marse10
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2007 W0L0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Sa nu cautati cã doare...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1474002
Pe google gasesti o groaza de explicatii.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1474002
Pe google gasesti o groaza de explicatii.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
marse10
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2007 W0L0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2016
- Mesaj Privat
marse10
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2007 W0L0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2016
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
In mod normal orice compresor se cupleaza cu masina stationata , altfel evitand stricarea ambreiajului.Daca fara el cuplat nu se aude nimic , iti dai seama cum sta treaba.Dai jos cureaua de accesorii si verifici starea rulmentului de pe fulie , fara sa desfaci fulia nu poti vedea ambreiajul.Este o placa otelita acolo care rugineste destul de urat , si se mananca suprafata de frecare ca la discurile de frana vechi.Am avut probleme sa zicem ''asemanatoare'' dupa o iarna in care compresorul nu pleaca sub 5 grade pentru protectie , a ruginit ambreiajul si scartaia/patina ca toti dracii la cuplare.Rulmentul era destul de terminat si avea un sunet ragusit ca dupa 2 pachete de tigari in turatii mari.Cred ca merita inspectat pe caldurile astea , stiu ce inseamna sa te coci in caz de probleme majore , compresor cu rulment gripat , ambreiaj ruginit si curea de accesorii rupta/uzata prematur.Se poate curata daca nu este ruginit teribil , la fel si ''placa'' de pe compresor in care freaca el.