Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Poate parea aberanta intrebarea dar stie cineva cu ce se dizolva masticul din care este compusa garnitura de baie de ulei? La fel, cum se poate curata traseul de ulei in eventualitatea in care au ajuns zdrente din garnitura in circuitul de ulei?


MODEL: Astra 2014
MOTOR: A14NET
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Presupun ca ai rezolvat pana acum.
Masticul se curata mecanic: nu se dizolva. Trebuie sa ai grija sa nu zgârii suprafețele.
Zdrențele de silicon, dacã nu se opresc în sorb, ajung în filtrul de ulei. Acolo gãsești toata mizeria din motor(daca exista).
La schimbarea unei bai de ulei, nu ar trebui sa ajungã nimic în motor:cu condiția ca operațiunea sa fie fãcutã de un mecanic priceput.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Intre sorb si filtru mai sunt niste supape regulatoare de ulei. Se pot demonta in cazul in care ai acces la ele, pentru o eventuala curatare. Nu le-am demontat niciodata, doar le-am vazut atunci cand am demontat motorul meu de 1.7. Opinia mea e ca orice masina le are, pentru regularea presiunii de ulei in anotimpul rece cand creste vascozitatea la ulei.
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Suspiciunea mea nu s-a adeverit iar problema a fost cu totul alta decat eventuale impuritati in traseul uleiului. Surubul care strange pinionul defazor si care este si regulator presiune ulei pentru acesta, a fost toata buba. L-am schimbat si totul este ok. Nenorocita de eroare P0011, care m-a imbatranit si m-a invrajbit cu cativa mecanici, era datorata acestui nenorocit de regulator. M-am felicitat si mi-am mutat cateva mii de lei in alt buzunar (hihi).
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Ce avea șurubul?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pot doar sa presupun ca... cele cateva mii de lei le-ai mutat in ,,buzunarul de concediu,,.

Cu stima.
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Nu era strans la cuplu sau care a fost problema cu surubul?
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Scuze pentru intarziere. Nu stiu ce avea in neregula inauntru surubul-regulator de presiune. Banuiesc ca are mizerie depusa. Masina am luat-o cu uleiul incredibil de murdar si am schimbat doua randuri pana sa il scot la lumina. De retinut este importanta sa in reglarea avansului automat.
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
La B16XER surubul este normal, doar trebuie sa se respecte cuplul de strangere. Cred ca va trebui sa curat si eu traseul fiindca dupa 3000 km de la inlocuirea defazoarelor, distributiei si valvei de pe admisie a reaparut eroarea si zgomotul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR