- Cosmin c20let
- OP
- 11 mesaje
- din 22 Jul 2018
- Calibra 1995 C20LET
- Neamt
Cosmin c20let
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Neamt
- Masina: Calibra 1995 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2018
- Mesaj Privat
Salut, dacã ma poate ajuta cineva cu un rãspuns,
când ii umezeala afara dimineața în special la prima pornire îmi da putere motor redusa eroare și rãmâne martorul aprins în bord, nu am putere în mers, câteodata mai da și în mers dar rar și parca ma smunceste brusc și își revine (taie pedala) în accelerare, precizez ca acum ceva timp(posibil an) am trecut printr-o apa mai mare, gen pana la numãr sau pe acolo era maricica oricum, și am mai spãlat și eu motorul de vreo 2 ori și cu timpu pac eroare, mai dispãrea singura dupã ce fãceam un drum 3-4 km, dupã ce opream gen stãteam 5 minute și porneam dispãrea eroare și nu mai apãrea cateva sãptãmâni sau luni, dupã din ce în ce mai des și iarã nu mai facea, doar ii ștergeam eroare pe tester, a dat ceva de senzor arbore, am schimbat senzorul tot Bosch cum era pe mașinã aceiași firma ca originalul și iarã da de el eroare și ceva de senzorul ulei , la început a dat eroare numai de senzorul de ulei din poza, dupã 3-4 figuri de astea a dat și cel de la arbore, dacã aveți idee sau a mai pãțit cineva la fel
MODEL: Calibra 1995
MOTOR: C20LET
Ultima modificare făcută de Cosmin c20let la Joi 10 Mar, 2022 11:16 pm
când ii umezeala afara dimineața în special la prima pornire îmi da putere motor redusa eroare și rãmâne martorul aprins în bord, nu am putere în mers, câteodata mai da și în mers dar rar și parca ma smunceste brusc și își revine (taie pedala) în accelerare, precizez ca acum ceva timp(posibil an) am trecut printr-o apa mai mare, gen pana la numãr sau pe acolo era maricica oricum, și am mai spãlat și eu motorul de vreo 2 ori și cu timpu pac eroare, mai dispãrea singura dupã ce fãceam un drum 3-4 km, dupã ce opream gen stãteam 5 minute și porneam dispãrea eroare și nu mai apãrea cateva sãptãmâni sau luni, dupã din ce în ce mai des și iarã nu mai facea, doar ii ștergeam eroare pe tester, a dat ceva de senzor arbore, am schimbat senzorul tot Bosch cum era pe mașinã aceiași firma ca originalul și iarã da de el eroare și ceva de senzorul ulei , la început a dat eroare numai de senzorul de ulei din poza, dupã 3-4 figuri de astea a dat și cel de la arbore, dacã aveți idee sau a mai pãțit cineva la fel
MODEL: Calibra 1995
MOTOR: C20LET
Ultima modificare făcută de Cosmin c20let la Joi 10 Mar, 2022 11:16 pm
- Cosmin c20let
- OP
- 11 mesaje
- din 22 Jul 2018
- Calibra 1995 C20LET
- Neamt
Cosmin c20let
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Neamt
- Masina: Calibra 1995 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Ai fãcut o (salatã de) varzã, în doar 2 postãri: dacã e vorba de Insignia, ce cautã Calibra în discuție și vițãversa?!
Cum ai putut sã livrezi un cod motor (complet!) ptr Calibra, gândesc cã ai putea face la fel și ptr Insignia. Numa' zic.
NB
Dac-aș fi în bașcheții tãi, mi-aș lua un spray contact și, în timpul liber, m-aș apuca gospodãrește, în primul rând, de curãțat mufe/conectori, începând cu cei mai de jos, ca nivel vorbind. Dupã ce ai fãcut pe submarinul, m-aș mira sã nu descoperi niște surprize coclite...
Cum ai putut sã livrezi un cod motor (complet!) ptr Calibra, gândesc cã ai putea face la fel și ptr Insignia. Numa' zic.
NB
Dac-aș fi în bașcheții tãi, mi-aș lua un spray contact și, în timpul liber, m-aș apuca gospodãrește, în primul rând, de curãțat mufe/conectori, începând cu cei mai de jos, ca nivel vorbind. Dupã ce ai fãcut pe submarinul, m-aș mira sã nu descoperi niște surprize coclite...
- Cosmin c20let
- OP
- 11 mesaje
- din 22 Jul 2018
- Calibra 1995 C20LET
- Neamt
Cosmin c20let
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Neamt
- Masina: Calibra 1995 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2018
- Mesaj Privat
Dacã ești în mãsura sa vorbești despre insignia b zic ca cei ce o sa între în discuție știu cam ce urmeazã dupã b20.... , ca nu sunt 7 coduri de motor diferite toate, eu asa aveam cont pe Opel forum sau calibra forum plm nu le am cu internetu ca alți și asa a rãmas nu am modificat motorizarea la cont, irelevant pentru problema mea zic eu, treaba ii de la eroare de ulei valva puli cu tensiune scãzutã și ma gândesc de acolo da și eroarea crankshaft care trimite la calculator sa îmi taie din putere , posibil protecție ca simțind presiune de ulei mica sa nu se buleasca motorul, am dat și cu spray contact, am scos mufele și de jos și de sus nimic oxidat și dat cu spray, și nu știu dacã are legatura cu eroarea dar eu o forțez tare în ture cam tot timpul când merg singur și ii foarte des asta, numai 4000 pupa de am reușit sa merg 450 km cu un plin
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Cosmin c20let
- OP
- 11 mesaje
- din 22 Jul 2018
- Calibra 1995 C20LET
- Neamt
Cosmin c20let
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Neamt
- Masina: Calibra 1995 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2018
- Mesaj Privat