- EEvelyneMia
- OP
- 8 mesaje
- din 09 Feb 2021
EEvelyneMia
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2021
- Mesaj Privat
Buna ,
Am luat de curand un opel astra h si am in bord un martor nu stiu ce e as dori putin ajutor de la o persoana care stie ce ar putea fi la tester nu iese nimic,schimburi de ulei si filtre facute de o sapatamana totul ok si bine pornire la cheie doar ca totsi sunt nedumerita,atasez poza multumesc
MODEL: Opel astra h 2005
MOTOR: 1.7 cdti
LOCATIE: Dolhasca
Am luat de curand un opel astra h si am in bord un martor nu stiu ce e as dori putin ajutor de la o persoana care stie ce ar putea fi la tester nu iese nimic,schimburi de ulei si filtre facute de o sapatamana totul ok si bine pornire la cheie doar ca totsi sunt nedumerita,atasez poza multumesc
MODEL: Opel astra h 2005
MOTOR: 1.7 cdti
LOCATIE: Dolhasca
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Presupun ca te referi la martorul galben, stanga jos.
Daca este asa, acela este martorul pentru nivel scazut de ulei.
Urgent trebuie verificat nivelul pe joja, sa fie in limite, Daca pe joja nivelul de ulei este bun, probabil ai un senzor de nivel ulei, defect.
In rest, ai pozitiile aprinse si frana de mana trasa (presupun), daca nu ... verifica nivelul lichidului de frana, cum a spus si colegul @taxi43edy
Daca este asa, acela este martorul pentru nivel scazut de ulei.
Urgent trebuie verificat nivelul pe joja, sa fie in limite, Daca pe joja nivelul de ulei este bun, probabil ai un senzor de nivel ulei, defect.
In rest, ai pozitiile aprinse si frana de mana trasa (presupun), daca nu ... verifica nivelul lichidului de frana, cum a spus si colegul @taxi43edy
- EEvelyneMia
- OP
- 8 mesaje
- din 09 Feb 2021
EEvelyneMia
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2021
- Mesaj Privat
- EEvelyneMia
- OP
- 8 mesaje
- din 09 Feb 2021
EEvelyneMia
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Sa incercam sa ne concentram.
In poza ta, sunt aprinse 3 beculete.
Unul rosu, de la frana de mana.
Unul verde, de la luminile de pozitie.
Unul galben, care inseamna ce ti-am spus eu: Nivel Ulei Scazut!
Daca baietii aia habar n-au ce inseamna acel martor, mergi la altii care stiu.
P.S. Becul este galben si tu spui ca este verde. Acel senzor de nivel luei, doar aprinde becul din bord, deci nu avea ce eroare sa apara la asa zisa diagnoza.
In poza ta, sunt aprinse 3 beculete.
Unul rosu, de la frana de mana.
Unul verde, de la luminile de pozitie.
Unul galben, care inseamna ce ti-am spus eu: Nivel Ulei Scazut!
Daca baietii aia habar n-au ce inseamna acel martor, mergi la altii care stiu.
P.S. Becul este galben si tu spui ca este verde. Acel senzor de nivel luei, doar aprinde becul din bord, deci nu avea ce eroare sa apara la asa zisa diagnoza.
- mariocove
- **
- 329 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Martor ulei galben aprins =nivel ulei sub minim, trebuie completat cu ulei dar doar dupã o verificare pe joja, sa nu fie probleme cu senzorul și sa pui prea mult apoi. Se completeazã cu același tip de ulei care este în motor.
Martor ulei rosu aprins = probleme cu presiunea de ulei, deși poate este cât trebuie ca și volum nu mai face suficienta presiune și ungere din cauza ca este uzat sau alte probleme la sistemul de ungere, pompa de ulei defecta, site-filtre înfundate etc.Daca ți-au fãcut schimbul de ulei nu înseamnã cã ți-au pus și cât ulei trebuie mecanicii aia care habar nu au ce înseamnã martorii din bord la o mașinã. Verifica tu pe joja nivelul de ulei.
Martor ulei rosu aprins = probleme cu presiunea de ulei, deși poate este cât trebuie ca și volum nu mai face suficienta presiune și ungere din cauza ca este uzat sau alte probleme la sistemul de ungere, pompa de ulei defecta, site-filtre înfundate etc.Daca ți-au fãcut schimbul de ulei nu înseamnã cã ți-au pus și cât ulei trebuie mecanicii aia care habar nu au ce înseamnã martorii din bord la o mașinã. Verifica tu pe joja nivelul de ulei.
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
La fel cum au spus si colegii mai sus,acel martor galben se aprinde in momentul cand uleiul din motor este insuficient, verifica cu atentie nivelul pe joja sa fie pe zona striata si,daca este nevoie completeaza. Daca nivelul este ok, verifica senzorul care se face responsabil de nivelul uleiului din motor.