Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • Eduard12345

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2021

  • Mesaj Privat
Salut, întâmpinã și eu o problema la un astra h 2005, 1.7 CDTI, 101 CP, dintr-o datã fara nici o problemã anterioarã sau recenta nu imi mai mergeau stergatoarele, servo picase si s-a aprins becul de ABS, am oprit masina si nu a mai pornit, i-am luat borna de la baterie, a pornit din nou, dar dupã câțiva metri aceași problema, ABS aprins, stergatoarele nu mai mergeau, dar dacã îi iau bornele si le pun din nou porneste. Tin sa mentionez ca închiderea centralizatã merge, becurile nu flucteaza, merg perfect, a mai întâmpinat cineva aceași problema. (alternatorul are 6 luni de când este schimbat, iar bateria are 2 ani vechime, este marca VARTRA)


MODEL: Astra 2005
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Sunt clar simptome de tensiune scazuta in sistem. Daca bateria isi revine cat de cat cand sta putin cu bornele luate, presupun ca bateria este bunicica, deci lipsa incarcare.
Alternator (se stie ca este pãcãtos la acest model), contacte proaste, cabluri (inclusiv cel de masa dintre motor si caroserie).
Masoara tensiunea pe baterie, cu motorul pornit si apoi direct pe alternator, tot cu motorul pornit, o sa poti trage ceva concluzii.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am tras eu chiar azi ceva concluzii, acelasi an aceiasi motorizare. Cablul principal de minus (cel sertizat) intre borna minus a bateriei si demaror avea ceva probleme cu sertizarea... cand incarca 14.1v, cand 13,6v... daca miscam de el incarcarea urca la 14,1v. In cazul in care mergeam mai mult timp cu masina mi se incalzea borna de minus. Asadar, astazi l-am schimbat cu altul original SH bun (20lei) si ce sa vezi... demarorul invarte mai putin deoarece motorul porneste mai repede iar incarcarea a revenit la 14,2v fara consumatori, 14.0v-14,1v cu consumatori (faruri, muzica si incalzirea pe viteza a doua). Cam slabe cablurile astea de baterie de pe Astra H, defapt e primul Opel la care trebuie sa-i schimb cablul original de minus (cel sertizat pentru borna bateriei).
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Deh, economia "de la piațã" ... si desigur, componente asamblate prin țãri precum România, unde controlul calitatii a cam devenit ceva de genul: Oare merge? Da, merge si asa! Smile
Am avut ocazia sa intalnesc si sa aud mai multe astfel de cazuri, deci putem considera ca "o problema de verificat".

@ahappyuser, tu ai stiut ce sa verifici, dar sa vezi daca mergeai intr-un service ... schimbam tot, pana gasim defectul Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR