- theverbalhologram
- OP
- 3 mesaje
- din 14 Mar 2021
- Astra 1998 X16XEL
- Braila
theverbalhologram
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2021
- Mesaj Privat
Salutare colegi!
Am un opel astra g benzina 1.6 16V 101CP motor x16xel, an 1998, cu o problema careia nu ii dau de cap.
Pornesc motorul, merge bine pana incepe sa se incalzeasca. Cand incepe sa urce temperatura la apa merge in 3 pistoane, se aprinde check engine si in momentul cand temperatura ajunge pe la 70 80 grade isi revine si merge bine.
De ceva timp a inceput sa se opreasca motorul la relanti. (Am pornit masina a mers bine vreo 2 minute apoi s-a oprit. Am pornit o din nou si dupa aproximativ o secunda s -a oprit. Am pornit o din nou, am accelerat imediat si cat timp o tin accelerata merge. Cand ridic piciorul de pe acceleratie si scade turatia sub 900 rpm se opreste.)
I am schimbat si egr - nou, sonda lambda -noua, sonda temperatura lichid racire - noua, curatat galeria de la recirculare egr.
Daca ati mai intampinat o astfel de situatie si aveti idee ce poate fi ajutati ma va rog.
Masina are si instaltie GPL pe ea si se comporta la fel (aceleasi probleme) indiferent daca merge pe benzina sau pe gaz.
MODEL: Astra 1998
MOTOR: X16XEL
Am un opel astra g benzina 1.6 16V 101CP motor x16xel, an 1998, cu o problema careia nu ii dau de cap.
Pornesc motorul, merge bine pana incepe sa se incalzeasca. Cand incepe sa urce temperatura la apa merge in 3 pistoane, se aprinde check engine si in momentul cand temperatura ajunge pe la 70 80 grade isi revine si merge bine.
De ceva timp a inceput sa se opreasca motorul la relanti. (Am pornit masina a mers bine vreo 2 minute apoi s-a oprit. Am pornit o din nou si dupa aproximativ o secunda s -a oprit. Am pornit o din nou, am accelerat imediat si cat timp o tin accelerata merge. Cand ridic piciorul de pe acceleratie si scade turatia sub 900 rpm se opreste.)
I am schimbat si egr - nou, sonda lambda -noua, sonda temperatura lichid racire - noua, curatat galeria de la recirculare egr.
Daca ati mai intampinat o astfel de situatie si aveti idee ce poate fi ajutati ma va rog.
Masina are si instaltie GPL pe ea si se comporta la fel (aceleasi probleme) indiferent daca merge pe benzina sau pe gaz.
MODEL: Astra 1998
MOTOR: X16XEL
s1lviu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2016
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Trebuie citit(e) codurile de eroare stocate în ECU...e un bun început, indiciile pot fi prețioase.
Ar trebui o verificare minuțioasã la furtunurile de vacuum...la mufe, curãțate cu spray contact...
E foarte posibil sã ai o problemã cu IAC(motorașul pas-cu-pas care regleazã ralantiul)...
PS
Nu ar strica un test de compresie.
Ar trebui o verificare minuțioasã la furtunurile de vacuum...la mufe, curãțate cu spray contact...
E foarte posibil sã ai o problemã cu IAC(motorașul pas-cu-pas care regleazã ralantiul)...
PS
Nu ar strica un test de compresie.
- theverbalhologram
- OP
- 3 mesaje
- din 14 Mar 2021
- Astra 1998 X16XEL
- Braila
theverbalhologram
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2021
- Mesaj Privat
- theverbalhologram
- OP
- 3 mesaje
- din 14 Mar 2021
- Astra 1998 X16XEL
- Braila
theverbalhologram
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2021
- Mesaj Privat
bibu16v a scris:Trebuie citit(e) codurile de eroare stocate în ECU...e un bun început, indiciile pot fi prețioase.
Ar trebui o verificare minuțioasã la furtunurile de vacuum...la mufe, curãțate cu spray contact...
E foarte posibil sã ai o problemã cu IAC(motorașul pas-cu-pas care regleazã ralantiul)...
PS
Nu ar strica un test de compresie.
Ar trebui o verificare minuțioasã la furtunurile de vacuum...la mufe, curãțate cu spray contact...
E foarte posibil sã ai o problemã cu IAC(motorașul pas-cu-pas care regleazã ralantiul)...
PS
Nu ar strica un test de compresie.
Erori pe tester PO170 (1) gaze evacuate: bogat -nu este prezent
Si
P1405 (0) pozitie egr liniar - nu este prezent
Am motorul segmentat de 40000km si nu consuma ulei, compresia e foarte buna