Scriu pentu prima data ,așa ca sper sa mã înțelegeți!
Am un opel asta h 1.9 110 cp hdti .Altenatorul încarcã cand vrea el . L-am schimbat acum jumatate de an ,cand am facut verificarea la baterie la 6 luni. A mers ok 4luni ,dupa care a inceput sa incarce 13,4 -13,5v,precizez cã masina circula cam 3km pe zi cu 5sau 6 porniri. Am banuit k iar este alternatorul,dar asa de repede sa cedeze ,am mai citit pe forum și am incercat sã o pornesc de 2 3 ori cu scoaterea chei din contact de tot si surpriza inarca 14,2v ,dar acum nu mai vrea ,am observat cã ,curentul de la excitatie fluctueazã dupa care releul declanșeazã si ramane pe baterie la 11,8v dar becul nu se aprinde ,opresc din nou dupa ce pornesc încarcã 13,5-13,6v . Intrebare, poate sa fie cumva si din cauza calculatorului ,sau a tabloului de siguranțe ? Nu stiu ce sãi mai fac . Am pus-o pe tester si are urmãtoarele erori, care sunt in poza .Am schimbat și caseta de direcție, nu mai aveam servo ,dar cred k tot de la incarcare era ,ne verificand dacã incarca , am aflat ,dacã nu are suficient curent pompa de servo nu mai funcționeazã . Dar sa revenim la încãrcare . Mã poate ajuta cineva?
Va mulțumesc pentru înțelegere!

MODEL: Opel asta h caravan
MOTOR: 1.9 110cp hdti
LOCATIE: Cernavodã