- dannek
- OP
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Aseara am vrut sa reglez farurile sa bata mai sus dar am observat ca se regleaza numai farul din dreapta. Normal nu trebuie sa se regleze si cel din stinga. Acum 2 luni am avut masina lovita pe dreapta cei de la service mi-au spus ca este bun motorasul de reglaj de pe partea dreapta. Sincer sa fiu nu stiu unde vine acel motoras si daca este si pe stinga
- GabiB77
- ****
- 2,358 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- misu_imv75
- **
- 114 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Vectra 2002 z16xe
- craiova
misu_imv75
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: craiova
- Masina: Vectra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dannek
- OP
- 297 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Braila
dannek
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- danutz
- **
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
danutz a scris:dar daca unul bate mai jos si altul mai sus cum le reglezi?
daca ridici capota ai sa vezi pe traversa din fata in dreptul farului un dop de cauciuc. Il scoti si iti trebuie un inbus(nu stiu acu de care) si il introduci in gaura si in surubul de plastic cu cap de imbus si invarti in sensul in care iti trebuie. Operatia e bine de facut noaptea in fata unui perete pentru a vedea exact la ce inaltime sunt cele doua faruri. bafta
- danutz
- **
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danutz
- **
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
M-ai omort frate cu ruleta si alea alea. Iti mai spun odata.
tragi masina cu fata la un perete la distanta de 10 m, pui comutatorul reglajului din masina pe zero, aprinzi farurile si le reglezi pe rand astfel incat faza scurta sa se situieze cam la inaltimea genunchilor unui om normal (34, 8976458 cm daca vrei mai exact ).
tragi masina cu fata la un perete la distanta de 10 m, pui comutatorul reglajului din masina pe zero, aprinzi farurile si le reglezi pe rand astfel incat faza scurta sa se situieze cam la inaltimea genunchilor unui om normal (34, 8976458 cm daca vrei mai exact ).
litza
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2005
- Mesaj Privat
- vladutzz
- **
- 185 mesaje
- din 23 Jul 2006
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
vladutzz
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2006
- Mesaj Privat
- codrin
- **
- 477 mesaje
- din 30 Dec 2004
- Astra 2001 Z12XE
- Iasi
codrin
- Mesaje scrise: 477
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2004
- Mesaj Privat
- danutz
- **
- 336 mesaje
- din 02 Feb 2006
- Astra 2008 z16xer
- Bucuresti
danutz
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2006
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am mai 'aranjat' un pic farurile proprii;erau rupte complet lamelele de prindere de jos,de sub bara si de asta le tot dereglam si nu reuseam sa le pun la punct;singura solutie posibila si pe care o recomand si altora in caz similar,a fost umplerea spatiului dintre cele 2 lamele subtiri de jos cu plastic topit (cu pistol din-acela..);chiar daca se mai rup,le va tine in pozitie plasticul injectat;slaba prindere au conceput
aka07
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2007
- Mesaj Privat
- costicimpy
- **
- 317 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
Si eu am motorasul de pe partea stanga defect si mai cunosc pe cativa care nu le merg doar cele de pe acea parte.Explicaticatia pe care am gasit o este ca atunci cand punem lichid de parbriz mai dam si pe alaturi si apa se scurge chiar pe firul care duce la motoras (cazul meu), chit ca acesta are o garnitura de cauciuc mai noua sau mai veche, a mea este din 2000. Cand l am desfacut era scrum de ruginit- motorasul + placa cu componente, cablajul exfoliat...
Asta este explicatia mea
Asa ca mare grija cand spalati motorul (cine l spala ca eu nuuuu...-riscant...)si cand puneti apa de parbriz,eu unul am mai dat pe-alaturi si acum nu l mai am.
De verificat daca merge este simplu: Schimbati de la comutatorul de 0 1 2 3 4 si cineva asculta in dreptul farului daca bazaie.
Apropo: stie cineva de unde pot cumpara un motoras?
Bafta!
Asta este explicatia mea
Asa ca mare grija cand spalati motorul (cine l spala ca eu nuuuu...-riscant...)si cand puneti apa de parbriz,eu unul am mai dat pe-alaturi si acum nu l mai am.
De verificat daca merge este simplu: Schimbati de la comutatorul de 0 1 2 3 4 si cineva asculta in dreptul farului daca bazaie.
Apropo: stie cineva de unde pot cumpara un motoras?
Bafta!
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
La montarea motorasului pe far trebuie putina atentie. Motorasul are o tija cu sfera la capat care trebuie sa intre pe un jgeab al oglinzii farului. Deci, inainte de a monta motorasul in locul lui, se introduce acea tija pe jgeab.
Inca ceva... soclurile becurilor sunt dintr-un textolit destul de casant. Trebuie manipulate cu atentie. Daca una din urechile soclurilor se rupe becul sta stramb in far iar optica se deterioreaza extrem de mult.
Inca ceva... soclurile becurilor sunt dintr-un textolit destul de casant. Trebuie manipulate cu atentie. Daca una din urechile soclurilor se rupe becul sta stramb in far iar optica se deterioreaza extrem de mult.