Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro
  • MFlorin809

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor. Am un vivaro 1.9 din 2007 . Totul merge bine dar cand am o rampa de urcat intra in limpe mode si nu mai are putere. La inceput daca opream si porneam masina din nou mergea bine dar in ultimul timp problema persista si dupa oprire., isi revine dupa aprx jumatete de km in linie dreapta sau vale.
Am fost la service si sa recomandat sa fie curatata turbina.
Erori au fost p1125 p0400 p0100 si p0113.
Sa merg pe mana mecanicului sau sa verific alta piesa inainte.

Multumesc.


MODEL: opel vivaro
MOTOR: 1.9 f9q 680

LOCATIE: uk
Skip ads

  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
sfat:- mergi la un service sa ti-o repare!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Vivaro 1.9 d ,are turbina cu geometrie fixa asa ca nu ai ce curata la ea,se poate doar bloca mecanismul wastgate care moduleaza presiunea, este compus din actuator actionat vacumatic si supapa pe corpul turbinei.Ca verificare se deconecteaza de axul supapei tija actuatorului si se misca la capete de cursa daca agata se insista pana se misca foarte usor,se verifca electrovalva care actioneaza actuatorul si cele mai multe cazuri de pe pompa de vacuum stutul in care intra furtunasul se mai infunda cu mizerie ,se desfunda cu un ac mai gros ......si o sa mearga masina ca noua.
Problema asta este comuna la Vivaro si Trafic cu motorul asta de 1.9 dci facut de Renault ,serviceurile schimba turbine,debitmetre,EGR-uri,injectoare,solenoizi...... si tot nu merge masina,cauta ca am mai scris despre asta chiar pe forumul Opel si mai gasesti rezolvari.
Daca se face diagnoza in valori reale apare presiune insuficienta si de aici hop schimbat turbina.....bine sa fie in stare sa verifice nu doar sa caute erori pentru ca din pacate nu aprinde de cele mai multe ori nimic prin bord.
Traficul meu tot 1.9 dCi luat din UK avea aceeasi problema,m-am tarat cu el pana prin Belgia de l-am reparat prin parcare,ca facea acelasi lucru la inceput si incet incet pe drum nu mai puteam depasi 30 mile/h
  • MFlorin809

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Da am sa fac o verificare la toate furtunasele, am sa curat egr, schimb electrovalva turbo ,map, am sa dau si un spray de curatare pe debimetru de aer. Cam atat pot face.. si desigur am sa verific tija la turbo cu toate ca este mai dificil de ajuns acolo.
Curozitatea este ca da limpe mode din cauza la presiune prea mare. Intercoolerul are vreo treaba in chestia asta.... doar de curiozitate...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Tija actuatorului se vede destul de usor dupa furtunul de aer,trebuie sa se traga la maxim cand pornesti motorul si la oprire revine repede la loc,daca miscarea nu e la capete de cursa nu e bine, verifica si senzorul presiune admisie poate ala viseaza presiune prea mare.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat ceva? daca s-a rezolvat lasa un mesaj poate mai patesc si alti colegi si macar stiu ce sa ceara in service inainte sa se apuce baietii sa-i farame toata masina.Eu am luat un Trafic cu aceeasi motorizare din UK si erau deja schimbate,turbina,debitmetru,injectoare,pompa inalte,senzori,actuator,EGR,filtru aer,calculator (nu avea activata functia de A.C.) si rezolvarea a fost o sarma bagata intr-o restricite de la stutul pompei de vacuum pana ce s-a limitat in Belgia pana la 30 mile pe ora,dupa ce pana acolo am oprit si pornit motoru de 300 de ori....
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca nici dupa ce i-ati raspuns Dvs. nu a rezolvat... atunci clar nu e de bine (sunteti printre putinii care dau sfaturi pertinente privind acest motor).
  • ovidelut

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vivaro 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut fani vivaro, am un vivaro 2005 1.9 cdti 74 kw 101 cãluți am 400 de mi de km poate or avea mai multi km dar când am cumpãrãtor acum 10 ani avea 137 de mi fãrã probleme de motor deci nici o problema ,am transportat marfa 9 ani deci mașinã a dus greutate nu gluma ,f mulțumit ,acum vreau sã cumpãr una de persoane ceva mai nou pânã în 5 ani dar nu știu cum se prezintã acel motor de 1.6 diesel 145 cp , ce pãrere aveți deținãtorii de acest motor am zis sa întreb deținãtorii , aștept ras mersi fain .va doresc drumuri bune 👍
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR