Salutare. Am și eu o problema cu un astra g z16xe. Acum 2 sãptãmâni am schimbat garnitura de la capacul chiulasei pentru ca îmi dãdea ulei pe capacul galeriei de evacuare, nu mult, dar se prelingea. Dupã câteva zile a început sa scoatã fum și miros a ulei încins din zona distribuție și se prelingea din Zona carcasei carcasei Distribuției pe baia de ulei si apoi jos, dar cumva se prelingea și in racordul flexibil(de acolo venea fumul). Am fost la un mecanic, a curãțat o cu un spray și i am dus o a doua zi ca sa vadã de unde da. A doua zi dupã ce a desfãcut o, a schimbat simeringul de la arborele cotit pentru ca a zis el ca el era problema (eu nu am fost de fata, totuși mi a arãtat simeringul care într-adevãr era puțin ciupit). Acum mașina da din nou ulei prin aceeași zona, am fost din nou la el, mi a zis ca el a verificat tot și ca nu are de unde, ma rog. Întrebarea mea e pe unde ar mai putea da ulei? Încã o precizare, eu nu am gãsit vreo logica, dar am observat ca fumul se intensifica foarte tare la plecãri repetate de pe loc(mai ales rampe). Dacã are cineva vreo idee as fi recunoscãtor .
MODEL: Astra 2002
MOTOR: Z16XE
Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
cu "sau" intre:
- garnitura capac culbutori (putin probabil sa ajunga ulei pana jos)
- garnitura baie ulei
- simering palier, cel din spatele cutiei de viteze (foarte probabil, usor confundabil cu garnitura baie ulei) - de aici poate ajunge si pe racordul flexibil
- simering distributie la arborele cotit
Astãzi am luat un spray și am curãțat toate urmele de ulei ca sa încerc sa vãd de unde vine uleiul. Ideea e ca tot de la simeringul arborelui cotit vine uleiul, dar totuși la ralanti nu arunca(nici dacã e turata), cel puțin in alea 10 minute cât am încercat, nu a dat. Dupã ce am dat o tura cu ea și am revenit, uleiul începuse sa curgã. Exista vreo legãtura ?
Și joi ma duc din nou la mecanicul care l a schimbat prima oarã, sa umble din nou acolo. E posibil sa fii greșit el ceva la montaj?
Exista , uleiul se incalzeste , turatia creste si odata cu ea se ''invarte'' si mai rapid pe simering arborele.Cat forta de ''centrifugare'' este mai mare , si simeringul este bolnav , cu atat o sa ''planga'' mai tare.Nu are voie sa curga , daca este simering nou montat corect.
Sillviu11 a scris:Astãzi am luat un spray și am curãțat toate urmele de ulei ca sa încerc sa vãd de unde vine uleiul. Ideea e ca tot de la simeringul arborelui cotit vine uleiul, dar totuși la ralanti nu arunca(nici dacã e turata), cel puțin in alea 10 minute cât am încercat, nu a dat. Dupã ce am dat o tura cu ea și am revenit, uleiul începuse sa curgã. Exista vreo legãtura ?
Și joi ma duc din nou la mecanicul care l a schimbat prima oarã, sa umble din nou acolo. E posibil sa fii greșit el ceva la montaj?
Da silicon ai pus la garnitura capacului? unde se intalneste primul capac ("cuzinetul)"de la fusul axelor cu came cu chiulasa se formeaza un unghi de 90 grade si garnitura singura nu poate etansa. Acolo se pune silicon 2x la axul se admisie, 2x la axul de evacuare.
la simeringulde palier e dichiseala la montaj.
mecanicul tb sa verifice daca palierul are uzura, caz in care taie cativa mm din arcul simeringului.
suprafata tb curatata la luciu fara a o zgaria, iar simeringul se monteaza aplicand presiune uniforma pe tot diametrul lui.
iti spun pt ca am schimbat vreo 3 la aceeasi masina pana sa-i dau de cap.
Problema rezolvatã: garnitura capacului era tãiatã in partea dinspre distribuție, când a schimbat o acel mecanic nu a pus Silicon deloc și când a Așezat capacul garnitura a ieșit și astfel a tãiat o acolo. Acum am pus alta, am dat cu Silicon in zona “gâtuita” a axelor cu came și nu mai da ulei. Pentru o garnitura de 40 de lei am bãgat 800 de lei cam degeaba sau prea devreme( când am schimbat simeringul, am schimbat și kit ul de distribuție), dar asta e. Mulțumesc tuturor pentru ajutor.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.