sebitutzu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2010
- Mesaj Privat
Buna seara !
Vreau sa intreb si eu pe cineva care a mai avut aceasta problema sau e mecanic ori se pricepe la reparatia unui Opel Astra G.
Cand stationez cu motorul pornit nu se aude nici un zgomot, dar in timpul mersului am un huruit care pare sa vina de la roti din fata deoarece motorul merge impecabil, trage bine.
Mi-au zis cateva persoane ca huruitul este de la rulmenti ca ar trebui schimbati !
Daca puteti ma sfatuiti ce sa fac vi-as fi recunoscator !
Precizez ca am un Opel Astra G benzina Hatchback 1,6 16 V 101 CP din 2002.
Multumesc !
Vreau sa intreb si eu pe cineva care a mai avut aceasta problema sau e mecanic ori se pricepe la reparatia unui Opel Astra G.
Cand stationez cu motorul pornit nu se aude nici un zgomot, dar in timpul mersului am un huruit care pare sa vina de la roti din fata deoarece motorul merge impecabil, trage bine.
Mi-au zis cateva persoane ca huruitul este de la rulmenti ca ar trebui schimbati !
Daca puteti ma sfatuiti ce sa fac vi-as fi recunoscator !
Precizez ca am un Opel Astra G benzina Hatchback 1,6 16 V 101 CP din 2002.
Multumesc !
- draghici florin
- *
- 44 mesaje
- din 21 Dec 2010
- Astra 2000 1,7dty
- Bucuresti
draghici florin
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 1,7dty
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut daca vrei sa vezi daca e rulmentul dreapta sau stanga , cel mai bine vezi in curba , cu viteza in mers cand iei curba putin stanga huruie rulmentul pe partea drepta si invers . sau in viteza misti volanul stanga dreapta dar sigur e de la rulment ca si eu am avut aceasi problema la masina si facea un zgomot de ziceai ca am tunat masina .
evilbrain
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
Pentru a verifica cu siguranta daca huruitul vine de la un rulment se procedeaza in felul urmator:
-se ridica masina pe cric >>> se lasa pe capre
-se trage frana de mana, se porneste motorul
-se baga in viteza 4 sau 5 si se accelereaza pana la viteza de 60-70 de km/h
-se scoate pe liber, se opreste motorul si se asculta la roata eventualele zgomote
-se repeta operatiunea si pentru cealalta roata.
Aceasta solutie functioneaza numai la rotile de pe fata (motrice). ATENTIE: asigurati bine masina sa nu scape de pe cric sau capre. Succes.
-se ridica masina pe cric >>> se lasa pe capre
-se trage frana de mana, se porneste motorul
-se baga in viteza 4 sau 5 si se accelereaza pana la viteza de 60-70 de km/h
-se scoate pe liber, se opreste motorul si se asculta la roata eventualele zgomote
-se repeta operatiunea si pentru cealalta roata.
Aceasta solutie functioneaza numai la rotile de pe fata (motrice). ATENTIE: asigurati bine masina sa nu scape de pe cric sau capre. Succes.
sebitutzu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2010
- Mesaj Privat
evilbrain
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
Depinde de uzura actuala,:daca huruitul nu este deranjat urechilor mai tine cateva mii de kilometri, dar sfatul meu ar fi sa il schimbi cat mai repede cand ajungi in tara. Huruitul se transforma in bataie urmata de trepidatii urmata de spargerea rulmentului urmat de blocarea rotii: asta in cazul cel mai rau, Dar ar trebui sa verifici daca rulmentul e de vina si nu altceva.
sebitutzu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2010
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Giolgau11- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Mihai1205
- **
- 192 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Mihai1205
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
sebitutzu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
Evil am vazut ca te cam pricepi ajuta-ma si pe mine cu ceva.
Uite, de cateva zile am auzit un sunet ciudat la motor, nu se mai aude asa fin cum era inainte, seamana cu un zgomot de masina diesel mai degraba.
Am verificat uleiul dimineata si e maxim, dar in schimb in doua zile la rand mi-a palpait in bord senzorul la ulei. Palpaitul a fost doar o singura data si dupa aia s-a stins. Doar cand era rece motorul a palpait adica dimineata. Nu inteleg de ce ? Altceva ciudat este ca, circul 2 ore cu masina sa se incalzeasca motorul, las apoi 10-20 minute sa coboare uleiul in baie, scot tija de verificare a nivelului de ulei o sterg si dupa ce o bag iar am doar pete de ulei pe nivelul maxim si minim. Care ar fi problema ? Dimineata pe tija de ulei uleiul se vede clar ca e pana la nivelul maxim, nu doar pete.
Evil am vazut ca te cam pricepi ajuta-ma si pe mine cu ceva.
Uite, de cateva zile am auzit un sunet ciudat la motor, nu se mai aude asa fin cum era inainte, seamana cu un zgomot de masina diesel mai degraba.
Am verificat uleiul dimineata si e maxim, dar in schimb in doua zile la rand mi-a palpait in bord senzorul la ulei. Palpaitul a fost doar o singura data si dupa aia s-a stins. Doar cand era rece motorul a palpait adica dimineata. Nu inteleg de ce ? Altceva ciudat este ca, circul 2 ore cu masina sa se incalzeasca motorul, las apoi 10-20 minute sa coboare uleiul in baie, scot tija de verificare a nivelului de ulei o sterg si dupa ce o bag iar am doar pete de ulei pe nivelul maxim si minim. Care ar fi problema ? Dimineata pe tija de ulei uleiul se vede clar ca e pana la nivelul maxim, nu doar pete.
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
sebitutzu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2010
- Mesaj Privat
Uleiul si filtrul l-am schimbat la 77000 de km, iar acum am 86000 deci 9000 rulati. Am bagat Mobil 1, ulei bun deoarece am mai folosit si la alta masina. Cureaua de distributie e relativ noua, schimbata la 78200 km. Intr-adevar sorbul nu l-am verificat dar nici nu ma pricep Atunci mai astept pana ma intorc in RO ca aici in Italia nu ma pot apropia de tarife.
Merci !
Merci !
- nika_nica
- ***
- 547 mesaje
- din 01 Aug 2010
- Astra 2002 1.7 dti
- Olt
nika_nica
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2010
- Mesaj Privat
- nika_nica
- ***
- 547 mesaje
- din 01 Aug 2010
- Astra 2002 1.7 dti
- Olt
nika_nica
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2010
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
nika_nica a scris:si mai am o intrebare,am vazut ca pe net un rulment este 300-400 de ron,dc este asa de scump?la bmw 525d a fost 250 de ron,iar la opel 300 de ron!
pe rulmentul original am dat 350lei asta iarna, si gasisem si la 250lei dar de la alta firma, nu era chestia de calitate, nici n-am intrebat, caci imi place sa respect cat mai mult masina.
Rulmentii sunt atat de scumpi caci au in ei senzorul de ABS si sunt incastrati inauntru.
@sebitutzu, vezi ca ai gresit topicul:P. ia zi, cand pornesti motorul becul de ulei se stinge mai greu si palpaie la relanti, iar cand o accelerezi putin sau dupa putin timp (de preferat prima varianta) se stinge? Daca e asa ai probleme cu presiunea in sistemul de ulei. Becul ala indica si presiunea in sistem. La mine mi-a facut numa belele si urmeaza sa o desfac sa vad ce e in ea. S-ar putea sa fie doar supapa unisens ce tine presiunea in pompa.
De asemenea verifica etanseitatea sistemului, gen joja sa fie bagata bine (si sa aiba tot cauciucul, sa etanseze) si la fel si busonul de completat cu ulei.
- nika_nica
- ***
- 547 mesaje
- din 01 Aug 2010
- Astra 2002 1.7 dti
- Olt
nika_nica
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2002 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2010
- Mesaj Privat
sebitutzu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare !
Nu am mai intrat de ceva timp pe forum.
Legat de problemele cu masina le-am rezolvat.
Huruitul venea de la rulmentul stanga fata care l-am schimbat cu 290 ron+ manopera 70 ron.
Zgomotul ciudat de la motor era de la lipsa ulei. Am apelat la un service din Oradea care se ocupa de schimbul de ulei si sistemul de franare. Vreau sa zic ca mi-a bagat un ulei total nepotrivit adica 5 W - 40. Mai aveam in baia de ulei doar 1/4 ulei, deci puteam gripa motorul oricand. Noroc ca am ajuns din timp la mecanic. Asa ca daca vi se aprinde becul de la ulei in bord sa stiti ca nu e de gluma ! SI inca un sfat, mergeti la un mecanic specialist altfel riscati sa patiti la fel !
Salutare !
Nu am mai intrat de ceva timp pe forum.
Legat de problemele cu masina le-am rezolvat.
Huruitul venea de la rulmentul stanga fata care l-am schimbat cu 290 ron+ manopera 70 ron.
Zgomotul ciudat de la motor era de la lipsa ulei. Am apelat la un service din Oradea care se ocupa de schimbul de ulei si sistemul de franare. Vreau sa zic ca mi-a bagat un ulei total nepotrivit adica 5 W - 40. Mai aveam in baia de ulei doar 1/4 ulei, deci puteam gripa motorul oricand. Noroc ca am ajuns din timp la mecanic. Asa ca daca vi se aprinde becul de la ulei in bord sa stiti ca nu e de gluma ! SI inca un sfat, mergeti la un mecanic specialist altfel riscati sa patiti la fel !
Salutare !
fan opel
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2001 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare!
Am si eu o problema cu huruitul pe fata ,ori cutia ,ori rulmentii .
Operatii facute :am ridicat masina pe cric pe partea dreapta cu roata pusa si am bagat in treapta 3 dupa care am scos-o din viteza si am oprit motorul se aude huruitul ,aceiasi operatie cu roata data jos si se aude mai tare ,nu-mi pot da seama de unde este (adica cutie sau rulmenti).
Mentionez ca am facut aceleasi operatii si pe stanga si nu huruie.
Masina OPEL VECTRA B DIESEL 2.0 an 2001.
Am si eu o problema cu huruitul pe fata ,ori cutia ,ori rulmentii .
Operatii facute :am ridicat masina pe cric pe partea dreapta cu roata pusa si am bagat in treapta 3 dupa care am scos-o din viteza si am oprit motorul se aude huruitul ,aceiasi operatie cu roata data jos si se aude mai tare ,nu-mi pot da seama de unde este (adica cutie sau rulmenti).
Mentionez ca am facut aceleasi operatii si pe stanga si nu huruie.
Masina OPEL VECTRA B DIESEL 2.0 an 2001.
fan opel
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2001 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat