Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • banidolari

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, locuesc in Danemarca si tocmai am achizitionat un Opel Zafira B 1.9 Cdti motor Z19DT 120CP iar nu dupa mult timp, de fapt dupa vreo 50 Km dupa ce l-am cumparat m-i sa aprin martorul cu cheie in bord iar dupa ce am facut testul agrafa am primit codul 245258 dupa vre-o doua zile am fost aici la reprezentanta Opel si dupa citirea cu Tech 2 m-i sa spus ca am cablul ce de la senzorul de presiune de la filtrul de particule defect, rupt, intrerup. M-i s-a spus ca pot sa circul asa o vreme pentru ca vreau sa vin in tara in August si sa il repar acolo iar cei de la service mi-au spu ca daca nu am nici o alta problema cu masina sa circul linistit. Pretul la ei pentru a schimba acel cablu este de 750 Ron. Ce parere aveti su sfaturi?
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sfatul meu este sa-l schimbi imediat. Daca circuli asa, nu se mai face regenerarea, se infunda filtrul si intr-un final se orpeste motorul. Nu cred ca vrei sa ramai pe drum undeva Rolling Eyes Dar e decizia ta. Succes Wink
  • banidolari

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salut, mersi de sfat, daca poti da-mi un sms cu numarul tau de Romania sa pot sa te sun sa te mai intrb ceva numarul meu de Dk este 0045 52477647
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,987
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ti-am trimis un PM. Numai bine.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
acelasi sfat ti-l dau si eu.
aici,acel senzor costa 950 lei.
am schimbat cateva si stiu ca sunt f. scumpe.
la dezmembrari il gasesti pe la 100 euro.
  • banidolari

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pai la service nu mi-au spus nimic de senzor doar de cablul care vine de la dfp la motor si citeste presiunea din el. Multumesc de sfat.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
la dpf ai un furtun care duce la senzorul de presiune diferentiala (este montat langa filtru de motorina,in partea de jos,spre dreapta) si mai e o sonda de temperatura din care pleaca niste fire.
ce anume ai tu defect?
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca @banidolari se refera la firul care vine de la senzorul din filtrul de particule; acesta este responsabil cu declansarea regenerarii pt. ca in functie de presiunea diferentiala din DPF ECM calculeaza gradul de "imbacsire" (clogging) al acestuia. Mie mi-e teama ca nu firele sunt de vina ci senzorul e dus (am vazut problema asta la multe Fiaturi iar din aceasta cauza ajungi in final sa schimbi si filtrul de particule ceea ce e cam dureros).
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
sau se anuleaza dpf-ul din soft si gata beleaua.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris: firul care vine de la senzorul din filtrul de particule; acesta este responsabil cu declansarea regenerarii pt. ca in functie de presiunea diferentiala din DPF ECM calculeaza gradul de "imbacsire" (clogging) al acestuia.

ce denumesti tu ”fir” este de fapt un furtun care duce la senzorul de presiune diferentiala.
  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am avut furtul ala rupt si in vreo 500 km nu si-a mai facut regenerarea.Nu vei gasii doar furtul ala ci vei gasii toata matzaraia.Nu fi naiv sa dai 500 ron pe tot furtunul din cap pana in coada.Cauta un furtun cam de acelasi diametru la interior si schimbal cu cel rupt..De obicei merg cele de la sistemul de franare ...sau ceva siliconic.
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am avut probleme cu DPF si recomand la toata lumea sa nu neglijeze problema. La mine s-a dus EGR si am mers asa o perioada. Apoi AM observat ca nu se mai regenereaza nici DPF si in scurt timp nici nu mai puteam urca masina pe trotuar, nu mai tragea deloc - s-a infundat evacuarea. Solutia? Pai ca sa nu dau 1.500 de EUR pe DPF, l-am anulat din soft. A costat 300 de EUR. Singurul inconvenient este ca acum masina scoate un pic mai mult fum si probabil tre sa dai ceva la ITP ca sa treci. Oricum, pe la 200.000 de km se recomanda schimbarea DPF. Asa ca...mai devreme sau mai tarziu o sa va loviti de problema asta. E adevarat ca sunt si cazuri in care acest DPF a rezistat mult si bine...dar le consider exceptii fericite.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:
Ingineru a scris: firul care vine de la senzorul din filtrul de particule; acesta este responsabil cu declansarea regenerarii pt. ca in functie de presiunea diferentiala din DPF ECM calculeaza gradul de "imbacsire" (clogging) al acestuia.

ce denumesti tu ”fir” este de fapt un furtun care duce la senzorul de presiune diferentiala.

Dupa parerea ta cum comunica senzorul ala cu ECM? senzorul ala este un traductor, eu nu ma refer la furtunele care intra in el ci la firul (firele) care intra in mufa la care este conectat. El transmite un semnal electric (tensiune) la ECM-am impresia ca functioneaza pe acelasi principiu cu senzorii MAP (piezoelectric). In concluzie sunt sigur ca eroarea gasita se refera la faptul ca senzorul nu mai transmite semnal catre ECM iar dupa parerea mea este defect senzorul sau este rupt unul din acele fire.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu cunosc foarte bine tot sistemul dar am vrut sa subliniez greseala ta in exprimare :„firul care vine de la senzorul din filtrul de particule”.
nu vreau sa intru in polemica cu tine, deci... no comment!
Scuze de off topic...
  • banidolari

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut, e uita ca s-a rezolvat. Am fost la reprezentanta Opel in Danemarca si mi-au schimbat 2 cabluri de la dfp la motor 550 Ron, manopera o ora jumate 260 Ron. Am scapat de becul de service. Multumesc de sfaturi.
  • banidolari

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salut scorpio, nu pot trimite mesaje pe privat dar da-mi un beep pe 52477647 si te sun eu .
  • banidolari

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Din nou cod eroare ECN 034028 am inteles ca vine de la axul cu came si ca cineva de pe forum a rezolvat problema prin schimbarea filtrului de aer si curatarea debitmetrului. Se poate? Daca aveti un sfat su o intamplare asemanatoare postati aici. Apropo, am o Zafira B 2008 120CP 130000Km
  • banidolari

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Am fost la reprezentanta la Opel aici in Danemarca dar sunt incredibil de rasisti si m-au tot amnat de pe o zi pe alta pana la urma au primit masina au lucrat 2 ore la ea au scimbat senzorul de la axul cu came totul a fost in regula iar dupa o jumatate de ora a revenit aceasi problema. Ce poate fi? Am dus-o iarasi la service si de aceasta data am luat alta masina in schimb pana o sa o rezolve. M-i sa spus ca poate fi vorba de cablaraie. Oricum, mecanicii in danemarca sunt varza si pe deasupra mai au si pretul de 200 de lei pe ora manopera. SANATATE
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
banidolari a scris:Salut. Am fost la reprezentanta la Opel aici in Danemarca dar sunt incredibil de rasisti si m-au tot amnat de pe o zi pe alta pana la urma au primit masina au lucrat 2 ore la ea au scimbat senzorul de la axul cu came totul a fost in regula iar dupa o jumatate de ora a revenit aceasi problema. Ce poate fi? Am dus-o iarasi la service si de aceasta data am luat alta masina in schimb pana o sa o rezolve. M-i sa spus ca poate fi vorba de cablaraie. Oricum, mecanicii in danemarca sunt varza si pe deasupra mai au si pretul de 200 de lei pe ora manopera. SANATATE

Schimba senzorul de volanta.
  • banidolari

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut pana la urma cei de la Opel mi-au spus ca e vorba de o rola de plstic de la cureaua de distributie. Poate cumva acea rola sa afecteze defectarea senzorului de la axul cu came?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR