- TAdrian434
- OP
- 3 mesaje
- din 22 Mai 2021
TAdrian434
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2021
- Mesaj Privat
Salut. Dețin un Opel Gtc 2007 14xep 90 cp de o lunã.
Am schimbat sonda lambda2 dar revine eroare p0136 Bank1 senzor 2.
Pe tester am vãzut cã pe Bank1S2 nu apar valori/tensiune, așa cã noua sondã cumpãratã a fost probatã pe Bank1 S1 și apar valori. Ambele sonde citesc valori pe Bank1 S1, ambele sonde nu citesc pe bank1 S2.
Am verificat cu un multimetru tensiunea la pini pe mufele mașinii și sunt identici.
Mã poate ajuta cineva?
MODEL: Opel Astra H Gtc
MOTOR: 14xep 90 cp
CODURI EROARE: P0136
LOCATIE: Galati
Am schimbat sonda lambda2 dar revine eroare p0136 Bank1 senzor 2.
Pe tester am vãzut cã pe Bank1S2 nu apar valori/tensiune, așa cã noua sondã cumpãratã a fost probatã pe Bank1 S1 și apar valori. Ambele sonde citesc valori pe Bank1 S1, ambele sonde nu citesc pe bank1 S2.
Am verificat cu un multimetru tensiunea la pini pe mufele mașinii și sunt identici.
Mã poate ajuta cineva?
MODEL: Opel Astra H Gtc
MOTOR: 14xep 90 cp
CODURI EROARE: P0136
LOCATIE: Galati
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Prima sonda (aia de deasupra catalizatorului) e de reglaj, si semnalul ei va fi o sinusoida (sau, ma rog, oscilant)
A doua (sub motor, in zona racordului flexibil) e de monitorizare, si aia o sa iti produca un semnal destul de liniar.
Nu inteleg cum crezi tu ca citesc sondele Bank1 S1 si Bank1 S2. S1 e prima sonda, S2 e a doua sonda...
A doua (sub motor, in zona racordului flexibil) e de monitorizare, si aia o sa iti produca un semnal destul de liniar.
Nu inteleg cum crezi tu ca citesc sondele Bank1 S1 si Bank1 S2. S1 e prima sonda, S2 e a doua sonda...
- TAdrian434
- OP
- 3 mesaje
- din 22 Mai 2021
TAdrian434
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2021
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- TAdrian434
- OP
- 3 mesaje
- din 22 Mai 2021
TAdrian434
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2021
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Un contact imperfect in una din mufe (de la sonda sau de la ecu) eu zic ca poate aparea aleatoriu ( de la aparitie instantanee sau dupa 2-5- 10km). Dar asta e doar parerea mea, probabil electricianul are dreptate.
ECU doar prin inlocuire (nici eu nu stiu alta metoda (la cunostintele pe care le am).
P0136 este eroare pe sonda lambda 1. Daca are probleme pe circuitul de incalzire poti suspecta inclusiv contact imperfect la pinii sigurantei care alimenteaza acel circuit, dar daca era asa ar fi trebuit sa ai si alte erori deoarece acel circuit alimenteaza si altele (sonda lambda2, egr....) - uite circuitul mai jos
Daca as epuiza toate variantele as face o curatire cu spray de contacte la UEC (cele trei mufe care se afla sub tabloul de sigurante de la motor)
ECU doar prin inlocuire (nici eu nu stiu alta metoda (la cunostintele pe care le am).
P0136 este eroare pe sonda lambda 1. Daca are probleme pe circuitul de incalzire poti suspecta inclusiv contact imperfect la pinii sigurantei care alimenteaza acel circuit, dar daca era asa ar fi trebuit sa ai si alte erori deoarece acel circuit alimenteaza si altele (sonda lambda2, egr....) - uite circuitul mai jos
Daca as epuiza toate variantele as face o curatire cu spray de contacte la UEC (cele trei mufe care se afla sub tabloul de sigurante de la motor)