- Dascalu Gica
- OP
- 1 mesaje
- din 25 Mar 2021
- Corsa 2004 1,3
- Tulcea
Dascalu Gica
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Tulcea
- Masina: Corsa 2004 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Verifica prima data nivelul lichidului de frana si daca este sub nivelul furtunului care alimenteaza pompa de ambreiaj ala este motivul trebuie completat si facute pedale daca nu-si revine se aeriseste cilindru receptor.Nu mai tin minte daca la corsa asta este hidraulic sau cu cablu ambreiajul,daca e cu cablu se regleaza mai strans si gata,totusi 1.3 nu poate fi decat 1.3cdti .
EGal
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2020
- Mesaj Privat
Salutare. Am o problema asemanatoare ... Corsa C, 1.2 , semiautomatã ( easytronic ).
Porneste , merge motorul excelent cu cutia in Neutru , la mutarea schimbatorului de viteze in A sau R , se aude o lovitura si se oprește motorul . Fara erori F in bord , sau altele erori (Opcom) . Dupa introducerea selectorul in N se poate porni motorul.
Am reusit sa fac invatare parametrii pt pozitia vitezelor , problema ramane si nu arata erori .
Am verificat perii amberaj , selectoare , roti dintate , tranzistoarele ( vizual) ...un pic de bravura de la rodaj exista pe dinții de plastic ( reparat de mine acum 1 an ) , in rest nimic vizibil suspect .
Masina se poate impinge cand nu este in viteza.
Porneste , merge motorul excelent cu cutia in Neutru , la mutarea schimbatorului de viteze in A sau R , se aude o lovitura si se oprește motorul . Fara erori F in bord , sau altele erori (Opcom) . Dupa introducerea selectorul in N se poate porni motorul.
Am reusit sa fac invatare parametrii pt pozitia vitezelor , problema ramane si nu arata erori .
Am verificat perii amberaj , selectoare , roti dintate , tranzistoarele ( vizual) ...un pic de bravura de la rodaj exista pe dinții de plastic ( reparat de mine acum 1 an ) , in rest nimic vizibil suspect .
Masina se poate impinge cand nu este in viteza.