AZorzolan
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2018
- Mesaj Privat
Salutare, tuturor. Masina mea pierde ulei pe undeva.
Am fost cu mașina in service si au ajuns la concluzia ca pierde pe la baia de ulei, ceea ce este si vizibil, si pe la capacul tacheților. Ei mi-au recomandat sa schimb tot capacul de la tacheți, nu numai garnitura, dar acel capac vine doar pe original, si costa 1300 de lei.
Întrebarea mea este, se meritã schimbat cu totul sau doar garnitura? Mi se pare un preț exagerat de mare.
MODEL: Astra 2009
MOTOR: Z17DTJ
Am fost cu mașina in service si au ajuns la concluzia ca pierde pe la baia de ulei, ceea ce este si vizibil, si pe la capacul tacheților. Ei mi-au recomandat sa schimb tot capacul de la tacheți, nu numai garnitura, dar acel capac vine doar pe original, si costa 1300 de lei.
Întrebarea mea este, se meritã schimbat cu totul sau doar garnitura? Mi se pare un preț exagerat de mare.
MODEL: Astra 2009
MOTOR: Z17DTJ
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Daca capacul de plastic este crapat in zona suruburilor , au dreptate.In caz contrar , trebuie doar garnitura.Cred ca nu se complica si pentru a da garantie , fac acest lucru.Asa se intampla cand nu se strange la cuplu , dar speri sa nu fie crapat.Dat jos , curatat/spalat si inspectat.Nu face masina cat face capacul ala nou , dar la nevoie exista si varianta dezmembrari.
AZorzolan
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2018
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
capacul culbutorilor este din plastic. daca nu este crapat, se inlocuieste doar garnitura cu strangerea la cuplu a suruburilor.
la baia de ulei, se schimba garnitura, neaparat cu aducerea la luciu a suprafetelor de contact (baie si bloc) cu pasla. a nu se folosi smirghel sau perie de sarma pt ca zgarie si pierde ulei imediat. suruburile se strang la cuplu (10 Nm daca-mi amintesc bine). mecanicul decide daca le strange mai tare (~12 Nm) sau daca pune mastic. suruburile sunt supuse la temperaturi mari si se lungesc in timp. din acelasi motiv, baia se poate deforma fff putin
la baia de ulei, se schimba garnitura, neaparat cu aducerea la luciu a suprafetelor de contact (baie si bloc) cu pasla. a nu se folosi smirghel sau perie de sarma pt ca zgarie si pierde ulei imediat. suruburile se strang la cuplu (10 Nm daca-mi amintesc bine). mecanicul decide daca le strange mai tare (~12 Nm) sau daca pune mastic. suruburile sunt supuse la temperaturi mari si se lungesc in timp. din acelasi motiv, baia se poate deforma fff putin