- chupachabra
- OP
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut, colegi!
RECENT, AM MERS CU MASINA FARA APA IN INSTALATIA DE RACIRE SI A INCEPUT SA BATA UN PISTON, DE LA SUPRA INCALZIRE .
CE CHEI IMI SUNT NECESARE PENTRU SCHIMBAREA PISTONULUI, DEMONTAREA CHIULOASEI,ETC ?
CE GARNITURA AM NEVOIE PTR MOTORUL MEU ? GASESC PE SITEURI, DIFERITE MODELE CU Numar crestaturi/gauri 1 ,2, SI 3. DFERITE GROSIM, ETC .
MULTUMESC ?
MODEL: Astra H 17.CDTI 2006.100 CP
MOTOR: DTH
RECENT, AM MERS CU MASINA FARA APA IN INSTALATIA DE RACIRE SI A INCEPUT SA BATA UN PISTON, DE LA SUPRA INCALZIRE .
CE CHEI IMI SUNT NECESARE PENTRU SCHIMBAREA PISTONULUI, DEMONTAREA CHIULOASEI,ETC ?
CE GARNITURA AM NEVOIE PTR MOTORUL MEU ? GASESC PE SITEURI, DIFERITE MODELE CU Numar crestaturi/gauri 1 ,2, SI 3. DFERITE GROSIM, ETC .
MULTUMESC ?
MODEL: Astra H 17.CDTI 2006.100 CP
MOTOR: DTH
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut. Îmi pare rãu ptr incidentul tãu.
În altã ordine de idei, NU MAI SCRIE CU MAJUSCULE!
Înțeleg cã nu ai demontat motorul, cã nu spui... Nu-ți recomand sã faci nimic înainte de a demonta motorul, s-ar putea ca la demontare sã ai surprize, plãcute sau nu.
1.Te-aș sfãtui sã te adresezi unui service/persoane calificate, nu pari una din persoanele avizate ptr o operațiune relativ complexã și destul de pretențioasã ptr succes deplin. Pe cale de consecințã, nu cred cã îți va da nimeni tele-lecții de mecanicã avansatã. E ca și cum ai face desen tehnic prin telefon...cu o persoanã care nu a auzit vreodatã despre asta.
2.Nu schimba doar pistonul afectat(nu este recomandat ptr cã ele sunt împerecheate de fabricã, dupã criterii de precizie draconice, la set), decât dacã vrei sã-i faci vânt, în timp pot apãrea uzuri/bãtãi premature.
Succesuri!
În altã ordine de idei, NU MAI SCRIE CU MAJUSCULE!
Înțeleg cã nu ai demontat motorul, cã nu spui... Nu-ți recomand sã faci nimic înainte de a demonta motorul, s-ar putea ca la demontare sã ai surprize, plãcute sau nu.
1.Te-aș sfãtui sã te adresezi unui service/persoane calificate, nu pari una din persoanele avizate ptr o operațiune relativ complexã și destul de pretențioasã ptr succes deplin. Pe cale de consecințã, nu cred cã îți va da nimeni tele-lecții de mecanicã avansatã. E ca și cum ai face desen tehnic prin telefon...cu o persoanã care nu a auzit vreodatã despre asta.
2.Nu schimba doar pistonul afectat(nu este recomandat ptr cã ele sunt împerecheate de fabricã, dupã criterii de precizie draconice, la set), decât dacã vrei sã-i faci vânt, în timp pot apãrea uzuri/bãtãi premature.
Succesuri!
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- chupachabra
- OP
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
D.p.m.d.v ai mers ceva km fara apa in motor, as zice ca la faza asta chiulasa ta ar trebui verificata temeinic. Posibil sa fie chiar compromisa, dincolo de posibilitatea de a te mai putea baza pe ea dupa o eventuala reparatie.
Daca acum iti bate un piston in motor (dupa ce ai mers 20km fara apa) as zice ca inclusiv motorul e compromis (nu terminat, dar necesita o investitie considerabila pentru a-l reconstrui corect). Eu unul as cauta un motor SH care sa fie in stare buna de functionare si l-as schimba, personal cred ca e cea mai sigura cale de a reusi. Si chiar cea mai ,,OK,, la bani daca pot sa ma exprim asa (d.p.d.v al costurilor unei reparatii, cu sansele cele mai mari de reusita).
Desigur, decizia despre cum vei proceda e a ta. Mare inginerie NU este (adevarat!), eu unul nefiind de meserie mecanic auto sau inginer de motoare am reusit sa-mi refac motorul, dar vreau sa te previn ca costa bani sa o faci cum trebuie si daca nu iese e fix responsabilitaea ta, in plus trebuie sa-ti dedici multe ore pentru o documentare temeinica inainte de operatiune daca vrei sa-ti iasa la final.
Acum, daca consideri ca motorul tau e reparabil ,,cu costuri decente,, ti-ai facut o ambitie personala in a reusi ce-ti propui si esti motivat sa cauti peste tot pe net dupa pretul cel mai bun la componente, atunci ai toate sansele sa reusesti refacerea motorului tau. Pentru inceput, imprumuta o trusa de chei tubulare 4-14, un set de chei inelare cu cot 8-22 si o cheie dinamometrica plus ceva capete torx de cheie 1/4 (T40-T55). Demonteaza chiulasa de pe motor sa vedem care e starea ei si a cilindrilor motor.
Daca acum iti bate un piston in motor (dupa ce ai mers 20km fara apa) as zice ca inclusiv motorul e compromis (nu terminat, dar necesita o investitie considerabila pentru a-l reconstrui corect). Eu unul as cauta un motor SH care sa fie in stare buna de functionare si l-as schimba, personal cred ca e cea mai sigura cale de a reusi. Si chiar cea mai ,,OK,, la bani daca pot sa ma exprim asa (d.p.d.v al costurilor unei reparatii, cu sansele cele mai mari de reusita).
Desigur, decizia despre cum vei proceda e a ta. Mare inginerie NU este (adevarat!), eu unul nefiind de meserie mecanic auto sau inginer de motoare am reusit sa-mi refac motorul, dar vreau sa te previn ca costa bani sa o faci cum trebuie si daca nu iese e fix responsabilitaea ta, in plus trebuie sa-ti dedici multe ore pentru o documentare temeinica inainte de operatiune daca vrei sa-ti iasa la final.
Acum, daca consideri ca motorul tau e reparabil ,,cu costuri decente,, ti-ai facut o ambitie personala in a reusi ce-ti propui si esti motivat sa cauti peste tot pe net dupa pretul cel mai bun la componente, atunci ai toate sansele sa reusesti refacerea motorului tau. Pentru inceput, imprumuta o trusa de chei tubulare 4-14, un set de chei inelare cu cot 8-22 si o cheie dinamometrica plus ceva capete torx de cheie 1/4 (T40-T55). Demonteaza chiulasa de pe motor sa vedem care e starea ei si a cilindrilor motor.