- SFlorin611
- OP
- 9 mesaje
- din 23 Jan 2020
SFlorin611
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2020
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Funingine in evacuare inseamna amestec prea bogat,prea bogat poate fi prea multa benzina ori prea putin aer,totusi este ars tot si devine funingine care se depune pe tot traseul de evacuare,galerie EGR,catalizator,teava evacuare finala unde se si vede.Se incepe cu o diagnoza fara sa cautam coduri de eroare ci doar interpretat valori ,ca temp.aer adm,cantit.injectata,corectii avans,sondele ce valori indica ,debitmetru,temp motor.....ceva trebuie sa fie prea mult sau prea putin.De cele mai multe ori sondele lambda nu mai indica corect amestec bogat/sarac ,injectoare infundate,filtru benzina infundat,presiune in rampa de injectie scazuta,filtru aer imbacsit,benzina neconforma.