- bogdan13uk
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Jan 2010
- Vectra 2000 y22dtr
- Alta tara
bogdan13uk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salutare, am o problema cu instalatia de climatizare la modul ca ventilatorul din fata masinii,cel care e montat pe radiatorul de clima nu porneste deloc,iar cel dinspre motor cand e clima pornita porneste in primele 30 secunde la o turatie mica dupa care pleaca la o turatie foarte mare.Din acesta cauza clima functioneaza intermitent deoarece acel ventilator nu porneste. Am fost la un electrician care a scos mufa din stanga radiatorului si a pornit masina spunand ca fara acea mufa ar trebuii sa plece ambele radiatoare dar nu a plecat nici unul. Atunci a spus ca trebuie sa merg sa o pun pe tester cea ce am facut iar la tester cand a dat comanda sa porneasca acel radiator nu a pornit. Cei de acolo au spus ca trebuie sa inlocuiesc ventilatorul pretul acestuia fiind aprox 600 ron+montaj.
Intrebarea mea este daca exista vreo siguranta sau releu pe care sa il verific inainte sa schimb ventilatorul sau daca pot sa il alimentez ,,pe direct'' sa fiu sigur ca este ars.Masina in cauza este Astra H 1.7cdti 110cp 2008 cu climatronic.
Multumesc!
Ultima modificare făcută de bogdan13uk la Joi 11 Jun, 2015 4:11 pm
Intrebarea mea este daca exista vreo siguranta sau releu pe care sa il verific inainte sa schimb ventilatorul sau daca pot sa il alimentez ,,pe direct'' sa fiu sigur ca este ars.Masina in cauza este Astra H 1.7cdti 110cp 2008 cu climatronic.
Multumesc!
Ultima modificare făcută de bogdan13uk la Joi 11 Jun, 2015 4:11 pm
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- bogdan13uk
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Jan 2010
- Vectra 2000 y22dtr
- Alta tara
bogdan13uk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
georgel79
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2014
- Mesaj Privat
Il dai jos are 2 suruburi stinga dreapta sus si il pui pe direct de la 12 v are in mufa 3 pini un minus si doua plusuri pt 2 trepte si vezi daca pleaca ,daca nu pleaca in spate are 2 fire care duce direct la motor incearca si acolo poate e ars regulatorul de turatie,daca nu merge alt ventilator eu am cumparat acum 2 saptamini cu 100 ron de la dezmembrari,am astra g 17 cdti .dar cred ca sint identice
- bogdan13uk
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Jan 2010
- Vectra 2000 y22dtr
- Alta tara
bogdan13uk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
Problema a fost rezolvata.
Am dat jos ventilatorul si l-am alimentat la mufa insa fara succes, apoi am desfacut paleta de plastic (e prinsa in 3 suruburi) dupa care am desfacut suruburile de prindere ale motorului(3 buc) si surubul de prindere al mufei care iese cu regulator cu tot iar in spatele motorului este un capac de plastic prins in 2 cleme pe care l-am indepartat si am alimentat pe acolo dar tot fara sa porneasca. Astfel am elminat din ecuatie regulatorul. Atunci m-am hotarat sa desfac motorul lucru destul de usor astfel capacul metalic din spate are pe margini niste urechi (4 sau 5) care se indeparteaza cu o surubelnita dupa care capacul iese prin invartire inainte si inapoi.Am constatat ca din cei 4 carbuni unul avea firul rupt iar altul era blocat in locasul lui. Am lipit pe cel rupt iar celelalt am reusut sa il scot usor usor cu WD40, am asamblat totul si acum functioneaza pe ambele trepte.
PS- Ar fi bine daca un admin ar putea pune la titlu ca problema a fost rezolvata poate ajuta si pe alti colegi.
Multumesc!
Am dat jos ventilatorul si l-am alimentat la mufa insa fara succes, apoi am desfacut paleta de plastic (e prinsa in 3 suruburi) dupa care am desfacut suruburile de prindere ale motorului(3 buc) si surubul de prindere al mufei care iese cu regulator cu tot iar in spatele motorului este un capac de plastic prins in 2 cleme pe care l-am indepartat si am alimentat pe acolo dar tot fara sa porneasca. Astfel am elminat din ecuatie regulatorul. Atunci m-am hotarat sa desfac motorul lucru destul de usor astfel capacul metalic din spate are pe margini niste urechi (4 sau 5) care se indeparteaza cu o surubelnita dupa care capacul iese prin invartire inainte si inapoi.Am constatat ca din cei 4 carbuni unul avea firul rupt iar altul era blocat in locasul lui. Am lipit pe cel rupt iar celelalt am reusut sa il scot usor usor cu WD40, am asamblat totul si acum functioneaza pe ambele trepte.
PS- Ar fi bine daca un admin ar putea pune la titlu ca problema a fost rezolvata poate ajuta si pe alti colegi.
Multumesc!
VChord
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat