criste
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
Simptome: Se observa urme de ulei la furtunul tur intercooler, cel care trece prin dreapta jos si cred ca intra in radiator, precum si la cel de sus dar mai putin. Fixarea capetelor este pe baza de siguranta. Am sa pun si niste poze.
Am verificat uleiul in motor si am observat ca am pierdut 500ml dupa 1000km.
Va multumesc!
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2011
Cod motor: A17DTJ
Va multumesc
Am verificat uleiul in motor si am observat ca am pierdut 500ml dupa 1000km.
Va multumesc!
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2011
Cod motor: A17DTJ
Va multumesc
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Banuiesc ca sursa acelei pierderi de ulei este turbina.Merita sa demontezi furtunul ce pleaca din turbina si intra in intercooler(acel radiator) si sa verifici daca axul turbinei are joc,si daca gasesti ulei pe acolo.Ai grija ca o turbina care baga ulei in admisie poate face motorul praf.Cand pierde suficient de mult ulei care ajunge in admisie,motorul nu mai poate fi oprit din cheie si se tureaza singur pana crapa.
criste
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
davidp
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2015
- Mesaj Privat
davidp
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2015
- Mesaj Privat
davidp
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2015
- Mesaj Privat
criste
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2016
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
davidp
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
nu ati rezolvat problema daca ati etansat mai bine incat sa nu se mai vada uleiul pe motor doar ati facut o chestie estetica... trebuie sa inlaturati problema, sa depistati si sa opriti acea scurgere de ulei fie la turbina (foarte periculos daca o ia pe ulei si nu stii sa o opresti) sau poate sa fie de la epuratorul de gaze de carter (care in general se traduce prin motor uzat si necesita RK motor). Verificati si cat este pierderea de ulei ca si numar de km. Normal ar trebuie ca in 10.000km sa fie cam 1 litru, adica de la maxim la minim pe joja si atunci mtorul este Ok. Daca este mai mult de atata atunci sunt probleme...
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
davidp
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- RMihaiIonut
- *
- 1 mesaje
- din 20 Oct 2018
RMihaiIonut
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2018
- Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel, Astra j 1.4, turbo din 2015 cu 66000km si astazi am depistat ca nu mai trage," se ingatuie"si mi-a aparut mesaju;"service vehicule soon".
Am mai mers vreo 30 de km, pana acasa si acum imi apare si pictograma cu motorul (chek injection). M-am uitat sub ea si am vazut ca a curs tot uleiul din motor pe la un furtun care duce la radiator cred ca (intercooler) partea stanga fata.
Ce parere aveti? A mai intampinat cineva problema aceasta?
Multumesc.
Mihai Rosu
0761 651 491
Am un Opel, Astra j 1.4, turbo din 2015 cu 66000km si astazi am depistat ca nu mai trage," se ingatuie"si mi-a aparut mesaju;"service vehicule soon".
Am mai mers vreo 30 de km, pana acasa si acum imi apare si pictograma cu motorul (chek injection). M-am uitat sub ea si am vazut ca a curs tot uleiul din motor pe la un furtun care duce la radiator cred ca (intercooler) partea stanga fata.
Ce parere aveti? A mai intampinat cineva problema aceasta?
Multumesc.
Mihai Rosu
0761 651 491
one
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Astra J 1,3 95cp din 2011, si am observat, cu masina urcata pe elevator, ca in dreapta fata, am o zona cu ulei.
Mecanicul meu spune ca este de la o garnitura de teava intercooler. Am cautat pe net, dar nu gãsesc aceasta piesã, aceasta garnitura, iar pretul pentru întreg furtunul este de 1450 lei, ceea ce mi se pare exagerat, plus ca furtunul este ok, doar partea de jos este cu problema. Oare se potriveste de la alt motor, in speta cel de 1,7 sau cel de 2,0 litri?
Citind mai sus înteleg ca se poate pune silicon negru sau un colier?
Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
Multumesc,
Andrei
Am un Opel Astra J 1,3 95cp din 2011, si am observat, cu masina urcata pe elevator, ca in dreapta fata, am o zona cu ulei.
Mecanicul meu spune ca este de la o garnitura de teava intercooler. Am cautat pe net, dar nu gãsesc aceasta piesã, aceasta garnitura, iar pretul pentru întreg furtunul este de 1450 lei, ceea ce mi se pare exagerat, plus ca furtunul este ok, doar partea de jos este cu problema. Oare se potriveste de la alt motor, in speta cel de 1,7 sau cel de 2,0 litri?
Citind mai sus înteleg ca se poate pune silicon negru sau un colier?
Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
Multumesc,
Andrei
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat