bogdan_mc
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Da, stim, ridici capacul de plastic dintre UEC si oala amortizorului si o sa gasesti acolo cateva sigurante mari 5 sau 6 sigurante prinse cu piulite, Siguranta ta trebuie sa fie de 80A sau 100A, oricum verifici sa fie tensiune la iesirile din acele sigurante.
Dar nu am auzit sa se fi ars vreodata acea siguranta. Ce anume vrei sa faci?
Dar nu am auzit sa se fi ars vreodata acea siguranta. Ce anume vrei sa faci?
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ltmpx
- **
- 132 mesaje
- din 11 Aug 2017
- Antara 2014
- Arad
ltmpx
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Arad
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2017
- Mesaj Privat
bogdan_mc
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Sa presupunem ca stii in ce conditii functioneaza acel "radiator", altfel cum ai tras concluzia ca nu functioneaza?
Sunt multe conditii care trebuiesc indeplinite, pentru ca sa functioneze acea incalzire.
Cel mai simplu, pui un banal Op Com pe masina, si faci test pe fiecare element in parte, daca toate cele 4 elemente ies ok la test, inseamna ca nu ai probleme cu relee, sigurante si toate cele.
P.S. daca tot ai umblat sa schimbi acel "radiator", ai masurat tensiunea pe cele doua cabluri groase? Acolo trebuia sa ai tensiune (12V) chiar si fara contact pus.
Sunt multe conditii care trebuiesc indeplinite, pentru ca sa functioneze acea incalzire.
Cel mai simplu, pui un banal Op Com pe masina, si faci test pe fiecare element in parte, daca toate cele 4 elemente ies ok la test, inseamna ca nu ai probleme cu relee, sigurante si toate cele.
P.S. daca tot ai umblat sa schimbi acel "radiator", ai masurat tensiunea pe cele doua cabluri groase? Acolo trebuia sa ai tensiune (12V) chiar si fara contact pus.
bogdan_mc
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2021
- Mesaj Privat
bogdan_mc
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2021
- Mesaj Privat
bogdan_mc
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Ei vezi, s-ar putea sa cauti o defectiune, acolo unde defectiunea nu exista. Aceasta functie de quick heat, este o functie de sprijin/ajuto ... doar "la greu", in conditii normale, nu ar trebui sa intervina.
Temperatura ceruta sa fie peste un prag (parca peste 26 de grade);
Temperatura lichidului de racire sa fie sub un anumit prag (aici nu mai retin, parca 30 de grade, dar nu trebuie luata valoarea ca fiind cea corecta);
Temperatura exterioara sub un anumit prag (sub 0 grade);
Tensiunea in sistemul electric sa fie cea prescrisa (adica alternatorul sa incarce bine) si bateria sa fie buna;
Mai exista si informatia ca ar trebui activata functia "AC", din meniul de comanda al climatizarii, pentru a nu fi in regim "Econ"
Cam atat imi amintesc eu acum, in graba. Dupa cum vezi, nu este asa de simplu
Temperatura ceruta sa fie peste un prag (parca peste 26 de grade);
Temperatura lichidului de racire sa fie sub un anumit prag (aici nu mai retin, parca 30 de grade, dar nu trebuie luata valoarea ca fiind cea corecta);
Temperatura exterioara sub un anumit prag (sub 0 grade);
Tensiunea in sistemul electric sa fie cea prescrisa (adica alternatorul sa incarce bine) si bateria sa fie buna;
Mai exista si informatia ca ar trebui activata functia "AC", din meniul de comanda al climatizarii, pentru a nu fi in regim "Econ"
Cam atat imi amintesc eu acum, in graba. Dupa cum vezi, nu este asa de simplu
bogdan_mc
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
bogdan_mc
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Nu ai reusit si nici nu o sa reusesti! Acela nu este un Reșou pe care sa il bagi in priza si sa incalzeasca.
Ti s-a explicat ca testul il poti face cu o interfata de diagnoza. Comanda de pornire si cate elemente din cele 4 sa porneasca, este primita in cuvinte logice (digitale), prin magistrala CAN (cred ca Low Speed CAN).
Daca ai tensiunile (cea fara contact si cea cu contact) si masa (GND), prea multe nu prea ai ce masura pe acolo.
Pe scurt: nu merge cu sârme.
Ti s-a explicat ca testul il poti face cu o interfata de diagnoza. Comanda de pornire si cate elemente din cele 4 sa porneasca, este primita in cuvinte logice (digitale), prin magistrala CAN (cred ca Low Speed CAN).
Daca ai tensiunile (cea fara contact si cea cu contact) si masa (GND), prea multe nu prea ai ce masura pe acolo.
Pe scurt: nu merge cu sârme.