DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
Simptome: Picaturi ulei sub masina
Cod(uri) eroare: fara
----
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: Y1.7DT
Problema sta in felul urmator : in perioada Craciunului am observat pete de ulei oriunde stationam timp de cateva ore, pete de 10cm diametru, in zona din spate a motorului. M-am apucat sa verific si am observat ca pe toata partea din spate a motorului este ulei. Acum 15.000km am schimbat platoul cu carbuni la electromotor pentru ca nu a mai vrut sa porneasca si era imbibat de ulei. Am desfacut la sfatul unui mecanic EGR-ul(mi-a zis ca ar putea sa curga de la el), l-am curatat(un strat foarte subtire de funingine in, pe teava deloc), am schimbat garnitura, dar nu dadea pe acolo. O banuiala a mea este ca da ulei pe la imbinarea carcasei filtrului de ulei cu blocul motor, din ce am observat in zona aia este uleiul negru. Am mai observat si pe la termoflot in partea de sus cum te uiti la el montat pe carcasa si la imbinare se cunoaste doar putin ulei(tot negru) dar nu curge pe acolo.
Nivelul uleiului este la fel, motorul merge si trage bine, nu am ulei in lichidul de racire.
Intrebarea mea este : exista vre-o garnitura, vre-un senzor la care sa se distruga oringul, prin zona electromotorului de este imbibat de ulei?
In afara de garniturile dintre termoflot si carcasa filtrului, mai exista vreuna si la imbinarea carcasei filtrului cu blocul motor?
Sunt si cam presat de timp ca pana pe 23 luna aceasta trebuie sa ii fac si ITP-ul masinii si mi-e cam frica, cu acele picaturi de ulei ..
Cod(uri) eroare: fara
----
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: Y1.7DT
Problema sta in felul urmator : in perioada Craciunului am observat pete de ulei oriunde stationam timp de cateva ore, pete de 10cm diametru, in zona din spate a motorului. M-am apucat sa verific si am observat ca pe toata partea din spate a motorului este ulei. Acum 15.000km am schimbat platoul cu carbuni la electromotor pentru ca nu a mai vrut sa porneasca si era imbibat de ulei. Am desfacut la sfatul unui mecanic EGR-ul(mi-a zis ca ar putea sa curga de la el), l-am curatat(un strat foarte subtire de funingine in, pe teava deloc), am schimbat garnitura, dar nu dadea pe acolo. O banuiala a mea este ca da ulei pe la imbinarea carcasei filtrului de ulei cu blocul motor, din ce am observat in zona aia este uleiul negru. Am mai observat si pe la termoflot in partea de sus cum te uiti la el montat pe carcasa si la imbinare se cunoaste doar putin ulei(tot negru) dar nu curge pe acolo.
Nivelul uleiului este la fel, motorul merge si trage bine, nu am ulei in lichidul de racire.
Intrebarea mea este : exista vre-o garnitura, vre-un senzor la care sa se distruga oringul, prin zona electromotorului de este imbibat de ulei?
In afara de garniturile dintre termoflot si carcasa filtrului, mai exista vreuna si la imbinarea carcasei filtrului cu blocul motor?
Sunt si cam presat de timp ca pana pe 23 luna aceasta trebuie sa ii fac si ITP-ul masinii si mi-e cam frica, cu acele picaturi de ulei ..
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
Am gasit pana la urma garnitura dintre carcasa filtrului si blocul motor, am demontat carcasa si garnitura cea veche era aproape pe jumatatea celei noi in latime si intarita, deci sper ca asta ar fi cauza. Am zis sa le schimb si pe cele 2 dintre termoflot si carcasa filtrului, dar nu pot desface cele 4 suruburi torx de 30 .. Am dat si cu WD40, am stricat si vre-o 3 torx-uri .. Nu mai zic ce chinuiala a fost la desfacerea furtunelor de la termoflot ..
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
Revin dupa ceva timp .. Picaturile de ulei persista, parca nu asa mult ca prima data, dar tot gasesc picaturi sub masina. Nivelul uleiului este ok, n-a scazut.
Intre timp, cam de la 80km/h incepe sa imi vibreze volanul stanga-dreapta maxim 3-4 mm. La revizie mi-au spus ca trebuiesc schimbate capetele de bara in curand(dar nu urgent). Am verificat de joc iar pe stanga cand misc de roata de la ora 3 si ora 9 se misca bieleta cu tot cu burduf, pe stanga are doar foarte putin joc.
Intre timp, cam de la 80km/h incepe sa imi vibreze volanul stanga-dreapta maxim 3-4 mm. La revizie mi-au spus ca trebuiesc schimbate capetele de bara in curand(dar nu urgent). Am verificat de joc iar pe stanga cand misc de roata de la ora 3 si ora 9 se misca bieleta cu tot cu burduf, pe stanga are doar foarte putin joc.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
crisbol
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2011
- Mesaj Privat
- IonutN
- **
- 291 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
IonutN
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
DPredaPth
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2022
- Mesaj Privat
DPredaPth
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2022
- Mesaj Privat
DiplomaT a scris:Simptome: Picaturi ulei sub masina
Cod(uri) eroare: fara
----
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: Y1.7DT
Problema sta in felul urmator : in perioada Craciunului am observat pete de ulei oriunde stationam timp de cateva ore, pete de 10cm diametru, in zona din spate a motorului. M-am apucat sa verific si am observat ca pe toata partea din spate a motorului este ulei. Acum 15.000km am schimbat platoul cu carbuni la electromotor pentru ca nu a mai vrut sa porneasca si era imbibat de ulei. Am desfacut la sfatul unui mecanic EGR-ul(mi-a zis ca ar putea sa curga de la el), l-am curatat(un strat foarte subtire de funingine in, pe teava deloc), am schimbat garnitura, dar nu dadea pe acolo. O banuiala a mea este ca da ulei pe la imbinarea carcasei filtrului de ulei cu blocul motor, din ce am observat in zona aia este uleiul negru. Am mai observat si pe la termoflot in partea de sus cum te uiti la el montat pe carcasa si la imbinare se cunoaste doar putin ulei(tot negru) dar nu curge pe acolo.
Nivelul uleiului este la fel, motorul merge si trage bine, nu am ulei in lichidul de racire.
Intrebarea mea este : exista vre-o garnitura, vre-un senzor la care sa se distruga oringul, prin zona electromotorului de este imbibat de ulei?
In afara de garniturile dintre termoflot si carcasa filtrului, mai exista vreuna si la imbinarea carcasei filtrului cu blocul motor?
Sunt si cam presat de timp ca pana pe 23 luna aceasta trebuie sa ii fac si ITP-ul masinii si mi-e cam frica, cu acele picaturi de ulei ..
Cod(uri) eroare: fara
----
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: Y1.7DT
Problema sta in felul urmator : in perioada Craciunului am observat pete de ulei oriunde stationam timp de cateva ore, pete de 10cm diametru, in zona din spate a motorului. M-am apucat sa verific si am observat ca pe toata partea din spate a motorului este ulei. Acum 15.000km am schimbat platoul cu carbuni la electromotor pentru ca nu a mai vrut sa porneasca si era imbibat de ulei. Am desfacut la sfatul unui mecanic EGR-ul(mi-a zis ca ar putea sa curga de la el), l-am curatat(un strat foarte subtire de funingine in, pe teava deloc), am schimbat garnitura, dar nu dadea pe acolo. O banuiala a mea este ca da ulei pe la imbinarea carcasei filtrului de ulei cu blocul motor, din ce am observat in zona aia este uleiul negru. Am mai observat si pe la termoflot in partea de sus cum te uiti la el montat pe carcasa si la imbinare se cunoaste doar putin ulei(tot negru) dar nu curge pe acolo.
Nivelul uleiului este la fel, motorul merge si trage bine, nu am ulei in lichidul de racire.
Intrebarea mea este : exista vre-o garnitura, vre-un senzor la care sa se distruga oringul, prin zona electromotorului de este imbibat de ulei?
In afara de garniturile dintre termoflot si carcasa filtrului, mai exista vreuna si la imbinarea carcasei filtrului cu blocul motor?
Sunt si cam presat de timp ca pana pe 23 luna aceasta trebuie sa ii fac si ITP-ul masinii si mi-e cam frica, cu acele picaturi de ulei ..
DPredaPth
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2022
- Mesaj Privat
DiplomaT
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2015
- Mesaj Privat
CBlanaru
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2017
- Mesaj Privat