- mihaitamisu
- OP
- 3 mesaje
- din 15 Jun 2021
- Vectra 2001
- Bucuresti
mihaitamisu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2021
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut,
ce ai facut la motor? (ai curatat admisie, evacuare, schimb filtre)?
Ai facut diagnoza? Daca nu cuplezi aerul conditionat mai ai probleme de pierdere a puterii motorului? Pierde putere cind cuplezi a/c indiferent de temperatura motorului sau face asa doar cind e cald motorul (sau rece)?
Face asa dintotdeauna sau doar de o perioada?
Compresorul in ce stare este?
Presiunile din instalatia de clima sint in regula?(poate sint prea mari)...
ce ai facut la motor? (ai curatat admisie, evacuare, schimb filtre)?
Ai facut diagnoza? Daca nu cuplezi aerul conditionat mai ai probleme de pierdere a puterii motorului? Pierde putere cind cuplezi a/c indiferent de temperatura motorului sau face asa doar cind e cald motorul (sau rece)?
Face asa dintotdeauna sau doar de o perioada?
Compresorul in ce stare este?
Presiunile din instalatia de clima sint in regula?(poate sint prea mari)...
- mihaitamisu
- OP
- 3 mesaje
- din 15 Jun 2021
- Vectra 2001
- Bucuresti
mihaitamisu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2021
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Teoretic trebuie sa faci motorul sa functioneze in mintile lui.
De lipsa de putere a motorului am auzit atunci cind erau sondele lambda defecte, desi nu apareau la diagnoza ( la colegul respectiv aparea tremurat al motorului cind cupla consumatori electrici si intra alternatorul "in piine".
Bineinteles ca ar trebui sa fie curatite bine de funingine canalele pe care se face admisia de aer si evacuarea gazelor arse.
Presiuni aiurea pe ac nu cred ca ar fi, poate doar in cazul in care senzorul care le citeste e decalibrat (e o posibilitate).
Un compresor insa aproape blocat cred ca poate face probleme (desi are si el o protectie termica, - daca nu a fost umblat acolo). Nu cunosc toate compresoarele, stiu doar de cele cu cuplaj prin ambreiaj electromagnetic, despre asta vorbesc aici.
Din cite stiu, mai sint si altfel de compresoare, cred insa ca din acesta ai, cu cuplaj electromgnetic. Dar daca el lucreaza la limita (aproape blocat) cred ca poate crea probleme de genul celor de care zici.
Asta e parerea mea, poate mai intervin si alti colegi. Depinde si de cit esti dispus sa investesti, fiecare lucru costa (curatire canale, diagnoza/eventual schimb sonde). Daca nu ai curatit niciodata canalele cred ca nu ar strica sa o faci acum, daca e de aici si ai sondele in regula rezolvi.
Nu stiu pe evacuare - ma depaseste subiectul (dpf - daca ai, etc.., nu ma pricep mai deloc acolo).
De lipsa de putere a motorului am auzit atunci cind erau sondele lambda defecte, desi nu apareau la diagnoza ( la colegul respectiv aparea tremurat al motorului cind cupla consumatori electrici si intra alternatorul "in piine".
Bineinteles ca ar trebui sa fie curatite bine de funingine canalele pe care se face admisia de aer si evacuarea gazelor arse.
Presiuni aiurea pe ac nu cred ca ar fi, poate doar in cazul in care senzorul care le citeste e decalibrat (e o posibilitate).
Un compresor insa aproape blocat cred ca poate face probleme (desi are si el o protectie termica, - daca nu a fost umblat acolo). Nu cunosc toate compresoarele, stiu doar de cele cu cuplaj prin ambreiaj electromagnetic, despre asta vorbesc aici.
Din cite stiu, mai sint si altfel de compresoare, cred insa ca din acesta ai, cu cuplaj electromgnetic. Dar daca el lucreaza la limita (aproape blocat) cred ca poate crea probleme de genul celor de care zici.
Asta e parerea mea, poate mai intervin si alti colegi. Depinde si de cit esti dispus sa investesti, fiecare lucru costa (curatire canale, diagnoza/eventual schimb sonde). Daca nu ai curatit niciodata canalele cred ca nu ar strica sa o faci acum, daca e de aici si ai sondele in regula rezolvi.
Nu stiu pe evacuare - ma depaseste subiectul (dpf - daca ai, etc.., nu ma pricep mai deloc acolo).
- mihaitamisu
- OP
- 3 mesaje
- din 15 Jun 2021
- Vectra 2001
- Bucuresti
mihaitamisu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2021
- Mesaj Privat