sau bãgat înapoi
3 butonul de clima sta aprins
4 pe tester arata ca iii vin comenzi la compresor
5 când apãs butonul de clima se aude compresorul dat culmea ca nu pornește ventilatorul
Înainte când îmi funcționa clima îmi pornea ventilatorul, apropo ventilatorul în sine dacã lasã mașinã pornita dupã ceva timp pornește ss își rãceascã apa, nici de cum nu pornește pt clima
Aveți vreo ideie ce ar putea fiii
Chear trebuie schimbat compresorul?
Am o nelãmurire cu clima, ope astra j 1.7 cdti 2013
Acuma 5 zile am mers la cineva în vizita, cu clima pornita, a fost ok pana acolo, dupã ce am plecat am observat ca nu mai îmi merge clima, nu mai baga rece.
Am fost la servis mi-o verificat instalațiia de freon și a zis ca e ok am freon la maxima, mai exact 600 de g și bãieți mi-o spus ca trebuie schimbau compresorul ca nu mai baga. Și am plecat de acolo.
Între timp am zis sa iii fac un test la mașinã, mașina nu are nici o eruare
1 sau werificat siguranțele
2 sau scos mufele și sau bãgat înapoi
3 butonul de clima sta aprins
4 pe tester arata ca iii vin comenzi la compresor
5 când apãs butonul de clima se aude compresorul dat culmea ca nu pornește ventilatorul
Înainte când îmi funcționa clima îmi pornea ventilatorul, apropo ventilatorul în sine dacã lasã mașinã pornita dupã ceva timp pornește ss își rãceascã apa, nici de cum nu pornește pt clima
Aveți vreo ideie ce ar putea fiii
Chear trebuie schimbat compresorul?