MNicu963
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2021
- Mesaj Privat
Salutare!
Întâmpin si eu urmãtoarea problemã la al meu Opel CORSA D 1.3 DTJ 2007, poate a mai întâlnit cineva sau poate are careva vreo idee. Pornește sfert sta perfect în relanti, fara fluctuații, dar nu se accelereazã mai tare de 2000rpm, când ajung la 2000 parcã dã sã se opreascã dar nu se oprește și fluctueazã dacã nu mai accelerez revine frumos în relanti fãrã fluctuații sau trepidații. Precizez faptul cã pe tester și tester opcom nu apare absolut nici o eroare, toate funcționeazã în parametri ideali. Mai precizez faptul ca acum douã luni am înlocuit distribuția completã ( pinioane, lanțul, patine, întinzãtor, garnituri, tacheți, baie ulei + toate lichidele și filtrele + supapã turbo deblocatã), acum de o sãptãmânã de când a apãrut problema am înlocuit senzor poziție ax came, senzor turație, supapã egr+ curãțat galerie și am verificat din nou dacã este distribuția la semne, totul este ok, dar continua sã facã la fel urmeazã sã înlocuiesc rampa de injecție deși mã îndoiesc cã ar fi de acolo, dacã are cineva vreo idee ce ar putea fii mi-ar fi de mare ajutor!
Mulțumesc!
MODEL: Opel CORSA D
MOTOR: 1.3 cdti 75cp z13dtj
LOCATIE: Bacãu
Întâmpin si eu urmãtoarea problemã la al meu Opel CORSA D 1.3 DTJ 2007, poate a mai întâlnit cineva sau poate are careva vreo idee. Pornește sfert sta perfect în relanti, fara fluctuații, dar nu se accelereazã mai tare de 2000rpm, când ajung la 2000 parcã dã sã se opreascã dar nu se oprește și fluctueazã dacã nu mai accelerez revine frumos în relanti fãrã fluctuații sau trepidații. Precizez faptul cã pe tester și tester opcom nu apare absolut nici o eroare, toate funcționeazã în parametri ideali. Mai precizez faptul ca acum douã luni am înlocuit distribuția completã ( pinioane, lanțul, patine, întinzãtor, garnituri, tacheți, baie ulei + toate lichidele și filtrele + supapã turbo deblocatã), acum de o sãptãmânã de când a apãrut problema am înlocuit senzor poziție ax came, senzor turație, supapã egr+ curãțat galerie și am verificat din nou dacã este distribuția la semne, totul este ok, dar continua sã facã la fel urmeazã sã înlocuiesc rampa de injecție deși mã îndoiesc cã ar fi de acolo, dacã are cineva vreo idee ce ar putea fii mi-ar fi de mare ajutor!
Mulțumesc!
MODEL: Opel CORSA D
MOTOR: 1.3 cdti 75cp z13dtj
LOCATIE: Bacãu
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Frumoasa logica are mecanicul, "schimbam pe rand, ca pana la urma gasim cauza". Pacat ca toate acestea, se fac pe banii tai.
Eu as fi inceput cu urmarirea parametrilor, in timpul functionarii. Temperaturi, debite, presiuni, pozitii.
Am mai spus-o de cateva ori (si nu doar eu), risc sa devin plictisitor poate, dar, diagnoza nu inseamna doar citire si stergere erori.
Ca o curiozitate, oare de evacuat, evacueaza bine? (Catalizator, DPF, tobe ...)
Softul mai este original sat este un "DPF Off"? Daca este facut cu toporul, poate s-a sters si toata tabela de erori ...
Eu as fi inceput cu urmarirea parametrilor, in timpul functionarii. Temperaturi, debite, presiuni, pozitii.
Am mai spus-o de cateva ori (si nu doar eu), risc sa devin plictisitor poate, dar, diagnoza nu inseamna doar citire si stergere erori.
Ca o curiozitate, oare de evacuat, evacueaza bine? (Catalizator, DPF, tobe ...)
Softul mai este original sat este un "DPF Off"? Daca este facut cu toporul, poate s-a sters si toata tabela de erori ...
MNicu963
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2021
- Mesaj Privat
Salut, nu are nici dpf nici egr off, iar catalizatorul a fost verificat și nu este înfundat iar decizia de a le lua prin eliminare am luat-o eu deoarece au fost trei mecanici și mi-au zis cã așa ceva n-au mai vãzut, mașina funcționeazã în parametri pe testere, nu apare nici o eroare în momentul când face acea întrerupere.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Off topic:
Acei trei mecanici, sigur nu sunt rude cu badea Ion? Ca doar el, cand a vazut giraza a spus ca: "Animalul ãsta nu existã!"
Nu vreau sa te supar eu, mai tare decat esti, dar ... merita sa mai si glumim.
On topic:
Personal, ma indoiesc ca absolut toti parametri de functionare sunt ok, dar totusi prezinta aceasta problema.
Dar da, uneori poti sa intalnesti si astfel de situatii, unul dintre senzori, sa raporteze "corect", la valori "incorecte". In aceste cazuri este ceva mai greu de ajuns la problema, dar totusi se poate, prin corelarea altor valori conexe. Asta ar trebui sa stie mecanicii.
Daca esti absolut sigur ca evacuarea este posibila si nu este obstructionata, pe toata linia, Eu m-as uita putin mai urat si catre debitmetrul de aer.
Acei trei mecanici, sigur nu sunt rude cu badea Ion? Ca doar el, cand a vazut giraza a spus ca: "Animalul ãsta nu existã!"
Nu vreau sa te supar eu, mai tare decat esti, dar ... merita sa mai si glumim.
On topic:
Personal, ma indoiesc ca absolut toti parametri de functionare sunt ok, dar totusi prezinta aceasta problema.
Dar da, uneori poti sa intalnesti si astfel de situatii, unul dintre senzori, sa raporteze "corect", la valori "incorecte". In aceste cazuri este ceva mai greu de ajuns la problema, dar totusi se poate, prin corelarea altor valori conexe. Asta ar trebui sa stie mecanicii.
Daca esti absolut sigur ca evacuarea este posibila si nu este obstructionata, pe toata linia, Eu m-as uita putin mai urat si catre debitmetrul de aer.
MNicu963
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2021
- Mesaj Privat