Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • bomba2000

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2015

  • Mesaj Privat
am schimbat radiator nou am schimbat senzor de inalta presiune si compresor am 7 bari pe instalatie si clima nu merge Poate fi din senzorul de calitate aer?


MODEL: zafira b
MOTOR: 1,9 120 cai

CODURI EROARE: nu are
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

7 bari este presiunea joasa sau cea inalta?

Daca este presiunea joasa cred ca e prea mult.

daca e presiunea inalta cred ca e prea putin.

Ai facut incarcare cu freon la atelier cu robot sau "la butelcuta" la un nene frigotehnist?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
7 Bar si pe inalta si pe joasa, ca sa nu se supere Smile adica, nu functioneaza compresorul.
NU are treaba cu senzorul de calitate aer, acel senzor, daca ar fi activ, ar avea treaba doar cu clapeta de recirculare.
Pentru un raspuns cat de cat la obiect, ar trebui sa stim cum s-a facut constatarea pentru inlocuirea acelor componente si ce verificari s-au facut dupa ce au fost schimbate.
O diagnoza a fost facuta? Ce presiune raporteaza senzorul, ce se intampla daca se comanda cuplarea ambreajului compresorului, ?
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
1. Banuiesc ca aia 7 bari i-ai vazut cu testerul si nu cu ceasuri.Oricum nu este mult la 30 grade afara , la 20 scade cam cu 1 bar.
2.Modelul de compresor:
-cu ambreiaj exterior este vizibila cuplarea , nu cupleaza , verifici daca ai tensiune in mufa tre` sa ai tensiunea bateriei cu motorul pornit. N-ai 12 V verifici siguranta din UEC Nu verifica doar cu contact pus ca n-o sa ai nimic acolo.Daca arde siguranta din UEC scoti mufa la compresor daca tot o arde verifici cablaj daca cablajul e bun iinlocuiesti bobina , daca ai 12 v in mufa si tot nu pleaca masori bobina trebuie sa dea vreo 5 ohmi oricum daca da infinit e siguranta termica si la fel inlocuiesti bobina.
-cu regulator , pui tester pe masina si dai foarte scurt 1-2 secunde 12 v in mufa daca compresorul nu reactioneaza adica nu urca presiunea cat de cat= regulator defect=inlocuiesti compresorul , intr-adevar se poate inlocui si bobina dar este destul de scumpa si nu exclude si o problema a mecanica a compresorui. .Daca compresorul face presiune se verifica altele dar destul de rar se strica panoul de clima sau eventual un cablaj ( cel putin la Opel).Se mai verifica fulia anti cuplu sa nu fie rupta
3. Banuiesc ca nu ai clima pusa pe ECON din meniu ca am intalnit.. Smile
P.S. Daca te simti norocos poti sa continui cu inlocuitul pe ghicit.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR