dan81aug
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Buzau
- Masina: Combo 2016 ZXC1A
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
dan81aug
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Buzau
- Masina: Combo 2016 ZXC1A
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
dan81aug
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Buzau
- Masina: Combo 2016 ZXC1A
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salutare am revenit cu noi i formații, am dus injectoarele la curãțat si tot asa face ,mai am de schimbat filtrul de motorinã sa.nu fie.cumva înfundat. pânã la urmã o sa le schimb pe toate ca vad ca mecanicii ãștia din ziua de azi te pun sã cheltui bani degeaba .Ce poate fi ? Bujiile am vrut sa le schimb dar lea verificat pe masina cu un bec si au zis ca sunt.bune , injectoarele le am.curatat, maine schimb si filtrul.de motorina sa nu fie cumva infundat , mai ramane sonda lamda, pompa de injectie de verificat , nu mai stiu ce sa mai verific (mentionez ca dimineațã nu porneste prea bine la rece , are un tremurat la relanti, scoate si un fum alb dimineațã pânã se încãlzește foarte pãtrunzãtor, tare).
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
dan81aug
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Buzau
- Masina: Combo 2016 ZXC1A
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am dat injectoarele pentru a 2 oara jos ca mecanicul meu a zis ca sigur e de la injectoare ceva ca nu lea reconditionat primul bine le am pus pe alt stand la alta firma si sa vezi ca nu e de la injectoare sunt ok ,sa uitat si la distributie sa nu fie cumva sãrit vreun pin ceva si sa nu mai închidã clapeta aia si e ok si distributia, garnitura de chiuloasa si admisie nu prezintã urme de lichide ceva si a mai rãmas sai fac si un test de compresie la motor si la antigel , in rest nu mai stiu ce sai fac( ar mai fi sa verific pompa de.injectie dar daca era probleme dãdea la tester si dacã avea ceva fãcea continu nu duar pânã se incalzeste, si turbo dar nu cred ca e ceva pe acolo)Alte idei ceva mai stie cineva .
dan81aug
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Buzau
- Masina: Combo 2016 ZXC1A
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am dat injectoarele pentru a 2 oara jos ca mecanicul meu a zis ca sigur e de la injectoare ceva ca nu lea reconditionat primul bine le am pus pe alt stand la alta firma si sa vezi ca nu e de la injectoare sunt ok ,sa uitat si la distributie sa nu fie cumva sãrit vreun pin ceva si sa nu mai închidã clapeta aia si e ok si distributia, garnitura de chiuloasa si admisie nu prezintã urme de lichide ceva si a mai rãmas sai fac si un test de compresie la motor si la antigel , in rest nu mai stiu ce sai fac( ar mai fi sa verific pompa de.injectie dar daca era probleme dãdea la tester si dacã avea ceva fãcea continu nu duar pânã se incalzeste, si turbo dar nu cred ca e ceva pe acolo)Alte idei ceva mai stie cineva .
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Masuratul bujiilor cu becul este pentru electricieni din alta era, incepand cu seria A13xxx bujia arsa o gasesti pe tester sau meniu secret, fix aia si nu general ca la seria Z13xxx. Se scot toate 4buc si se pun pe baterie cateva secunde nu mai mult, trebuie sa se inroseasca tot varful si nu partial ca la una bolnava.
Grija ca sunt tare firave, le scoti dupa un drum lung sa mai plece din zgura etc. citeste pe forum cum si nu forta ca le rupi in chiulasa.
In mod normal bujiile duc 100-150,000km dar drumuri lungi ca la orice diesel, se folosesc doar la pornire dupa care bagi sute de km, la noi frecata cu 5-25km nu ating nici macar 40,000km si pica una dar la demontare constati ca si restul mai mergeau o saptamana...
Incepe cu consumabile ca oricum trebuie inlocuite, bujiile fac parte din ele.
Grija ca sunt tare firave, le scoti dupa un drum lung sa mai plece din zgura etc. citeste pe forum cum si nu forta ca le rupi in chiulasa.
In mod normal bujiile duc 100-150,000km dar drumuri lungi ca la orice diesel, se folosesc doar la pornire dupa care bagi sute de km, la noi frecata cu 5-25km nu ating nici macar 40,000km si pica una dar la demontare constati ca si restul mai mergeau o saptamana...
Incepe cu consumabile ca oricum trebuie inlocuite, bujiile fac parte din ele.
dan81aug
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Buzau
- Masina: Combo 2016 ZXC1A
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
Bujiile le am schimbat sãptãmâna asta ,uleiul cu toate filtrele sunt schimbate ,am verificat si distributia sa nu fie sãrit vreun dinte si e ok , în continuare tot asa face are tremurat la relanti plus scoate fum alb dar nu foarte mult si dens dar foarte pãtrunzãtor sa zic asa. Mai am de verificat compresie motor apoi incerc si la turbo? ,poate pompa?
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
dan81aug
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Buzau
- Masina: Combo 2016 ZXC1A
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
dan81aug
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Buzau
- Masina: Combo 2016 ZXC1A
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
Nu dar merita sa incerci daca dau garantia ca o repara fara sa schimbe tot pe la motor... Eu suspectez un injector care nu lucreaza la rece... dar las specialistii sa se pronunte ,cum am spus eu am peste 80k de cand merg asa si am observat ca mai mult la relanti tremura asa ca dupa pornire plec cu ea iar dupa cateva sute de m. se tureaza normal.
dan81aug
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Buzau
- Masina: Combo 2016 ZXC1A
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salutare am revenit cu informații noi miau gãsit cicã probleme la pompa de injectie a comandat piesele si astept sa vedem daca mai face figuri masina.oare sa fie de la pompa? De ce la reprezentanta opel nu mia gãsit la pompa si a zis ca e la injectoare de mau facut sa le dau de 2 ori jos si sa le duc la 2 firme diferite la reconditionat si sa mi zicã ambele firme ca nu e de la injectoare.vedem dupa reconditionata daca mai are tremurat la pornire cu putin fum alb plus consum de motorina nu scãdea sub 6.6 L La un motor de 1.3 cdti . Sper sa scap si sa o fac ca M am saturat .Ceva pareri din partea voastrã ar pute fi asta problema sau ... mai caut mecanici?😁😁😁
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
dan81aug
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Buzau
- Masina: Combo 2016 ZXC1A
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salutare sunt disperat imbecili aia de la Espres Diesel ma suna azi si imi spun ca miau reparat pompa de injectie si cicã nu mai tremura dimineațã la rece dar tot porneste greu la rece .mâine da jos injectoarele pt a 3 oara ,nu stiu ce sa mai fac reparația la pompa e 1900 ron ,lam sunat si pe mecanicul meu din Buzãu mia zis ca pompa nu avea nimic era in parametri si ca M au pãcãlit ãștia .bãnuiesc cã se vede daca au schimbat la pompa ceva cred ca au schimbat si supapa de presiune si ar trebui sa se vada.Datimi o idee e ceva va rog.
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
Idea e simpla, daca nu au rezolvat problema nu platesti! Asa schimba motorul cu altul si 'poate' nu mai face....
Pompa se verifica cu manometru si ori necesita reperatie ori nu.Injectoarele ori sunt in parametri ori nu.Iar supapa de presiune e doar cand nu mentine presiunea in inst. de alimentare, dar daca amorsezi pompa de mai multe ori trebe sa porneasca bine si asa.
Pompa se verifica cu manometru si ori necesita reperatie ori nu.Injectoarele ori sunt in parametri ori nu.Iar supapa de presiune e doar cand nu mentine presiunea in inst. de alimentare, dar daca amorsezi pompa de mai multe ori trebe sa porneasca bine si asa.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
daca ai fum alb nu cumva ai antigel in motorina?.
ai verificat daca nu cumva racitorul ala de aluminiu (termoflot) de pe motor este dus si se amesteca antigel cu ulei si ajunge in camera de ardere.
sau garnitura de la chiulasa impuscata? face presiune in instalatie sau este antigelul murdar de ulei pentru ca se amesteca pe undeva?
ai verificat daca nu cumva racitorul ala de aluminiu (termoflot) de pe motor este dus si se amesteca antigel cu ulei si ajunge in camera de ardere.
sau garnitura de la chiulasa impuscata? face presiune in instalatie sau este antigelul murdar de ulei pentru ca se amesteca pe undeva?